N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvordan skal det næste Zelda være?

AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

Skrevet 16-06-2012 14:37 - Redigeret 16-06-2012 14:40

Lidt inspireret af en snak jeg havde med Alexander for nyligt, så tænkte jeg at det måske var aktuelt, med en forum-tråd der diskuterer hvordan det næste Zelda-spil bør være. Altså, denne tråd handler ikke så meget om hvordan det reelt bliver, hvilket jo alligevel er rene gætterier på nuværende tidspunkt, men derimod om, hvordan du synes at det skal være.

Ligeledes er det muligt, både at diskutere det næste Zelda-spil til Wii U, og det kommende Zelda-spil til 3DS. Jeg lægger selvfølgelig selv ud. Jeg har valgt, til at starte med, at fokusere på det kommende Zelda Wii U.

For mig er Zelda-serien bedst, som den er præsenteret til Nintendo 64-spillene, hvad enten vi så snakker OoT eller MM. Derfor synes jeg også at det er vigtigt, at det kommende Zelda vender tilbage til open world konceptet, der ikke var tilstede på samme måde i SS, men som det har været i alle tidligere tredimensionelle Zelda-spil. Jeg ønsker mig også at det næste Zelda til Wii U fortsætter den tredimensionelle tradition, til trods for at jeg også godt kan lide 2D Zelda, som vi kender det fra NES, SNES og de håndholdte konsoller.
Samtidig så er det nødvendigt, at der er massere af side quests, som manglede i TPs open world. Side quests er vigtigt, fordi de er med til at give noget frihed i udforskningen af verden, og fordi de er med til at forlænge spillets varighed.

Historien er ikke så vigtig for mig, men hvis jeg alligevel skal pege på et sted, hvor man kunne hente inspiration, så ville jeg sige Majora's Mask. Dette spils dommedagshistorie, er så gennemført, selvom den fylder så lidt, at man virkelig kan mærke den dunkle stemning, som den medfører, igennem hele spillet. Og der er, vel at mærke, næsten ingen cutscenes eller lignende, i hvert fald sammenlignet med SS, som jeg ellers i øvrigt også synes er et ganske udemærket spil.

Det grafiske er heller ikke afgørende for mig, men jeg ser alligevel helst at man fjerner cell shading fra Zelda-serien. Det passer bare bedre med noget mere realistisk grafik - i hvert fald hvis man skal udnytte Wii Us efter sigende flotte grafikmuligheder i et 3D Zelda.

Det vigtigste i det næste Zelda-spil bliver dog, at spillet formår at kombinere samspillet imellem dungeons og overworld på balanceret vis. Jeg synes at en af de fede ting ved SS er, at man har mulighed for at bruge mere eller mindre tid på at indsamle forskellige genstande, som muliggør opdateringer af diverse items. Det er ikke obligatorisk, men hvis man hæver sværhedsgraden i det kommende Zelda, og gør de forskellige opgraderinger af items lidt mere interessante og nyttige, så er jeg sikker på at det vil komme til at fungere rigtig godt, og være noget som jeg godt kunne finde på at bruge en del tid på, imellem dungeons. I det hele taget synes jeg at det er vigtige at de forskellige dungeons er svære, og varierer i velgennemtænkte temaer og strukturer, men samtidig er det rejserne imellem de forskellige dungeons, der virkelig konstituerer Zelda-spillenes essens, for mig. Derfor vil kombinationen af lidt flere valgfrie collecting-elementer, og de ønskede side quests (meget gerne MM-inspirerede!), være med til at gøre oplevelsen rigtig god, for mig.
I forbindelse med sværhedsgraden, så tror jeg også at det er meget vigtigt, at Nintendo skruer kraftigt ned for Fi-funktionen fra SS, hvor spilleren var tvunget til at blive guidet igennem alt for meget. Der skal være meget mere plads til selv at udforske og finde ud af tingene.

Det hele kræver dog, at den åbne overworld er lavet ordentligt. Dvs. den skal være stor - rigtig stor, men den må ikke være tom. Den skal netop fyldes op at forskellige side quests, indeholde forskellige udfordringer og massere af muligheder for udforskning. Jeg ser helst at det kommende Zelda foregår i Hyrule. Og det må rigtig gerne hænge sådan sammen, at man kan tage de forskellige templer, i forskellige rækkefølge - så man altså ikke er tvunget til at spille dem, i samme rækkefølge hver gang. Det tror jeg også er et element, som vil give større genspilningsværdi og følelsen af en lidt mere unik oplevelse.
På den måde vil der nemlig både være plads til, at spillet kan indeholder de kendte locations som Kokiri Forest, Hyrule Castle Town, Kakariko Village, Death Mountain, Lake Hylian, Gerude Desert, etc. etc. Samtidig er det dog også vigtigt at der kommer nye locations til. Jeg synes at Snow Peak var en fantastisk tilføjelse til Twilight Princess, som både var super stemningsfuld og samtidig anderledes udformet. Mere af den slags nye elementer, tak!

Det var hvad jeg overordnet havde at sige om det kommende Zelda, i første omgang. Håber at I andre har lyst til at dele jeres tanker Smiley

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mystical Ninja: Starring Goemon Greatest '98
Ibisumaru: "Igimagiocar!!"
Konami Yeah!!
LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

1
1ups givet

#1 - Skrevet 16-06-2012 14:50 - Redigeret 16-06-2012 14:53

Jeg kunne godt tænke mig en dybere udforskning af tids-konceptet fra Majora's Mask. Tidsrejser er altid spændende.

Derudover kunne det være interessant at se et Zelda-spil udelukkende med nye items. Altså ikke mere genbrug af samme gamle sværd/bue/hookshot/etc-formular. Har ingen reelle foreslag, men kunne være spændende, hvis udviklerne søgte helt ny græsgange.

Et nyt form for transportmiddel. Kan ikke rigtig komme i tanke om noget, der vil passe godt, men jeg var ret skuffet over, hvor lidt fuglen i Skyward Sword har af betydning. Så kunne jeg hellere lide båden i The Wind Waker, som ikke blot var et dumt transportmiddel, men faktisk havde mere betydning for historie og gameplay.

Ang. verdenen behøver den ikke nødvendigvis at være kæmpestor efter min mening. Majora's Mask havde en mere kompakt, men koncentreret verden, som jeg synes rigtig godt om, mens et spil som Twilight Princess var utrolig stort, men samtidig nærmest helt tom á la Shadow of the Colossus. En gylden middelvej, måske?

Lad mig også lige åbne den evige diskussion: Skal Zelda-spillene have stemmeskuespil? Skal alle tale, eller skal Link fortsat forblive stum? Hvis Nintendo beslutter sig for IKKE at bruge stemmeskuespil, kunne jeg godt tænke mig at se en historie, som bliver fortalt mere ligesom en Pixar-film (tænk blot på alle de følelser, den stumme WALL-E formår at kommunikere ud).

Japanske rollespil er kendt for, at man følger en pre-defineret figur (Final Fantasy, etc.), mens rollespil fra vesten som regel lader dig skræddersy din egen figur (Mass Effect, Fallout, etc.). Hvilken vej mener I, at det næste Zelda-spil skal tage? Personligt kan jeg ikke forestille mig en "customize din egen Link", selvom Skyward Swords med dets upgradable items kunne hinte herom.


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 16-06-2012 19:46

Super fed ide, med uddybelsen af tidskonceptet fra MM...! Det spil er simpelthen genialt, netop fordi det koncept virker så godtSmiley
Hvis man udbyggede det koncept, så synes jeg dog at man skulle vende tilbage til Termina og bruge det her - og naturligvis udbygge termina-universet, på samme måde som jeg foreslog med Hyrule, i mit første indlæg.

Vedr. nye items, så synes jeg også at det er en interessant ide, men hvis Zelda skal foregå i samme tidsperiode (og jeg har svært ved fx at de et futuristisk Zelda for mig, selv der faktisk fornylig var fan-art som viste det) så tror jeg at nogle af de essentielle items vil være svære at undvære. Her tænker jeg mest på sværdet, og måske buen, men det er en ret interessant ide, eksempelvis at udstyre Link med nogle handsker som gav ham mulighed for at klatre op af bestemte typer lodrette overflader, eller måske nogle nye supplerende våben.

Jeg synes at Epona er den fedeste form for transport - i hvert fald på landjorden - og kænguruen skal i hvert fald holde sig langt væk! Rytterkampene fra TP fungerede rigtig godt efter min mening, så hvis man kunne finpudse denne ide, så ville det klart være den mest foretrukne, synes jeg.

Angående den åbne over world, så er det essentielt at den ikke føles tom, ligegyldig hvilken størrelse den har. Termina er nemlig et rigtig godt eksempel på, hvordan en lille, men kompakt verden bare fungerer - især også grundet tre-dags-systemet. Jeg er nu stadig mest hooked på en meget stor overworld, men kun såfremt den er fyldt til randen med sidequests, collectables og fede challenges og ting at opdage.

Jeg synes absolut ikke at der skal stemmeskuespil i tLoZ. Dels fordi det lægger op til flere cutscenes o.lign. og dels fordi det er med til at gøre det sværere at identificere sig med Link - det faktum at man selv navngiver ham (min Link hedder fx altid AND) er med til at gøre, at figuren føles den lille bitte smule mere personlig - det ville en eller anden fremmed stemme ødelægge totalt. Jeg synes i det hele taget sjældent at stemmeskuespil fungerer (minus RE4, Leon er AWESOME!) og vi skal heller ikke have alt muligt costumization ind i Zelda - forskellige dragter med praktiske funktioner er det eneste som er nødvendige! Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

1
1ups givet

#3 - Skrevet 16-06-2012 20:10

Jeg kan godt lide link, så jeg syntes han skal være med.
Så syntes jeg det er fedt med dungeons og en overworld. Så i med det.
Jeg kunne godt lide stilen fra Twilight princess. Men det vil vi ikke genbruge, så noget knap så en lykkelig overworld, og nogle triste og sure dungeons, hvor alt virker fortabt, og langsomt lever op, når du kommer med dit nye regnbue sværd. Ja et regnbue sværd kommer også med.
Så skal vi have Navi tilbage, og en mulighed for at bestikke hende til ikke at sige noget. 5 rupies for 5 minutter. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes bare det er sejt at have noget at bruge rupies på. Seriøst, har i nogen sinde brugt dem i andre spil end det første? Måske en gang eller 2?
Så skal der også være flere ting at samle på. De felste spil har et puzzle spil, spøgelser eller ederkopper man skal samle. Lidt forskeligt at samle ville være fint.
Items man selv vælger om ville bruge ville være cool. Så alternative sværd og forskellige måder at løse puzzels på skal med i spillet.
En linær story, og side quests til dem som gerne vil have en bonus oplevelse skal i.

Så mixer vi det sammen og får The legend of Link. Jep, jeg gider ikke have zelda med. Storyen går på at Link skal have spagetti med Gannondorf, men først skal plukke de syv magiske blomster, som alle har en triforce essens, som så lukker døren op til gannon så de kan spise spagetti sammen. Et plot twist sker når de spiser sammen, hvor Link forgifter Spagettien for at få Gannondorfs sværd. Sværdet gør Link ond, han deles i 2, og den rigtige storry begynder, hvor man skal jage den onde Link. Men først skal man finde Master Sword, som faktisk er regnbue sværdet, som så gør alle dungeons til glade steder, og man kan backtracke for at gøre forrige dungeons gode og unlocke en hemelig slutning, men hvis man bare fortsætter vil man skulle klare 3 dungeons, finde Master nøglen og komme ind i supper Darkzone, hvor onde Link venter på dig, som du så skal besejre.
Den hemelige slutning kommer Gannondorf til live igen, bliver til Gannon (kæmpe øflingen), som så er supper svær at besejre, og det er en awesome kamp. Fordi man ikke er stærk nok, kommer onde Link og hjælper, og han var faktisk ikke ond. En happy endning sker, hvor man får at vide at prinsessen er i et andet slot (Zelda) og lægger op til en forsættelse.

Det er så min fanfiction.


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 16-06-2012 20:45

@ #4 - Haha - jeg ved ikke helt om jeg synes at din spaghetti-historie holder... Den er lidt cheesy, hvis du spørger mig Smiley

Men jeg synes at ideen om at have Navi tilbage er super god, især hvis man kan bruge hende på samme måde som i OoT, hvor hun næsten kun leverer valgfri information (uden irriterende lyde!).

Jeg er også helt enig i, at rupees skal have et formål - det synes jeg at Nintendo gjorde bedre i SS, hvor der var lidt flere ting at købe og opgraderingerne kostede jo også, så hvis man kunne fortsætte i den retning (ingen rupee-ædende rustninger, tak!), så tror at jeg rupee-systemet ville komme til at fungere rigtig godt. Og især hvis der var en vis grad af valgfrihed, som Dead Cheese også foreslår.


HGC
HGC

7031
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 16-06-2012 21:18

Efter at have spillet Skyrim er jeg blevet ret tændt på kæmpestore overworlds. Et Zelda med noget svarende til Skyrims overworld (bare en femtedel af størrelsen og indholdet), ville være fantastisk. Friheden til at udforske skulle selvfølgelig også være der, og massevis af interessante fjender bør også være at finde. Skyward Sword havde, hvad, 5 forskellige fjender?
Det skulle naturligvis være et middelalderligt miljø som i Ocarina of Time og Twilight Princess.

Hvad angår stemmeskuespil, så er jeg også blevet mere positiv overfor det. Skyrims stemmeskuespil fungerer faktisk også utroligt godt, selvom ens egen karakter intet siger. Med det sagt ville jeg dog stadig foretrække, at Zelda bare beholder sine tekstbokse, da et dårligt stemmeskuespil nemt kan ødelægge et godt spil.


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 16-06-2012 21:22 - Redigeret 16-06-2012 21:26

Men hvorfor skal Zelda være ligesom The Elder Scrolls? Hvorfor ikke bare spille Skyrim, hvis det er det, du godt kan lide? Der er selvfølgelig mulighed for at lade sig inspirere af andre spil, men på det seneste er det begyndt at lyde som om, at folk bare vil have, at det næste Zelda er akkurat ligesom Skyrim.

I øvrigt går The Elder Scrolls-serien jo snart online, hvilket bliver spændende at følge.

Zelda har længe været orker og magi á la Lord of the Rings. Med The Wind Waker prøvede man noget helt anderledes, pirater og sørøvere, og det var dejligt forfriskende. Kunne godt tænke mig et helt nyt tema igen.

Da Nintendo viste det nye Zelda frem til GameCube i 2000, så det sådan her ud:



Året efter, ved Spaceworld 2001, så spillet lige pludselig sådan her ud:



Til E3 2011 viste Nintendo en tech-demo for Zelda Wii U frem, der så sådan her ud:



Hvordan mon spillet i sidste ende kommer til at se ud? Mon Nintendo gør det samme en gang til: viser én grafisk stil (realistisk) men ender med et langt mere stilistisk look (Cel shading). Jeg vil intet have imod et nyt cel-shaded Zelda-spil Smiley


HGC
HGC

7031
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

1
1ups givet

#7 - Skrevet 16-06-2012 22:27

Jeg ønsker ikke, at Zelda bliver til Elder Scrolls, men jeg ønsker en stor, åben verden, man kan udforske. De hardcore RPG-elementer, det halvdårlige kampsystem og de kedelige, ensartede "dungeons", der er at finde i Skyrim, finder jeg ikke specielt tiltrækkende. Mytologien og friheden til at udforske en latterligt stor verden er sådan set det eneste, jeg reelt bryder mig om ved Skyrim.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 17-06-2012 10:31

Til at starte med bør det nok nævnes at jeg ikke er den store Zelda-fan. I hvert fald ikke den typiske. Jeg ejer The Legend of Zelda, Zelda II: adventures of link, Link to the Past, Ocarina of Time, Majora's Mask, Wind Waker og Twilight Princess. Mine yndlings af disse er klart Ocarina of Time og Wind Waker.

For mig har serien meget med stemningen at gøre, og det sætter især musikken og grafikstilen fint for mig især i de to sidstnævnte spil. De ting man skal samle må godt være der, men det er kun for den ekstra udfordring jeg synes det skal være tilfældet. Hvis de bare kommer undervejs nogle af dem, eller man ikke ved hvor mange der er, så er det ligemeget. Fiskespillet fra OoT er stadig et dejligt minde for mig. Spillene skal dog være mere kompakte hvis de ikke har noget at byde på - jeg er gået død i alle undtagen OoT. Selv Wind Waker blev for langvarigt til sidst, så jeg stoppede.

Pixar kan, Nintendo tror jeg ikke kan. Pixar er virkelig dygtige til at skabe den form for stemning og medlidenhed i deres film.

God idé med at køre helt nye items. På den ene side synes jeg det er stemningsmæssigt fedt at det er det samme man finder, men hvis jeg skulle vælge ville jeg gerne prøve med noget nyt.

Jeg synes transportmidlerne skal helt væk. Det var kedeligt at sejle i The Wind Waker efter et par minutter, og fuglen og toget er bare mærkeligt for mig (skal dog siges jeg ikke har prøvet nogle af spillene). Epona er dog vejen frem, hvis man vil vælge at kalde det for et transportmiddel.

Stemmeskuespil: Fy, nej! Hold det væk!


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 17-06-2012 11:38

Ang. Pixar: Journey (PS3), LIMBO (X360) og Machinarium (PC) er spil med historie, men samtidig stort set uden tekst/tale. Det kan lade sig gøre, men det kræver bare, at fokusset ligger på dén slags historiefortælling helt fra starten af. Jeg har svært ved at se Nintendo gøre det, men det ville være en interessant retning at tage, og de slipper dermed for hele den store debat med stemmeskuespil.

Jeg er i øvrigt enig med Bo om collectables og side missions: Det skal være ekstra for dem, som har lyst, og ikke noget essentielt for at spillets progression. Medmindre de laver det meget lig Majora's Mask, vil jeg have, at det skal være valgfrit, om man går på opdagelse for at samle genstand X, Y og Z.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

2007
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 17-06-2012 11:45

Storyen i Twilight princess er det eneste der fangede mig. De andre spil spilede jeg fordi de var sjove. Phantom hour glass havde også en okay, men den fangede ikke nok.
Så hvis de kunne lave en story og univers der hænger sammen ville det være supper. Story skal på ingen måde være i fokus, men jeg vil gerne have en god når den skal være der.
Jeg kan godt gå med til at der ikke skal indgå en spagetti middag, men så er vi også lige på grænsen af at det er okay.


AND
AND

542
Online
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 17-06-2012 13:02

Helt enig med Link og Bo, vedrørende side quests og collecables. Det er super vigtigt, at disse elementer netop er indført således, at man selv kan vælge om man vil tonse igennem spillet, eller bruge tid på disse, og så få nogle ekstra godter ud af det - men der skal være mening med at bruge den ekstra tid. Eksempelvis kunne det være fedt, hvis man kunne få et nyt item til brug i kampene, eller ligefrem få åbnet op til et helt nyt område i spillet.

Jeg kan godt følge dig, HGC, når du kalder på adventure-elementerne fra The Elder Scrolls - og som du ganske rigtigt siger, så skal vi undgå alt for meget RPG, for det er stadig action-adventure elementerne, der er kernen i Zelda-serien, hvis I spørger mig.


JOEP
JOEP

74159
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 20-12-2017 13:37

Synes denne tråd passer meget fint på dette. Udivklingen på det næste spil i serien er nemlig startet.

<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="da"><p lang="en" dir="ltr">Aonuma confirms that work on the next Zelda has already begun. --<a href="https://twitter.com/PushDustIn?ref_src=twsrc%5Etfw">@PushDustIn</a></p>&mdash; Source Gaming (@AllSourceGaming) <a href="https://twitter.com/AllSourceGaming/status/942636669575905280?ref_src=twsrc%5Etfw">18. december 2017</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Så... hvad ønsker I jer? Mere BotW eller noget mere traditionelt? Noget helt nyt og anderledes igen?


stelzig
stelzig

4775
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 20-12-2017 14:33 - Redigeret 20-12-2017 15:02

Personligt kunne jeg godt tænke mig noget mere "traditionelt". Jeg er ikke særligt fan af overdrevent åbne verdener og finder ikke tilstedeværelsen af vilkårlig dungeonrækkefølge en automatisk forbedring af et spils kvalitet, især ikke hvis de "alternative" ruter er lige så oplagte, som den "normale". I botw er det endda en begrænsning (og dermed forringelse imo), fordi det blandt andet betyder at vi ikke har implementeret så mange specielle dungeon items som eksempelvis den klassiske hookshot. Er nok en af de få, som ikke synes botw er det bedste 3D spil i serien (gad ikke engang hente DLC). Oot stadig #1 for mig.
Det sagt så netop grundet den gode modtagelse, så forventer jeg ikke at det sker, men har da nogle andre ønsker, som også ville hjælpe en del og jeg ved jeg ikke er helt ene om:

- Flere og bedre dungeons i stedet for at fordele alle puzzles og challenges i de små ensformige shrines - shrines som koncept må godt forblive i mindre omfang... Og nævnte ensformighed i design må gerne erstattes af lidt variation.

- Mere variation og udfordring i combat.

- Gør for fanden noget ved durability. Ikke kun er den for LAV (særligt i starten af spillet hvor du kun kan dræbe 1,5 bokoblin før dit våben er i stykker...), men mulighed for at reparere dem ville også være dejligt, nu der endelig skal være durability involveret (ikke fan generelt).
Synes det er lidt sjovt at når de endelig går væk fra durability i fire emblem (hvor jeg egentlig finder det acceptabelt), så tilføjer de det fandme i zelda.

- Flere pile og rupees at samle i overworld. Ved at nogle oplevede at have vildt mange penge, men jeg oplevede det modsatte og syntes derfor i størstedelen af mit playthrough at pile var ALT for dyre. Det hjalp da det endelig gik op for mig, at spillet faktisk ønsker at man bare sælger ud af resourcer, men jeg synes ikke om den måde at håndtere pile og økonomi på.

- Fjern muligheden for at warpe bogstavelig talt når som helst. Når du er i lag og ruller ned ad en bakke skal dette ikke være muligt lol. Samme med at hele gennem mad (hvis mad overhovedet skal blive i spillet - madlavning er kedeligt! Men det kan sikkert streamlines).


Udover det var der også nogle punkter på controls jeg ikke var fan af (såsom placering af hoppeknap, der gjorde det umuligt at holde dash samtidig... Man kunne heldigvis stadig nå at få hop med fuldt momentum selvom man slap dash, men mærkeligt valg... Og custom controls er også noget alle spil burde have)

Nogle af de her ting er i småtingsafdelingen og har sikkert glemt en del andre ting, så kan være jeg tilføjer mere senere.

Edit: Skimmede lige lidt af de gamle indlæg igennem og kan da også godt tilføje at jeg hellere så noget grafik i stil med wii u tech demoen end den i botw.
Fandt det desuden lidt sjovt at der blev kommenteret på at TP kun var interessant i forhold til story, da TP netop er det spil der gør mest for at give flere combat options i form af unlocking a hidden skills, som jeg gerne så vende tilbage.


ThePatrickBay
ThePatrickBay

8085
Online
Level: 33 (Hammer Bro)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 20-12-2017 15:00

Det gode ved Nintendo er, at de grundlæggende er pisseligeglade med, hvad fans ønsker, hvis Nintendo vurderer, at det er dårlige ønsker. "Nintendo ved bedst selv, hvad der udgør et godt Zelda-spil", fristes jeg til at sige.

Men jeg er meget interesseret i at høre, hvad andre ønsker sig!


Neffets
Neffets

68
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 20-12-2017 15:58

Hvis de gør alt modsat af hvad de gjorde med BotW, så er jeg en glad Zelda-fan <3