Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Rayman Legends

KJ85
KJ85

21441
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

Skrevet 11-05-2013 20:00

Synes denne kommende platformer har fortjent en tråd her på siden, selvom den er blevet udskudt til efteråret og er gået multikonsol.

Jeg tænker den kan bruges til diskussion af forventninger til det endelige produkt, såvel som til det indtryk den gratis Challenge App har efterladt hos folk indtil videre. Måske den har rettet op på Ubisofts tidligere ugerning?

Har man spillet app'en vil man vide, at den består af fem forskellige baner (Land of the Livid Dead, Murphy's Dungeon, The Neverending Pit, The Infinite Tower og The Dojo), der til hver challenge er sammensat på tilfældig vis. Udfordringerne består i enten; a) at komme længst , b) at samle et bestemt antal lums hurtigst muligt , eller c) at nå en bestemt distance hurtigst muligt.

Her efter snart tre uger, har folk måske nogle favoritudfordringer, og det kunne være skægt, at høre, hvilke challenges I bedst kan lide. Selv synes jeg de alle er skruet rigtig godt sammen, men det er total unfair, at der ikke er separate leaderboards for single player og co-op til nogle af dem. Når det eksempelvis gølder om at samle lums på tid kan Globox boostes i co-op, og så har man bare ikke en chance for sig selv..

Nå, det var vist nok tekst i OP'en - og diskussionen er hermed åben Smiley

KJ85
KJ85

21441
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 11-05-2013 20:01

Selv er jeg voldsomt glad for applikationen, og går som regel efter Diamond på de normale challenges og Gold på de ekstreme, hvis det ser nogenlunde opnåeligt ud. Det er virkelig en tidsrøver Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 12-05-2013 12:38

har ikke spillet det i nogle dage nu. Men det er super fedt


KJ85
KJ85

21441
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 13-05-2013 19:18

En ting jeg måske ikke er så vild med er, at folk kan sende Friend Requests fra spillet. Har modtaget 42 siden applikationen gik live, fra alle mulige tilfældige folk..


KJ85
KJ85

21441
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 18-06-2013 20:51 - Redigeret 18-06-2013 20:54

Hvorfor gik Rayman Legends multikonsol?

Yves Guillemot skrev:
“What happened was that we saw the Wii U was not going to sell enough of those games. The game is going to be fantastic, and we didn’t want those creators to wind up in a position where even after making a fantastic game, they didn’t sell well enough. We decided that we had to come out on enough machines that players can try it out on any one that they have, and give more time to both improve the game on the Wii U and create versions for the other consoles.”

“I think it was the right decision for gamers and for the team. My role is to make sure that the team is happy with the quality of the work they do and the reach they can have. The quality is there now, because they had more time. They’ve expanded the possibilities of the game. It’s much bigger content-wise. We have new bosses in key levels and so on. The experience is much more complete. I think it will be one of the best games we’ve ever done.”

“Sometimes we have to go against the urge to get to market too fast. We have to make sure we give enough time and resources to our creators to they can reach the potential in their games. This time, they were very close to excellence, but not quite there.”


Hvad han ikke har forstået er at netop deres spil ville have været med til at sælge konsoller, men man kan nok ikke tage fra ham, at det selvfølgelig vil sælge endnu bedre på flere platforme..


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 18-06-2013 21:04

Ingen overraskelser der. Jeg er dog glad for, at de har tilføjet mere indhold.


JOEP
JOEP

74256
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 18-07-2013 10:41

Nu viser det sig, at den det nye indhold er 40 baner fra Rayman Origins; rimelig skuffende alligevel.

<a href="http://www.joystiq.com/2013/07/17/rayman-legends-bonus-40-levels-from-rayman-origins-kung-foot/">Kilde</a>

Der er ganske vist også et fodboldminispil, men alligevel.


KJ85
KJ85

21441
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 18-07-2013 10:45

Fodbold-minispillet har hele tiden været der. Det er bare først nu pressen har fået adgang til den del.

Det er nu ikke kun de 40 Origins-baner der er nye, for Boss-battles er da også noget der blev tilføjet senere. Og mon ikke også der er andre tilføjelser..?


JOEP
JOEP

74256
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 18-07-2013 10:53

Synes da, der altid har været boss-battles, men der blev vist tilføjet et par bosser mere, eller også lavede de om på et par stykker. Spørgsmålet er så, om disse baner tæller med i de <a href="http://www.gamespot.com/news/rayman-legends-delay-triggered-creation-of-30-new-levels-6406800">30 ekstra baner</a>, der tidligere blev annonceret. Håber dette bare er en bonus, for ellers er det fesent. Jeg læste bare Joystiq-artiklen som om, at det var alt. Kan godt være, jeg læste forkert, eller at artiklen var skrevet dårligt.


KJ85
KJ85

21441
Online
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 18-07-2013 10:59

Jeg har svært ved at forestille mig det skulle være alt i hvert fald. Pressen har blot i den seneste uge fået adgang til en større portion af spillet - deriblandt Origins-delen, fodboldspillet og en ny rytme-bane, så det er kun naturligt de skriver om det. Du har måske ret med boss battles - kan ikke helt huske hvordan det var.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 18-07-2013 11:27

Er rimelig ligeglad med Origins-delen. Hvis jeg vil spille de baner, sætter jeg bare Origins i maskinen...


JOEP
JOEP

74256
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 29-08-2013 22:41

Fik spillet i dag til Xbox'en. Bag på står der:
"Spil med heltene med op til fem spillere i dette samarbejdsspil"
De er kommet itl at smide Wii U-cover-skriften på Xbox-versionen! Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 30-08-2013 01:06

Jeg sidder og spiller det på Wii U nu, det er simpelthen fantastisk


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 30-08-2013 01:08

Har bare lige gennemført Shadow of the Colossus for 5 min siden, så det er den underligste overgang, men har virkelig et smil på læben, Rayman Legends er så varmt og charmerende Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 30-08-2013 01:10

Jeg skal spille det med JOEP i morgen på Xbox 360, glæder mig som et lille barn! Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 30-08-2013 01:13

Spiller med GamePad for den fulde oplevelse, som sagt kun spillet i få antal minutter, men gør allerede hæftig brug af det ! På den gode måde altså !