Skrevet 29-05-2013 18:14
Jeg købte jo for 2 mdr siden min 3DS XL som en samlet pakke med MH3 og circle pad pro..#1 - Skrevet 29-05-2013 18:53
Jamen det var da godt. Jeg har også oplevet at jeg fik tilsendt et forkert spil engang, og fik som plaster på såret en lille trøste gave iform af et NSMB. Wii Håndklæde. Altså der bliver jo lavet fejl engang i mellem (i dit tilfælde en meget stor misforståelse og en masse rod), men når de giver en trøste ting som undskyldning, er det vel cool nok på en måde. Selvom det selvfølgelig er irriterende at vente så længe.#2 - Skrevet 29-05-2013 18:55
Ja det er da træls at vente har jo ikke fået prøvet MH3 endnu pga af det..#3 - Skrevet 29-05-2013 18:56
Hehe, jamen så god fornøjelse med begge spil. Luigi's Mansion 2 er alligevel ret fedt at få gratis.#4 - Skrevet 29-05-2013 21:55
Fejlfri service er umulig at få, uanset hvor man handler, så det vigtige er netop, hvordan firmaer retter op på de fejl, som de begår. Og her giver gamestop et flot plaster på såret, og samtidig flot at det er den oprindelige sælger som ringer og beklager fejlen og ikke en "tilfældig" administrativ medarbejder.#5 - Skrevet 30-05-2013 20:48
Det er flot af Gamestop, at de står ved, at de har lavet en fejl, og at de så undskylder ved at give et spil. Det kunne mange andre butikker lære af. Som man siger, så har én utilfreds kunde lige så stor en stemme som 10 tilfredse, så det gratis spil kan i sidste ende komme dem selv til gode, fordi de netop får en tilfreds kunde.#6 - Skrevet 31-05-2013 14:02
enig det er fedt at ham sælgeren ringer og ikke en tilfædig tosse fra deres hovedkontor..