Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Erfaring med Webhallen's online butik?

Zondyke
Zondyke

1385
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

Skrevet 29-04-2015 14:16 - Redigeret 29-04-2015 14:18

Som overskriften lyder vil jeg meget gerne hører om der er nogen der har erfaring med http://www.webhallen.com/dk-da/ ?

Jeg har selv giga problemer med de ikke vil tilbage betale penge for en ordre der blev slettet for 14 dage siden, og de vil ej hellere sende mig en ordre hvor der er 4 amiibos på de ikke kan skaffe alligevel..
Alt i alt har jeg 3500kr i klemme ved dem og føler virkelig det er som at bokse i en dyne, for lige meget hvad jeg gør sker der intet..

    JaketheSnake
    JaketheSnake

    277
    Offline
    Level: 5 (Cheep)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 29-04-2015 14:35

    Jeg har købt rigtig mange brætspil hos webhallen og aldrig oplevet andet end god service. Det gør selvfølgelig ikke din situation bedre.

    Hvis ikke jeg husker helt galt skulle jeg også finde min indre detektiv frem for at finde deres telefonnummer på hjemmesiden. Det fik min alarmklokke op at ringe, men ikke helt usædvanligt for en webshop.

    Har du prøvet at tage telefonisk kontakt? Evt har de en fysisk butik i KBH.


    O-train
    O-train

    326
    Offline
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 29-04-2015 14:59

    Hvor lang tid har du kommunikeret med dem på kryds og tværs, og har du gemt alle mails?

    Har du nogen kvitteringer?

    Har du adgang til dine kontobevægelser, så du kan bevise, at de har trukket penge?

    Det er ulovligt at trække penge fra en kunde, uden at man kompenserer med produktet eller et produkt af lign. værdi efter overensstemmelse med kunden.

    Men hvis du ikke har noget som helst til at hjælpe dig med at bevise din sag, så har du tabt, desværre.


    Neffets
    Neffets

    68
    Offline
    Level: 15 (Geega)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 29-04-2015 15:45 - Redigeret 29-04-2015 16:59

    Jeg synes du skal prøve, at kontakte e-handelsfonden (e-mærket). Det er ret underligt, at de kan få lov at trække betaling med det samme (som de også skriver i deres betingelser under Bank/Kreditkort), og så samtidig blive godkendt til e-mærket! Det bør ikke kunne lade sig gøre! De kan også hjælpe med kontakten til Webhallen.


    Zondyke
    Zondyke

    1385
    Offline
    Level: 10 (Bomchu)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 01-05-2015 20:23 - Redigeret 01-05-2015 20:26

    O-train skrev:
    Hvor lang tid har du kommunikeret med dem på kryds og tværs, og har du gemt alle mails?

    Har du nogen kvitteringer?

    Har du adgang til dine kontobevægelser, så du kan bevise, at de har trukket penge?

    Det er ulovligt at trække penge fra en kunde, uden at man kompenserer med produktet eller et produkt af lign. værdi efter overensstemmelse med kunden.

    Men hvis du ikke har noget som helst til at hjælpe dig med at bevise din sag, så har du tabt, desværre.



    Jeg har gemt alt.. De har ikke direkte hævet de 3500 men bare reserveret dem på min konto.. Men det giver i ren praktisk det samme for min bank siger juridisk må de ikke fjerene reservationen, og web hallen forlænger hele tiden fristen for hvor lang tid de er reserveret når fristen er ved at udløbe Smiley

    Jeg har kæmpet med dem i over 14 dage nu og der sker bare intet.. Plus jeg har efterhånden slettet alle forudbestillinger jeg ellers havde lagt på deres side på kommende Nintendo stuff.. Men på trods ordrene er slettet bliver der ved med at være reservation på min konto, på trods af de flere gange over mail har lovet mig at det nok skulle blive fixet fra deres side..