Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hjælp! Error code: 105-5602

PrinsesseSnotSkovl
PrinsesseSnotSkovl

240
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 04-10-2015 12:11

Hej alle.
Jeg har i går købt en Wii u. Efter jeg har sat den op og kørt et par opdateringer, er jeg stødt på et problem.. Når jeg f.eks. prøver at åbne Mario Maker, eShop osv. skriver den "Forbereder opdatering" og efterfølgende skriver den Error code 105-5602. Jeg har prøvet at søge på nettet og der var der flere der skrev man skulle formatere den. Dette har jeg også forsøgt uden held.

Nogen andre der har prøvet det? Og har et foreslag, eller en løsning? Smiley

    KJ85
    KJ85

    21396
    Online
    Level: 58 (Tektite)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 04-10-2015 12:44

    Lige sådan, hvad jeg kan læse mig frem til, så kan den fejl opstå, hvis du har et mismatch mellem konsollens regionsindstillinger og indstillingerne for dit NNID. Har du eksempelvis valgt Danmark i regionsindstillingerne, mens din Mii er knyttet til UK, så kan konsollen ikke gå på nettet og opdatere.


    PrinsesseSnotSkovl
    PrinsesseSnotSkovl

    240
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 04-10-2015 13:19

    Jeg har tjekket at både konsollens og NNID stod på Danmark. Og jeg har også prøvet at ændre det så de begge to stod på UK.. Men det hjælper desværre ikke Smiley


    KJ85
    KJ85

    21396
    Online
    Level: 58 (Tektite)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 04-10-2015 13:39

    Så vil jeg nok anbefale dig at kontakte Bergsala via denne formular. De er rigtig gode til at hjælpe kunder på det danske marked Smiley


    PrinsesseSnotSkovl
    PrinsesseSnotSkovl

    240
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 04-10-2015 17:54

    Tak, jeg har sendt en besked til dem... Så håber jeg snart de svare Smiley


    JOEP
    JOEP

    73980
    Online
    Level: 50 (Torizo)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 04-10-2015 17:56

    Jeg har altid fået svar samme dag eller dagen efter afhængigt af tidspunktet for min henvendelse.


    PrinsesseSnotSkovl
    PrinsesseSnotSkovl

    240
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 05-10-2015 18:03

    Jeg har stadig ikke hørt fra dem Smiley.. Jeg skrev til dem i går lige efter KJ85 foreslog det... Og har skrevet til dem igen i dag, men intet hørt Smiley .. Hvor er det frustrerende når man lige har fået maskinen og bare gerne vil i gang!


    KJ85
    KJ85

    21396
    Online
    Level: 58 (Tektite)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 05-10-2015 18:08

    ^Åh, de har fri i dag. Det fik jeg at vide i sidste uge, da jeg havde en konsol til reparation.. De skulle være tilbage i morgen.


    PrinsesseSnotSkovl
    PrinsesseSnotSkovl

    240
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 05-10-2015 18:09

    Æv æv æv Smiley