Nintendo World Championsh...

Minecraft fejrer 15 års ...

Tre nye Game Boy-titler l...

N-cast #218: Endelig tale...

Salgstal for perioden mar...

Nintendo Switch-efterføl...

Animal Well ude nu - se l...

Endless Ocean Luminous (S...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

Amiibo!

Paper Mario: The Thousand...

Spil på vej til Switch

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo ønsker 2012

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 04-12-2011 22:07

Vi har allerede haft en årets bedste/værste tråd, så hvorfor ikke kigge lidt fremad?

2012 nærmer sig. Hvad ønsker I jer af Nintendo næste år? Hvilke (typer af) spil? Ny hardware? Ændring af nuværende hardware? Nyt tilbehør? Udgivelsesdatoer?

Discuss!

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 05-12-2011 02:39 - Redigeret 05-12-2011 02:43

Metroid har aldrig været et decideret underholdningsfænomen som Mario og Zelda. Men det har haft en vigtig plads i Nintendos spilkatalog. Det har det ikke længere i dag.

Jeg tror dog som sagt, at en åndelig efterfølger til Super Metroid ville være en måde at få liv i serien igen. Alt for mange blev skuffet over Other M og mistede tilliden til serien. Derfor er der behov for en "back to basics" tilgang. Ingen smarte tiltag. Rendyrket 2D Metroid-stil.


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 05-12-2011 09:53

Jeg er sku nok stået af Nintendo-vognen efterhånden og er gået over til Xbox, men hvis de skulle have en chance, så skulle de lave meget om med Wii U. Bedre grafik, et styr som man ikke skal lave spasserbevægelser med for at spille, og flere interessante titler som Tekken, Assassins Creed ect. Smiley Så hvis de helt utroligt nok skulle udgive en konsol der havde de 3 punkter ville jeg MÅSKE købe den. Og dog, for Xbox og Playstation kommer højest sandsynligt med deres svar på Wii U'en allerede i 2013-14 og så er der er ikke mere ved den. Smiley Øv bøv.


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 05-12-2011 10:45

tjae Assasins Creed er på vej, og nu hvor Tekken har fundet vej til 3DS er der nok stor chance for en Wii U udgivelse også af Tekken 7 og controlleren er ikke til spasser bevægelser Smiley


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 05-12-2011 11:02

Giv mig Starfox og F-Zero så er jeg en glad mand Smiley!


AND
AND

366
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 05-12-2011 11:16

Da jeg ingen intentioner har om at købe hverken 3DS eller Wii U (i hvert fald ikke før sidstnævnte er nede på discount-pris) så må jeg nok sige at jeg mest af alt håber på et par brag til Wii, lige her i slutspurten. Et par gode eksempler kunne være:

- NSMBW II - fantastisk multiplayer og enorm underholdningsværdi hele vejen! Smiley

- Mario Kart Wii (not U!) - det er bare den bedste racer-serie nogensinde og jeg var specielt imponeret over antallet af baner i sidste version.

- Donkey Kong Country Returns 2: I'll be Back! - Igen fantastisk multiplayer og så er Donkey bare blandt Nintendo/Rare/retros bedste spil-serier nogensinde.

- Banjo-Kazooie - okay, nu bevæger vi os endnu længere ud i utopien (damn you, microsoft!) men jeg ville godt nok betale meget for et nyt Banjo-Kazooie i stil med de to første spil i serien fra N64-tiden.

- Et Mario Party som fungerer - altså i stil med de tre første spil i serien - IKKE de efterfølgende, totalt håbløse og fuldstændig fantasiforladte efterfølgere!

- Den store finale: Resident Evil 6 - no bullshit-edition! ...'nough said! Smiley


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 05-12-2011 11:42

Ok, interessant teori.

Jeg er enig i at det ikke er eller har været et underholdningsfænomen på samme måde som Mario og Zelda.

Hvad 2D- og 3D-Metroid angår tror jeg at begge typer spil ses som meget stærke indenfor hver deres kategori. Hovedgrunden til at jeg gerne ser et Metroid Prime til 3DS, er at jeg synes rammen er sat for det med 3DS'ens kapabiliteter Smiley


yasw
yasw

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 05-12-2011 12:49

Et nyt New. Super Mario Bros Wii og måske et nyt Donkey Kong Country Returns.


AND
AND

366
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 05-12-2011 15:11

Præcis! Mere multiplayer Smiley Er der egentlig nogen der ved om det nye Kirby er godt? Det er trist at anmeldelserne her på n-club er forsvundet, mere eller mindre...


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 06-12-2011 10:06

Probotector 3ds Smiley Det var bad-ass co-op.


beer
beer

20
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 06-12-2011 10:37

et 2d (eller 2.5d) metroid spil, et Zelda 2d spil eller hvad med megaman i 2d?


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 06-12-2011 16:42

Mine ønsker for 2012 er, at Nintendo og tredjepartsudviklerne fortsætter den gode stime af fede spil til Nintendo 3DS. Online delen skal forbedres væsenligt, men selv hvis ikke det sker, så kan jeg leve med det, hvis singleplayer spillene fortsat har samme kvalitetsniveau som på de spil, jeg indtil nu har købt til den.

Wii U er både det jeg glæder mig mest til og samtidig frygter mest. Jeg vil elske, at kunne smide min Xbox til siden, så jeg kan nøjes med at eje Nintendos konsol, men det kræver, at multikonsol spillene kommer til den. Jeg frygter lidt den kun er på niveau med de to andre konsoller, men jeg håber og tror de er klogere end det. Ellers giver det slet ingen mening at lave en Wii U.

Jeg glæder mig til, at kunne spille Battlefield til Wii U på baner med 64 spillere og ikke kun 24 som på min Xbox. Hvis den skal have sin plads, så skal den netop udvikle sig på disse punkter og medbringe en solid online del. Om den kommer til at ligne Xbox live eller om den får et noget andet setup, er jeg sådan set åben overfor, men det skal fungere fra day one, med headset, gerne med live video af dem man spiller med i den nye controller, eller andet lir i den stil.

Jeg vil kunne se jeg træder en generation frem og jeg vil have samlet min hang til større shooters og sportspil med min Nintendo samling. Jeg forventer derfor også, at de spil jeg har downloadet på min Wii (+30 spil) kan tilknyttes min profil på min Wii U.

Jeg ser samtidig gerne, at Nintendo tør prøve kræfter med noget nyt igen snart. Skid hul i de krav der kommer fra fans og giv et af de interne teams frie hænder til at udvikle noget nyt. Jeg er her enig med blandt andet Steve Jobs i, at det ikke nytter noget at gå efter hvad forbrugerne vil have. Alle har alligevel deres egne meninger og det ender med dårlige produkter der forsøger at please så mange som muligt. Kom om med noget originalt og overbevis os om spillets charme. Giv os noget nyt Nintendo, så i kan vise, at i kan følge med tiden software mæssigt.

lad Nintendo derudover Lægge en bunke penge i hænderne på Retro Studios, Next Level Games eller sågar High Voltage Software og se hvad de kan komme op med, til en ny powerfuld konsol. Lad sidstnævnte få nogle af de erfarne Nintendo folk med på vognene og se, om ikke det vil kunne bringe dem fra middelmådighed til top udvikler. De har mange ideer men mangler det sidste.

Hvis de er bange for, at bevæge sig væk fra de verdener vi allerede kender, så las os følge en anden del af de konflikter der foregår i Metroid universet. Giv os en ny shooter oplevelse i samme verden eller find en anden serie og lad gamle side karakterer træde i karakter.



kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 06-12-2011 23:28

Fed, lang post, Zøvnig. Jeg tror dog, du bliver skuffet på en lang række områder, men vi får at se. Smiley


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 07-12-2011 00:55 - Redigeret 07-12-2011 00:56

Det er jeg bange får at du får ret i, men da emnet er "ønskeliste" så sender jeg bare mine ønsker ud i universet og håber så på, at miraklernes tid ikke er forbi Smiley