Nintendo World Championsh...

Nintendo Switch-efterføl...

Salgstal for perioden mar...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

JOEP
JOEP

74592
Online
Level: 50 (Torizo)

2
1ups givet

Skrevet 13-06-2019 16:36 - Redigeret 19-05-2023 11:12



Annonceret til E3 2019, er en efterfølger til Legend of Zelda: Breath of the Wild, og kommer udelukkende til Switch. Titlen blev afsløret 13. september 2022 og er The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

Udvikler: Nintendo
Udgiver: Nintendo
Platform: Switch
Størrelse: 18,2 GB
DLC: intet annonceret
Amiibo: Ja, en speciel Link-amiibo udgives samme dag som spillet - andre amiiboer i Legend of Zelda-serien giver genstande i spillet.
Dato: 12. maj 2023
Genre: Action-adventure
Antal spillere: Intet annonceret
Online: Intet annonceret
Controls: Pro Controller, håndholdt
Demo: Nej
Anmeldelse: Her
Pris (eShop): 519 kr.


Trailere:












Støt N-club og køb via disse links:

Spillet:
Proshop: link
Coolshop: link

Collector's Edition:
Proshop: -- ikke lagerført
Coolshop: link

Pro Controller-tema:
Proshop: link
Coolshop: link

OLED:
Proshop: link
Coolshop: link

JOEP
JOEP

74592
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

#1 - Skrevet 13-06-2019 16:36

Tænkte vi lige så godt kunne oprette dette emne med det samme.

Digital Foundry har en hurtig analyse af traileren, som man kan se her:




[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1889
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 13-06-2019 17:20

Århh... Det skal bli' godt! SmileySmileySmiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7516
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#3 - Skrevet 13-06-2019 20:36 - Redigeret 13-06-2019 20:39

I øvrigt til analysen: Musikken, man hører i baggrunden i teaseren, er "Game Over"-temaet fra NES Zelda, spillet baglæns. (Credit til brugeren "The Night" i kommentarfeltet på denne Youtube-video.)


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 13-06-2019 22:02

#3: Imponerende hvad nørder sidder og analyserer på. Smiley


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 14-06-2019 14:52 - Redigeret 14-06-2019 15:04

Til I andre tidslinjenørder:


Jeg har den samme følelse som den gang, hvor BotW blev announced, og alle de interessante, u-udforskede områder blev etableret til E3 2016. Den samme fornemmelse som Zelda-serien generelt formår at plante i mig: Jeg får lyst til at udforske verdenen og belyse loren, der ligger bag den. Hvordan kommer denne era til at forløbe, og hvilke hændelser har ledt hen til den era?

Hvilken Ganondorf skal vi kæmpe imod, og hvordan er han blevet til den, han er i dag? De eneste ledtråde man har, er hans mundering og nogle vage hulemalerier, ligesom alle andre Zelda-spil generelt, hvor Ganondorf manifesteres vagt, så den ikke fastslår én på, hvilken hændelse i tidslinjen, den perspektiverer til, men alligevel klart nok til at man får nogle byggesten at bygge teorier ud fra.


AND
AND

630
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#6 - Skrevet 14-06-2019 17:12

Jeg håber virkelig, at Nintendo ikke bare genbruger Hyrule fra BotW, hvilket traileren måske lægger op til?

I stedet håber jeg, at den begivenhed, som traileren viser med muniemunken, som tilsyneladende får sit gravkammer til at kollapse, sender vores helte 100 nye år ud i fremtiden eller lignende, så vi får lov at udforske et nyt Hyrule, som er vokset op i mellemtiden - gerne et, som skiller sig væsentligt ud fra det vi kender fra BotW.

Ellers frygter jeg, at spillet kommer til at føles som en DLC-pakke snarere end en helstøbt ny oplevelse.

Men The Great N er meget velkomne til at genbruge assets, som vi så det i Majora’s Mask.


TheSonicolas
TheSonicolas

476
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 14-06-2019 18:20

^Det kan også være at en ny del af Hyrule bliver udforsket, ligesom da Link forlod “The overworld” fra OoT, og tog på en personlig rejse i Majora’s Mask.


Marddos91
Marddos91

1065
Online
Level: 15 (Geega)

1
1ups givet

#8 - Skrevet 14-06-2019 21:02

Det kunne være, jeg skulle få spillet 1'eren færdig inden 2'eren udkommer Smiley

Jeg er dog helt vildt oppe at køre over, at de har offentliggjort en 2'er, men som andre også har påpeget, så kan det hurtigt gå hen og føles som DLC, hvis ikke de gør det rigtigt.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7516
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 14-06-2019 22:56 - Redigeret 14-06-2019 23:00

Man har spekuleret over, i hvor høj grad, grafikken i BotW 2 bliver opgraderet - siden dette spil jo ikke holdes tilbage af, at være et portet Wii U-spil, som etteren var det. GameXplain kan så allerede argumentere for, at man kan se opgraderinger i grafikken:


Det er temmeligt godt spottet, må man jo sige - men det kan jo være, at det kommer klarere til syne, i andre miljøer og situationer i spillet. Smiley


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1889
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 15-06-2019 01:01

Nu vi liiige har gang i analysemaskinen kan jeg henvise jer til Zeltiks version!

Enjoy! Smiley



Andreas Tarding
Andreas Tarding

7516
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 19-06-2019 09:08 - Redigeret 19-06-2019 09:32

Aonuma om motivationen for, hvorfor de begyndte udviklingen: Kotaku - Breath Of The Wild Is Getting A Sequel Because The Team Had Too Many DLC Ideas (Nederst.)

Det skulle netop have været en lign. årsag, der førte til Super Mario Galaxy 2's udvikling, i sin tid - hvilket jo endte udemærket, så forventningerne er vist nogenlunde sat her.

Edit: Og der står, i øvrigt, også en masse andre, generelle ting i interviewet - eks. deres syn på crunch culture.


AND
AND

630
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 19-06-2019 15:46

Øv, det lugter godt nok af DLC... meeen, mon ikke The Great N alligevel leverer varen Smiley


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1889
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 21-06-2019 11:12 - Redigeret 21-06-2019 11:13

"Super Mario Galaxy 2" var sgu også ret genialt!

Jeg, sagde aben, er ikke heeelt enig med en ANDen.
Hvis det hr. Tarding siger om at "DLC" skulle være grundlaget for at lave "Galaxy 2", og "Breath 2" er lige så fyldt med endnu flere geniale idéer, så er aben aaaall in!

Det tegner bare bedre og bedre for "Breath 2"! Smiley Smiley Smiley



AND
AND

630
Offline
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#14 - Skrevet 22-06-2019 08:39

^God pointe Smiley

Dog bekymrer det ANDen, hvis det er samme overworld i BotW2, fordi udforskningen i givet fald ville blive miste overraskelseselementet, som jo er super vigtigt.

Galaxy II havde helt nye baner, så det er der heldigvis ikke så meget DLC over.


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7516
Online
Level: 18 (Twhomp)

1
1ups givet

#15 - Skrevet 22-06-2019 13:06 - Redigeret 22-06-2019 13:08

Min egen hovedsagelige gripe med BotW 1, var nok, at jeg simpelthen fandt overworlden for forladt (trods, at dette jo selvf. var temaet, idet post-apokalyptisk) - et element af discovery forsvinder selvf, hvis de genbruger terrænet, men der er vist mere end rigeligt plads til, at tilføje nye elementer i samme terræn - evt. nye byer/encampments og lign, så der er vel noget håb.

Når alle resurser fra grundlæggende konceptudvikling, og engine design, og hvad de ellers skulle, er frigivet til udelukkende at producere indhold, kan der sikkert ske lidt af hvert - jeg er egentlig spændt nok.

Og det er sikkert også tættere på release end Metroid. Smiley (Retro Studios laver stadig større jobopslag - Art Director var seneste.)