KuvertMinecraft fejrer 15 års ...

KuvertLEGO annoncerer LEGO Lege...

KuvertSuika Game får ny multip...

KuvertN-club Streams: Uge 21

KuvertNintendo World Championsh...

KuvertTre nye Game Boy-titler l...

KuvertN-cast #218: Endelig tale...

KuvertSalgstal for perioden mar...

KuvertNintendo Switch-efterføl...

KuvertAnimal Well ude nu - se l...

KuvertMario Kart 8 Deluxe

KuvertLegend of Zelda: Tears of...

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertPaper Mario: The Thousand...

KuvertAmiibo!

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertSwitch - spilrygter og sp...

KuvertSuper Mario 3D World + Bo...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertNintendo Switch

KuvertTilbudstråden

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

KuvertK> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

KuvertS:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Virus?

WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 15-07-2007 20:03

kan i hjælpe mig med at finden et virus progam Grunden til det er jeg ikke kan få mit Movie maker i gang så har i nogen gode ting jeg kan brugeSmiley

Roflmao 4 år O_O? Smiley
Arne aka Den gamle
Arne aka Den gamle

10
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 16-07-2007 20:07

Cartman skrev:
Så er det godt at han har en Dell xps som han bruger istedet, men at bruge 15000 på en computer der ikke giver andet end problemmer er noget pis.


Det er godt nok en munter diskussion det her Smiley Men at fremhæve en Dell, som værende kvalitet fremfor Mac, tager godt nok prisen i "seriøs" argumentation Smiley

Iøvrigt: Hvis han er så ked af sin Mac, og så glad for sin "kvalitets PC", hvorfor sælger han så ikke bare skidtet?


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 16-07-2007 21:12

WOW Smiley

Tjekkede den her diskussion for et par timer siden, med to siders svar om anti-virus. Men den er da røget helt af sporet pga en Windows-ignorant og en flok Mac-fanboys Smiley
Men det er fedt med alle de argumenter for Mac. Har selv fået min for et par dage siden... og man kan jo ikke gøre andet end at give dem ret. Mac er fantastisk Smiley


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 16-07-2007 21:35

Jamen tillykke da, hvad er det for en Mac? Smiley Jeg er ikke Mac-fanboy overhovedet, men jeg så bare den, på det tidspunkt, mindre diskussion der var om Mac, og jeg syntes bare ikke Cartman havde nogen ordentlige argumenter - og man kan jo ikke svine noget til uden at have en ordentlig grund til det, jeg har personligt ingen problemer med min Mac, og er vildt glad for den. Smiley


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 16-07-2007 21:40

Takker Smiley Det er en Macbook 13,3"...dog den gamle model med Intel Core istedet for den nye Core 2.

Specs:
Core duo 2,0 GHz
2 Gb Ram
60 Gb HDD

Og så er den hvidSmiley


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#80 - Skrevet 16-07-2007 22:02

Nåh, okay. Smiley Min er næsten magen til så, hehe ... Også hvid MacBook, dog Intel Core 2 Duo 2,0 GHz og 80 GB Harddisk. Smiley Det er sgu en fed computer.


Michael
Michael

5571
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#81 - Skrevet 16-07-2007 22:04

Nu hopper jeg off-topic ligesom de fleste af jer...

Nogle af jer Mac-ejere herinde må være studerende (eller i hvert fald tidligere studerende), så jeg tænkte på hvilke skrive programmer I har haft brugt i sin tid.

For jeg synes virkelig det er svært at finde et skriveprogram der når Microsoft Office 2007 (Windows) til sokkeholderne. Mac-versionen af Office er godt nok ringe, så det var bl.a. en af grundene til at jeg fik mig en Fujitsu Siemens bærbar (med XP, ingen grund til det Vista pjat) i stedet for Mac'en.

Matematik programmer som Ti-Interactive har jeg også svært ved at erstatte på Mac'en, så jeg er kørt lidt død i al den Apple-brand Smiley


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#82 - Skrevet 16-07-2007 22:20 - Redigeret 16-07-2007 22:24

Hvad med OpenOffice? Har faktisk ikke selv prøvet det endnu, men har kun hørt godt om det. Smiley Ellers kan du jo altid bare køre Windows på din Mac også. Der kan du hente programmet BootCamp gratis fra Apples hjemmeside, men det kræver dog at du genstarter hver gang du vil skifte styresystem.

En anden mulighed er så programmet Parallels der koster omkring 700 i fx Fona - det lader dig køre Windows i et vindue i Mac OS X, og dermed kan alt Windows-software jo også installeres - og man kan selvfølgelig også køre fullscreen Windows i Parallels, og skifte mellem de to styresystemer på 2 sekunder, uden du behøver at genstarte. Smiley Ret smart.

Der er også en del ting der kun findes til Windows som jeg har brug for, så derfor havde jeg måske heller ikke anskaffet mig en Mac hvis jeg ikke kunne køre Windows på den, men det kan jeg jo så heldigvis, og det fungerer helt perfekt. Smiley På alle de nye Intel-Macs kan man køre Windows, og som sagt er der forskellige programmer til det.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#83 - Skrevet 16-07-2007 22:38

Hyuuga skrev:

Cartman skrev:
Jeg er skam også glad for at min computer kan spille andet end minstryger..



Haha du fatter da bare hat .. eller kan du ikke læse hvad folk skriver?



Han fik da 13 i samfundslære i folkeskolen så et eller andet må han jo fatte.. bare ikke lige det her Smiley


WiiMand
WiiMand

10
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#84 - Skrevet 17-07-2007 00:34

Mario86 skrev:
Hvad med OpenOffice? Har faktisk ikke selv prøvet det endnu, men har kun hørt godt om det. Smiley



så hører du noget dårligt det gør din computer langsom og det skarer din computer. vores skole har det. det er nemt nok men det får din computer til at lagge så nu ved i det vil ikke anbefale det


Emotional
Emotional

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#85 - Skrevet 17-07-2007 00:40 - Redigeret 17-07-2007 00:40

Et program får da ikke hele ens computer til at lagge, selv når det ikke kører? Smiley Sikker på at det ikke er noget der er galt på de computere? Lyder meget mærkeligt, har også prøvet en computer med OpenOffice kort, har bare ikke selv fået hentet det eller prøvet det i længere tid ad gangen, og det virker da helt normalt. Har du en kilde? For har aldrig hørt om folk der har oplevet det før.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#86 - Skrevet 17-07-2007 00:58 - Redigeret 17-07-2007 00:58

Så vil jeg da lige en gang for alle cementere fast...

Openoffice får ingenting og intet til, at lagge.

På Windows kører det perfekt og på Mac OSX kører det som et hvilket som helst andet X11 software.

På Linux kører det ligeledes perfekt.

Så nu ved I det - jeg vil anbefale det på det kraftigste.


Michael
Michael

5571
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#87 - Skrevet 17-07-2007 09:40

Mange tak, Mario86, det må jeg lige forhøre mig om næsten gang det er muligt Smiley

Men jeg har lige et til enten TuXX eller en anden der er bekendt med OpenOffice:
Har programmet nogle problemer med at åbne nogle bestemte filer? Windows Office (Word) 07 filer, eller omvendt så Office brugere har svært ved at åbne Open Office filer? Smiley


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#88 - Skrevet 17-07-2007 11:54

Niks... Openoffice kan lave filer i de fleste formater. Også Office filer. Dog er det ikke altid at det kommer til at se ud på samme måde som i Openoffice. Men så er problemet ikke større end at du kan få ham som skal åbne filen til at indstallere Openoffice...det er jo Freeware Smiley

Gennerelt er Openoffice et udmærket program, med ca. de samme funktioner som Office 2003...og lidt til. Vi bruger ikke andet på mit gymnasium, men det har nok også noget at gøre med prisen på en office-licens Smiley