Nintendo Switch-efterføl...

Salgstal for perioden mar...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

N-cast #217: En eksplosio...

LEGO afslører tre nye LE...

N-cast #216: Microsoft br...

N-club Streams: Uge 18

LEGO annoncerer nye LEGO ...

Overblikstrailer for Pape...

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Amiibo!

Luigi's Mansion 2

Switch - spilrygter og sp...

Fortnite

Spil på vej til Switch

Switch 2 - rygter og disk...

Pokémon GO

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Shiny Pokémon

Mexler
Mexler

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 06-05-2007 18:28

Jeg vil høre om der er nogle af jer der har set/fanget en shiny pokemon? - Evt. hvilket spil, pokemon og sted.
Så vidt jeg ved, så er chancerne for at finde en shiny meget små. Jeg har ikke selv set en, men det kunne jo være at der er nogle af jer der har været heldige Smiley


HGC
HGC

7046
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 24-08-2010 14:00 - Redigeret 24-08-2010 14:06

Den første jeg fik, var en Tentacool i mit Emerald. Man møder jo pokkers mange Tentacools, hvis ikke man bruger Repels, da der er utroligt mange steder, hvor man skal surfe ret langt.
Lige da jeg mødte den, troede jeg det var en fejl i spillet eller sådan noget, så jeg skyndte mig ned til min storebror, som så fortalte mig, at man skulle være meget heldig for at møde sådan én. Det var dog først, da jeg fandt Serebii.net, at jeg fandt ud af, at det blev kaldt en "Shiny".

Under min gennemspilning af HeartGold mødte jeg også en shiny Ditto: "Nidorino used Strength! A critical hit! The wild Ditto fainted!" FFFFFFFF!!

Jeg mødte også for nogle få måneder siden en shiny Poliwag i mit FireRed, men så havde jeg selvfølgelig ingen Ultra Balls...

Det er de eneste shinies, jeg nogensinde har mødt (udover Red Gyarados). Jeg har dog en del, som jeg har fået over GTS, men de er garanteret hackede Smiley


stelzig
stelzig

4800
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 24-08-2010 17:22 - Redigeret 24-08-2010 17:23

Synes lidt at hvis man er så ivrig efter at få en shiny så man sidder og resetter spillet for at få den så kan man lige så godt bare hacke den. Lidt ligesom med nature, EV og IV træning (som jo så åbenbart også var vigtigt for omtalte shiny situation ovenover). Spild af tid.

Men jo jeg kan da godt følge at det måske "føles" bedre endelig at få den legitimt, men det er godt nok også meget tid du skal spilde bare på at få en figur som du vil bruge i spillet...


HGC
HGC

7046
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 24-08-2010 19:01

Hvis man virkelig gerne vil have en shiny uden brug af ActionReplay, bør man nok sætte sig ind i RNG-abusing. Det skulle, så vidt jeg ved, gøre det utroligt nemt at få både perfekte IVs, Natures og Abilities og shinies.


L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 24-08-2010 19:51 - Redigeret 24-08-2010 19:55

Er overrasket over at jeg tilsyneladende er en af de få der kendte til begrebet shinies relativt tidligt og uden brug af serebii? Skyldes nok at mindst 50% af alle drenge på min skole spillede GSC.