Skrevet 24-03-2008 10:32
Hvornår kommer der et nyt The Legend of Zelda til Wii?#1 - Skrevet 24-03-2008 10:38
Nintendo har lovet at afsløre store titler til E3. Måske bliver det Zelda, men jeg tvivler. Jeg tror, at HVIS der når at udkomme endnu et nyt Zelda-spil, bliver det i slutningen af Wii'ens levetid.#2 - Skrevet 24-03-2008 10:49
Hvis de laver et nyt Zelda-spil, må de meget gerne bryde med deres sterotypiske formel...#3 - Skrevet 24-03-2008 11:05
Well TP var jo rigtig en GC titel så jeg synes der er chancer for at de annoncere det#4 - Skrevet 24-03-2008 11:13
Nemlig, hvis det skal være efter "formlen" var Twilight Princess jo beregnet til GameCuben.. Både grafikken og styringen tog sig lidt sløset ud i forhold til Wii'ens kapacitet, men er fænomenal som et Gamecube-spil. Så et "ægte" Wii-zelda mangler vi endnu.. Og så plejer zelda på de sidste først at stikke hovedet frem et år eller mere inde i konsollernes levetid, som hos n64 og gc.. Så go-go for et nyt Zelda snart, krydser fingre til sommerens E3!#5 - Skrevet 24-03-2008 11:25
apropos TP,#6 - Skrevet 24-03-2008 11:26
med spejlvendt, mener de at Link er Højrehåndet og ikke venstrehåndet som han plejer, verdnen er helt den samme#7 - Skrevet 24-03-2008 11:30 - Redigeret 24-03-2008 11:31
Nintendo Power skrev:
med spejlvendt, mener de at Link er Højrehåndet og ikke venstrehåndet som han plejer, verdnen er helt den samme
er du sikker, har hørt alle hele spillet skulle være vendt om i forhold til GC versionen?'
har lige tjekket på ebay, her går GC versionen ofte for 3 gange så meget som wii versionen...
#8 - Skrevet 24-03-2008 11:31 - Redigeret 24-03-2008 11:31
jeg har det selv og jeg har gennemført det, det er helt det samme og hvis det var vil det ikke have gjort en stor forskel#9 - Skrevet 24-03-2008 11:31
Nintendo Power skrev:
jeg har det selv og jeg har gennemført det, det er helt det samme
cool. du har pgså spillet GC versionen?
#10 - Skrevet 24-03-2008 11:32
Det er det også#11 - Skrevet 24-03-2008 11:36
fra Wikipedia:Twilight Princess on Wii
British publication NGC Magazine claimed, in December 2005, that when the GameCube version is played on Wii, the player will be given the option of using the Wii's unique controller;[29] and it was not suspected that two versions of the game would be released. Reggie Fils-Aime denied these claims, stating that, across the board, GCN games played on Wii would not be compatible with Wii's controller.[30] Nintendo of France Director of Marketing Mathieu Minel stated in a subsequent interview with Jeux-France that Twilight Princess would include Wii controller-functionality one way or another, but Nintendo quickly requested that this be removed from the interview.[31] In the end, however, Shigeru Miyamoto himself confirmed the Wii controller-functionality in an interview with Nintendo of Europe.[32] Time reported this also soon after.[33][34] Finally, at E3 2006, Nintendo announced that there would be two versions of Twilight Princess: one for GameCube (released on December 12, 2006), and one for Wii (released on the console's launch date, November 19, 2006).
Shigeru Miyamoto had said in an interview that the only differences between the GameCube and Wii versions of the Twilight Princess are technical[35] (as described above). The Wii version also displays in a 16:9 (anamorphic widescreen mode; see Wii) format in 480p, where the GameCube version plays only in 4:3.[36] 480p is possible on early DOL-001 models of the GameCube, using the component-cable.
In the Wii version of Twilight Princess, Link is right-handed, despite his normal left-handed preference. Miyamoto noticed that players preferred wielding their "swords" right-handed, but by that point, all the maps, bosses and models had already been designed with a left-handed stance in mind. The simplest solution was to invert the entire game horizontally. In the GameCube version, Link remains left-handed, and the maps and player guides for the two versions are mirror versions of each other, with east becoming west in the Wii version.[37] Anything in the game referring to east/west or left/right is changed accordingly between the two versions, including the in-game maps. This explains why the sun rises in the west during morning and sets in the east at dusk, and why characters shake hands left-handed.
In the early NTSC release of the game, a glitch when saving in the broken cannon-room would force the player to restart the game from the beginning. In the GameCube and PAL releases of the game, the error was fixed prior to release. For players affected by the glitch, Nintendo offers an updated disc replacement through Customer Support.[38]
heh solen går også fra vest til øst.
men er det ikke underligt når man er vandt til at feks. gerudo valley ligger mod vest Feks. i Ocarina of Time?
#12 - Skrevet 24-03-2008 11:47
Støtter kun argumentet om, at spillet ikke er den ægte vare til Wii#13 - Skrevet 24-03-2008 11:49
jeg er vendtrehåndet og jeg lagde slet ikke mærke til forskellen, desuden kunne de godt have givet en valgmulighed om at gøre ham venstre eller højrehåndet#14 - Skrevet 24-03-2008 13:50 - Redigeret 24-03-2008 13:53
Zelda kunne være fedt, men er der et title jeg venter mest på lige nu når E3 snart skal starte så er det Disaster: Day of Crisis.#15 - Skrevet 25-03-2008 09:14
Bauer skrev:
Zelda kunne være fedt, men er der et title jeg venter mest på lige nu når E3 snart skal starte så er det Disaster: Day of Crisis.
'
Jeg forstå stadig ikke at der er folk der glæder sig til en title som Nintendo erklærede officiel død for godt over et halvt år siden
- Just sayin'