Nintendo World Championsh...

Minecraft fejrer 15 års ...

Tre nye Game Boy-titler l...

N-cast #218: Endelig tale...

Salgstal for perioden mar...

Nintendo Switch-efterføl...

Animal Well ude nu - se l...

Endless Ocean Luminous (S...

Prøv Star Wars: Knights ...

SteamWorld Heist II annon...

Amiibo!

Paper Mario: The Thousand...

Spil på vej til Switch

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario 3D World + Bo...

Switch 2 - rygter og disk...

Nintendo Switch

Annonceringer af annoncer...

Tetris 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

endless ocean

SimonAndersen
SimonAndersen

11
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 19-06-2008 13:58

er det godt? hvad skal man i online delen . kan det anbefales?

    Mr. Mario
    Mr. Mario

    5711
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 20-06-2008 18:14 - Redigeret 20-06-2008 18:16

    totola skrev:
    er det godt?


    Har nu ikke fået spillet det så meget endnu, så ved måske ikke lige så meget om spillet endnu, men kan da sige lidt.

    Endless Ocean er ikke blandt de mest action-fyldte titler til Wii. Men i spillet skal man løse nogle opgaver under vandets overflade. Et eksempel på en opgave kunne være at undersøge et rev.

    Er som sagt ikke kommet så langt i spillet, men kan da også lige sige at man på et tidspunkt 'får' en delfin man kan træne.

    Endless Ocean er et vilde Wii spil, men kan man lide at dykke og kigge på fisk er dette spillet.


    Kan da også lige til sidst tilføje at spillet også kan afspille MP3 filer fra SD-kortet, så man selv kan bestemme hvilken musik man vil høre når man dykker. Smiley

    totola skrev:
    hvad skal man i online delen?


    Har ikke fået spillet online-delen endnu, da jeg ikke har fundet nogen at spille online med. Men hvis du skulle finde på at købe det så noter din Friend Code i dette emne, så kan vi jo altid finde ud af hvad online-delen går ud på. Smiley


    Freffe
    Freffe

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 20-06-2008 19:12 - Redigeret 20-06-2008 19:17

    Jeg kan det lige tilføje til det, Mr. Mario har skrevet Smiley

    I starten er det ganske vist lidt sløvt, og man kan umiddelbart nemt 'give op' og så droppe det. Spiller man dog lidt længere ind i spillet sker der faktisk mere, og før eller siden finder man ud af, at man har siddesår Smiley Man får nemlig opgaver, og faktisk går der ikke alt for lang tid, før man opdager grotter, skibe, dybe grave og selvfølgelig store hvaler.

    Angående grafikken er det jo et af de bedre spil. Der er da loadingtider, når man skal ned i havet, og desværre kan man ikke bevæge sig over alt i det blå vand af gangen. Altså vælger man et begrænset område, som man svømmer rundt i pr. "dykker-gang." Det kan være en smule irriterende, men der er til gengæld en del at udforske.

    Lyden er, som nogle ville sige, "smuk", delvist fordi sange som Amazing Grace bliver brugt Smiley

    I sidste ende kan jeg i hvert fald sagtens anbefale det. Man får nogle syge plevelser, der er nogenlunde realistiske taget hardwaren i betragtning. Jeg har selv gennemført det, og efter det er det knaå så spændende for mig, men det er skam muligt at nyde havet endnu mere. Det er det vigtigt at bemærke, at der skal en del tålmodighed til. Eller rettere sagt skal man vide, at man ikke får for meget action, når man går ind til det.