Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo afslører "Ny Nintendo 3DS" og "Ny Nintendo 3DS XL"

Skrevet af O-train - 29-08-2014 14:08

Nintendo har netop annonceret to nye 3DS modeller i dagens japanske Direct!

Både den originale og XL modellen får nu en længe ventet opgradering, og jeg beder jer bide mærke i ordet "opgradering", for dette er ikke bare en model med et andet udseende, der er snak om forbedret hardware med nye funktioner. Dette inkluderer:

-Bedre 3D
-2. stick
-NFC-felt
-Farvet knapper
-2 nye skulderknapper
-Bedre batteri
-Micro-SDCard kompatibilitet
-Back-up via PC (trådløst selvfølgelig)
-Bedre browser-oplevelse og HTML 5 kompatibilitet
-Forbedret CPU
-Mulighed for at skifte cover på maskinen!

Tjek denne video!





De nye modeller udkommer d. 11. oktober i Japan. Ingen konkret dato er sat mht. europæisk udgivelse, men Nintendo har udtalt, at det først bliver engang i 2015.

Hold fast på hat og briller, for der er stadigvæk information, som vi endnu ikke har fingre i. Dette er blot for at gøre jer opmærksom på dagens nyhed! Jeg vil naturligvis opdatere, når der er mere at tage fat om!

Hvad siger i så til den nyhed!? Jeg ved i hvert fald godt, hvad jeg ønsker mig!

5
1ups givet

Kommentarer:

#1 - BamBamthePyro

Level: 17 (Deku Baba)

29-08-2014 14:16

Jeg håber at på den tidspunkt, at jeg har penge nok.
0
1ups givet

#2 - kaldra

Level: 1 (Goomba)

29-08-2014 14:19

fedt, har ellers lige købt en brugt 3ds for et par timer siden.
0
1ups givet

#3 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 14:21

Den udkommer først i 2015 her i Europa. Rigelig med tid til at spare op eller gøre godt brug af nuværende hardware! Smiley
0
1ups givet

#4 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

29-08-2014 14:24

Day one.
0
1ups givet

#5 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

29-08-2014 14:25

Hvorfor bliver nintendo ved med at flytte deres stylus?
1
1ups givet

#6 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

29-08-2014 14:28

Det er nok også den bedste måde at spille 3DS-versionen af Xenoblade Chronicles. Men det er sgu fedt Smiley Håber jeg får råd til den tid...
0
1ups givet

#7 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 14:29

RSS? Rastløs stylus syndrom?

Jeg ved det ikke hehe.

Jeg synes godt nok ikke det ser så praktisk ud. Skulderknapperne er forfærdeligt placeret, synes jeg.. og et MicroSD som ikke er rigtig beskyttet? De har virkelig forsøgt at pakket meget ind på lidt plads. Det er dog interessant at standard modellen ser ud til at være lavet af samme plastik som XL-modellerne. Altså uden det der gloss.

Jeg glæder mig helt enormt meget til at se hvad idéen bag denne opgradering er. Nu begynder maskinen nemlig at lige Wii U'en lidt mht. funktionalitet.
0
1ups givet

#8 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

29-08-2014 14:31

^ SD-kortet er da bag noget plastik. Hvordan er det ikke beskyttet?

Spændende annoncering.
0
1ups givet

#9 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

29-08-2014 14:36

Mon den bliver væsentlig dyrere end de nuværende konsoller? Eller skal man forvente henad det samme prisleje Smiley

Det bliver spændende at høre mere om dem, thihvertifald Smiley
0
1ups givet

#10 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

29-08-2014 14:39

^Jeg tror de vil gøre den pretty much den samme pris og gøre den "gamle" billigere.
0
1ups givet

#11 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 14:40

Michael skrev:
^ SD-kortet er da bag noget plastik. Hvordan er det ikke beskyttet?

Spændende annoncering.



Haha det var mig som er dum og havde overset at coveret bagpå var taget af, og lige præcis MicroSD kortet fangede min opmærksomhed af nævnte grund... Havde ikke engang lagt mærke til de andre komponenter var eksponeret!

PS: Er ved at dø over at Xenoblade er blevet afsløret til den nye 3DS!

1
1ups givet

#12 - Erik Madsen

Level: 19 (Bullet Bill)

29-08-2014 14:46

Køber sgu lortet fra Japan. Gider ikke vente til 2015 Smiley
1
1ups givet

#13 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

29-08-2014 14:49

Erik Madsen skrev:
Køber sgu lortet fra Japan. Gider ikke vente til 2015 Smiley



Haha go Erik Smiley

1
1ups givet

#14 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

29-08-2014 14:50

Jeg tænker på, kommer den til at have samme pasform som den almindelige (XL). Jeg bestilte nemlig sådan en comfort grip for et par dage siden.
0
1ups givet

#15 - Grynch

Level: 14 (Inkling)

29-08-2014 14:53

Jeg håber også de giver kameraerne et ordentligt boost opad.
0
1ups givet

#16 - powerfull499

Level: 18 (Twhomp)

29-08-2014 14:54

Så det er ikke en ny generation? Der er altså ikke nyt game-cartridges?
0
1ups givet

#17 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 15:01

powerfull499 skrev:
Så det er ikke en ny generation? Der er altså ikke nyt game-cartridges?



Kommer meget an på hvordan man definerer ny generation. Der vil være eksklusivt software bl.a. Xenoblade, men formatet ser ud til at være det samme. Et spil som Xenoblade kræver den forbedrede CPU, og derfor kan man vel egentlig godt kalde det en ny generation. Det er en slags 3DS 1.5 om man vil. Men det er uortodoks i den forstand, at dette splitter brugerbasen gevaldigt! Samtidig er det dog også fantastisk af Nintendo, for det beviser, at de rent faktisk er villige til at give den dedikeret gamer noget nyt!

Jeg kan ikke forestille mig, at det her er den definitive efterfølger til 3DS, ellers vil de ikke have bevaret navnet og bare kaldt den 'new', men jeg tror som sagt der er snak om en mellemvej. Måske tager jeg fejl. Kan være, at det her bliver måden de gør det på fremover; nye og opgraderet modeller efter få år. Teknologi forældes jo hurtigt idag.

Jeg er bare spændt på, om vi får flere Wii ports at se, om vi får 3DS og Wii U cross-platform spil at se osv. osv. Det er ret interessant!

0
1ups givet

#18 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

29-08-2014 15:07

powerfull499 skrev:
Så det er ikke en ny generation? Der er altså ikke nyt game-cartridges?


Nej, men få spil vil være eksklusive til den nye 3DS. Se det som en Game Boy -> Game Boy Color-opgradering.

0
1ups givet

#19 - Thetof91

Level: 30 (Blooper)

29-08-2014 15:09

#11

Hvordan er det ikke beskyttet?

Det billede hvor man kan se det har de jo fjernet bagsiden så man kan se sd kort, batteri og stylus placering..
0
1ups givet

#20 - Zerø

Level: 9 (Bob-omb)

29-08-2014 16:00

Lorvald skrev:
^Jeg tror de vil gøre den pretty much den samme pris og gøre den "gamle" billigere.



Den gamle bliver sat ned i pris og udgår når lageret er væk. Og jeg er enig, prisen er nok den samme Smiley

0
1ups givet

#21 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

29-08-2014 16:00

Zalman skrev:

powerfull499 skrev:
Så det er ikke en ny generation? Der er altså ikke nyt game-cartridges?


Nej, men få spil vil være eksklusive til den nye 3DS. Se det som en Game Boy -> Game Boy Color-opgradering.


Eller som en DS lite -> DSi opgraderingen?

0
1ups givet

#22 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 16:02

Lorvald skrev:

Zalman skrev:

powerfull499 skrev:
Så det er ikke en ny generation? Der er altså ikke nyt game-cartridges?


Nej, men få spil vil være eksklusive til den nye 3DS. Se det som en Game Boy -> Game Boy Color-opgradering.


Eller som en DS lite -> DSi opgraderingen?



Yeah Smiley

0
1ups givet

#23 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

29-08-2014 16:05

Med DSi droppede de nu også backwards compatibility. Jeg håber man stadig vil kunne spille almindelige DS spil på den.
0
1ups givet

#24 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 16:23

http://www.nintendo.co.jp/3ds/new/kisekae/index.html

Her er nogle af de mange covers der tilbydes i Japan!
0
1ups givet

#25 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

29-08-2014 16:23

Kommer der også eksklusive spil til den? Og her var jeg utilfreds nok i forvejen med at de annoncerer denne her LIGE EFTER smash bros. (og åbenbart monster hunter) 3DS'en...

Nå jamen så skal jeg ikke have xenoblade porten alligevel.
0
1ups givet

#26 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

29-08-2014 18:16

Erik Madsen skrev:
Køber sgu lortet fra Japan. Gider ikke vente til 2015 Smiley


Hvis man kan "nøjes" med de japanske spil eller vil jailbreake den, så go for it - man skal bare være opmærksom på, at 3DS som standard ikke er regionsfri.

0
1ups givet

#27 - CandyFace

Level: 13 (Baby Dodongo)

29-08-2014 18:20

Damn it!... Den ser lækker ud og kommer dagen efter min fødselsdag.. havde det bare været udgivelse i EU/US også, nu ved jeg ikke om jeg skal vente på den eller stadig købe/ønske 3DS XL.

Det var ikke særlig pænt gjort Nintendo ;-;
0
1ups givet

#28 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

29-08-2014 20:20

Vent dog. Det er kun en fordel at vente nu Smiley
1
1ups givet

#29 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

29-08-2014 20:26

chessr skrev:
Vent dog. Det er kun en fordel at vente nu Smiley



Enig.

Jeg kunne forestille mig, at vi får en forårsudgivelse, for det var det de gjorde med DSi. Der kan naturligvis være mere at tage hånd om, men omvendt kan de også være nået længere med den process.

Alt i alt er jeg spændt, for nu går der rygter om at maskinens ram er fordoblet fra 128 til 256MB, højst sandsynligvis pga. den forbedret browser oplevelse, but still..

Super sejt!

Det ser dog kun ud som om, at det er den lille version som får de udskiftelige covers, men det gør mig nu intet. Jeg tror jeg skal have en stor version alligevel. Metallic blue er ret pæn, mon ikke der kommer flere versioner som tiden går!

0
1ups givet

#30 - Andreas Tarding

Level: 18 (Twhomp)

29-08-2014 20:55

... Så så vidt jeg kan se, gør 3D'en altså brug af head tracking nu, vha. front kameraet, for at dreje 3D'ens afgrænsninger on-the-fly, så de hele tiden rammer brugerens betragtningsvinkel? Det er da virkelig en enorm forbedring, hvis det fungerer bare nogenlunde ordentligt (vil måske have svært ved at køre i lavt lys, kunne man formode). Det er da et klart selling point for mit vedkommende, i hvert fald.

... Og det er da fedt, man tør bruge lidt farver på "basis designet" af hardwaren igen - Det er vel nærmest første gang, man gør dette, siden Gamecuben?
1
1ups givet

#31 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

29-08-2014 23:41

2 sticks var virkelig tiltrængt, så det er skam godt, for så kan det være at flere spil også vil benytte sig af det!

Jeg havde dog håbet på at den næste upgradering ville kunne bruges som GamePad til Wii U men det ville nok kræve et større makeover i specs.
0
1ups givet

#32 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

29-08-2014 23:49

Skal vist lige til at have kigget nærmere på, hvad det her nu er for noget...
0
1ups givet

#33 - Rechain

Level: 8 (Pirahna Plant)

30-08-2014 02:32

Lækkert Smiley har ville skaffe XL 3DS i noget tid, men er glad for jeg ventede. Skal helt sikkert have den nye her!
0
1ups givet

#34 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

30-08-2014 08:41

Du skriver længe ventet i nyheden, er det virkelig tilfældet? Det kom enormt meget bag på mig at de annoncerede en tredje (og fjerde!) "opgradering" til maskinen.

Det ser umiddelbart spændende ud med de nye features, og det bliver vældig interessant hvordan de kommer til at håndtere den opdelte brugerbase i denne omgang (kan det være ugens weekend-diskussion, Oliver?! Smiley), men trods udskiftelige covers, forbedret hardware, nye knapper og indbygget NFC er det fedeste for mig at der er kommet farver på knapperne, og det er ikke nok til at købe en på ny.

Igen, kommer der et spil jeg bare må eje, så køber jeg den selvfølgelig, men selv om Xenoblade er en spændende annoncering, så er det ikke et spil jeg skal købe.

Med Smash-leak, MK8 annoncering, Pokken Tournament og alt fra directen i går har det dog nærmest føltes som E3-ugen om igen! Smiley

EDIT: Og hvad sker der for at Nintendo er elendige til at navngive deres maskiner i denne generation!? Smiley
1
1ups givet

#35 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

30-08-2014 10:41

Ja "længe ventet" som i:

Oliver vil gerne have et lidt bedre stykke hardware med en anden analog-stick, og hvis den kan, må den meget gerne kunne køre Xenoblade Chronicles - oh vent det kan den! Fantastisk! Når ja men det var dejligt.

Du ved.. Længe ventet :3

Bo130 skrev:
Og hvad sker der for at Nintendo er elendige til at navngive deres maskiner i denne generation!?




0
1ups givet

#36 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

30-08-2014 10:49

De er også ret dårlige til at navngive deres spil. "Smash bros. for 3DS/wii u"

Værste navn nogensinde.
0
1ups givet

#37 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

30-08-2014 10:53

^ Virkelig det værste haha. Tænkt hvis de havde kaldt Super Mario 3D World (hviket jeg også synes er forfærdeligt i forvejen) for "Super Mario for Wii U"
0
1ups givet

#38 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

30-08-2014 10:55

Ja. Selv bare at fjerne det der "for" ville gøre det meget bedre. Har altid haft det fint nok med når de sætter 64, DS, Wii, U etc... til sidst i deres titler, men det her er for dumt Smiley

Edit: Og denne her konsol irriterer mig stadig sindsygt meget. Håber ikke det ender med at jeg bare skal have den (xenoblade har jeg trodsalt allerede spillet så det overlever jeg nok). Jeg køber stadig den smash XL i stedet - har længe gerne ville have en XL og vil rigtig gerne have en til smash.
0
1ups givet

#39 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

30-08-2014 10:57

#35 Læste det blot som noget der generelt var konsensus om at var på tide, og det var bestemt ikke min opfattelse Smiley

#36 Det er lidt trinet værre end da de begyndte på at have spil hvor undertitlen blev forkortet DS til Nintendo DS. Jeg ved ikke hvorfor, men det føltes ikke lige så slemt da de gjorde det med "64" og "Super" på de konsoller.
0
1ups givet

#40 - Fawful

Level: 18 (Twhomp)

30-08-2014 12:06

Så tror jeg langt om længe, det bliver denne gang, at jeg skifter min gamle lille 3DS aqua blue ud Smiley Mit store problem, bliver bare om det skal være den lille eller store. Hvis jeg spørger, ved jeg de fleste anbefaler en stor, men jeg kan sgu ikke lige finde ud af det indtil videre. Men synes det er ærgerligt, der er så længe til!
0
1ups givet

#41 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

30-08-2014 12:44

DryBones skrev:
Så tror jeg langt om længe, det bliver denne gang, at jeg skifter min gamle lille 3DS aqua blue ud Smiley Mit store problem, bliver bare om det skal være den lille eller store. Hvis jeg spørger, ved jeg de fleste anbefaler en stor, men jeg kan sgu ikke lige finde ud af det indtil videre. Men synes det er ærgerligt, der er så længe til!



Bum, her er i hvert fald et billede så du kan se forskel på din model og den mindre af de to nye. Den er altså lidt større og tungere den nye.



Og her kan i se de to nye Limited Editions



Den er godt nok pæn den MH-version!

0
1ups givet

#42 - Occisor

Level: 14 (Inkling)

30-08-2014 12:46

kan sige at det er godt jeg ikke har købt nr 2 3ds endnu, men min konto græder på samme tid hehe.
0
1ups givet

#43 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

30-08-2014 13:28

stelzig skrev:
Ja. Selv bare at fjerne det der "for" ville gøre det meget bedre. Har altid haft det fint nok med når de sætter 64, DS, Wii, U etc... til sidst i deres titler, men det her er for dumt Smiley


Det er et ordspil. Super Smash Bros. 4 3DS/Wii U. Smiley

0
1ups givet

#44 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

30-08-2014 13:54

#43 .....Mind blown!
0
1ups givet

#45 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

30-08-2014 14:01

Stadigvæk, så kunne de lige så godt kalde "4" i stedet for "for"
0
1ups givet

#46 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

30-08-2014 14:08

Personligt vil jeg forholde mig meget tilbageholdende i forhold til de her nye 3DS-konsoller. I skal jo ikke huske særligt langt tilbage for at huske en lignende opgradering fra DS Lite til DSi.

DSi'ens CPU var eksempelvis dobbelt så hurtig som i de forudgående modeller, og den havde fire gange så mange ram, men til trods for det, så kom der kun ganske få spil som rent faktisk kun kunne spilles på DSi. På Wikipedia lister de kun fem i alt, men jeg ved ikke om den liste er komplet.

DSi'en havde jo så en shop til DSiWare, som gjorde den en smule attraktiv, men ellers var der jo ikke så meget at komme efter, og præcis sådan ser jeg denne her opgradering. Hvis det kun bliver ganske få spil, der kræver en New 3DS, så er det en ganske overflødig opgradering, og jeg kan sagtens leve uden den C-stick, så længe der er alternative kontrolskemaer til spillene. Hvad angår de ekstra skulderknapper, så må vi se om det får betydning - det er vel reelt set det eneste foruden rå power, der kan medføre eksklusive titler til New 3DS.
0
1ups givet

#47 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

30-08-2014 15:20

Zalman skrev:

stelzig skrev:
Ja. Selv bare at fjerne det der "for" ville gøre det meget bedre. Har altid haft det fint nok med når de sætter 64, DS, Wii, U etc... til sidst i deres titler, men det her er for dumt Smiley


Det er et ordspil. Super Smash Bros. 4 3DS/Wii U. Smiley

Det er stadigvæk forfærdeligt

0
1ups givet

#48 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

30-08-2014 15:20

Ja ja KJ85 der kan ikke herske tvivl om, at dette er en luksus-opgradering, men for os med de gamle standard modeller, så kunne det jo være interessant Smiley Jeg gider ikke vente et år eller to, før de annoncerer noget helt nyt. Det her er, om noget andet, et forsøg på at gøre os opmærksom på, at 3DS stadigvæk er relevant, og det gør de så med opgraderinger og forbedringer som folk har bedt om.

Det er bare DS familiens DSi minus DSWare. Så må man jo bare gøre op med sig selv, om det er noget værd, og det synes jeg det er fordi..


OH MY GOD
1
1ups givet

#49 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

30-08-2014 15:47

Lad os nu se frameraten også.
0
1ups givet

#50 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

30-08-2014 16:49

Kom til at bemærke power knappen Smiley den sidder virkelig dumt hvis man ynder at ligge ned og nørde. Kunne godt frygte at man rammer knappen, hvis man f.eks har sin konsol til at støtte på maven/brystet.

Men måske er det bare mig der spiller på den måde Smiley
0
1ups givet

#51 - Fawful

Level: 18 (Twhomp)

30-08-2014 23:39

Jeg vidste ikke, der er markant forskel på størrelsen i forhold til den gamle 3DS. Men ved man, om der også er forskel på skærmstørrelsen i forhold til den nuværende 3DS og XL?
0
1ups givet

#52 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

31-08-2014 09:03

Rockarina skrev:
Kom til at bemærke power knappen Smiley den sidder virkelig dumt hvis man ynder at ligge ned og nørde. Kunne godt frygte at man rammer knappen, hvis man f.eks har sin konsol til at støtte på maven/brystet.

Men måske er det bare mig der spiller på den måde Smiley


Av, ja, jeg håber at knappen er "hård" at trykke på, så man ikke kommer til det ved et uheld.

1
1ups givet

#53 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

31-08-2014 09:30

Det synes jeg de har været førhen, så jeg tror ikke det bliver det store problem.
0
1ups givet

#54 - Grauling

Level: 23 (Skree)

31-08-2014 10:06

Forstår ikke hvorfor de har valgt ikke at lave a,b,x,y knapperne i farver på XL udgaven ligesom på den lille, det ser da vildt fedt ud, at bogstaverne er farvet virker bare....lame :b
1
1ups givet

#55 - Fox4Fun

Level: 18 (Twhomp)

01-09-2014 15:21

Endelig en ordentlig opgradering af 3DS´eren. (klap, klap) Smiley Fatter stadig ikke hvorfor Nintendo spildte tid på den ligegyldige 2DS ? Den kan de da ikke have tjent nogle penge på ? Nå men Nintendo laver jo nogen gange noget åndsvagt, så nok om det. Dejligt med ekstra styrepind og knapper, så man kan blive fri for sin Circle Pro Pad. Fedt at 3D´en kan ses fra alle vinkler, så det ikke kan forstyrre billedet mere. Men hvorfor 2 udgaver ? Hvem gider købe en lille almindelig version, når man kan få XL udgaven ? Nintendo burde kun have lavet en XL version. Den blå er min, med mindre der kommer en federe special edition ? Smiley
0
1ups givet

#56 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

01-09-2014 15:32

Jeg overvejer faktisk den lille pga de udskiftlige covers Smiley
Havde der været samme mulighed på xl havde jeg klart hoppet på den. (Gør jeg måske alligevel)
0
1ups givet

#57 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

01-09-2014 15:56

Fatter stadig ikke hvorfor Nintendo spildte tid på den ligegyldige 2DS ? Den kan de da ikke have tjent nogle penge på ? Nå men Nintendo laver jo nogen gange noget åndsvagt, så nok om det.



Den var rettet mod et yngre publikum. Jeg tror ikke det var en succes som sådan, men tanken bag gav mening.

Mht til den lille version, så tror jeg ikke du skal regne den for ligegyldig. Hvor stor maskinen er kan have indflydelse på, om den ligger godt i hænderne på folk. Jeg kan ikke holde på nogen af maskinerne uden at krampe efter noget tid, så jeg er helt f.... men hvis det kan undgås! Desuden kan den lille personliggøres med covers, og det kan have stor betydning for de mennesker som ønsker noget unikt hardware! Det tror jeg bestemt bliver populært! Ja og så er billedet naturligvis bedre på den lille skærm.

0
1ups givet

#58 - Fox4Fun

Level: 18 (Twhomp)

01-09-2014 21:08

O-train skrev:

Fatter stadig ikke hvorfor Nintendo spildte tid på den ligegyldige 2DS ? Den kan de da ikke have tjent nogle penge på ? Nå men Nintendo laver jo nogen gange noget åndsvagt, så nok om det.



Den var rettet mod et yngre publikum. Jeg tror ikke det var en succes som sådan, men tanken bag gav mening.

Mht til den lille version, så tror jeg ikke du skal regne den for ligegyldig. Hvor stor maskinen er kan have indflydelse på, om den ligger godt i hænderne på folk. Jeg kan ikke holde på nogen af maskinerne uden at krampe efter noget tid, så jeg er helt f.... men hvis det kan undgås! Desuden kan den lille personliggøres med covers, og det kan have stor betydning for de mennesker som ønsker noget unikt hardware! Det tror jeg bestemt bliver populært! Ja og så er billedet naturligvis bedre på den lille skærm.



Jeg synes nu at den udgivelse af 2DS, var lige så intetsigende som dengang Nintendo kom med Gameboy Micro. En dårligere version af en konsol der allerede er ude ? Det giver ingen mening for mig. Men nok om det. Alle uanset alder kan da spille på 3DS.

Hvorfor har XL udgaven ikke fået mulighed for udskiftelige covers ? Det er da dumt lavet af Nintendo. Og det samme med de farvede knapper ? Farvede knapper er da meget flottere. Hvis man vil personliggøre noget, så kan det altid gøres uden det her. Så ingen af udgaverne passer i dine hænder ? Du har vist skruet dine hænder forkert på ? Smiley Stakkels dig. Så en lille skærm har et bedre billede ? Det tror jeg næppe ? Jeg har både 3DS og 3DS XL, og jeg foretrækker det store billede til hver en tid. Smiley

0
1ups givet

#59 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

01-09-2014 21:41

Jeg synes nu at den udgivelse af 2DS, var lige så intetsigende som dengang Nintendo kom med Gameboy Micro. En dårligere version af en konsol der allerede er ude ?



De fleste vil vove at påstå at Micro havde den bedste skærm fordi pixeldensiteten var så høj. Det var en ret fantastisk maskine, desværre bare alt for dyr med DS'en lige om hjørnet.

Stakkels dig. Så en lille skærm har et bedre billede ? Det tror jeg næppe ? Jeg har både 3DS og 3DS XL, og jeg foretrækker det store billede til hver en tid.



Hvad du bedst kan lide er naturligvis op til dig, men spillenes opløsning er lavet med henblik på den lille 3DS og derfor strækkes billedet på en XL. Dvs. du får det skarpeste billede muligt på en lille skærm. Det er overhovedet ikke svært at se, hvis du stiller maskinerne op side om side.

PS: Jeg kan skam sagtens spille på 3DS'en bare ikke i flere timer, som jeg kunne på en gameboy, dengang jeg var lille! Jeg vil vove at påstå at 2DS'en ville være passende til mig på det punkt, simpelthen pga. e ergonomiske fordele.

0
1ups givet

#60 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

02-09-2014 19:05

Ahh, nu er det XL der har en glossy bagside og den almindelige der er mat bag på.
0
1ups givet

#61 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

02-09-2014 23:37

Hehe skulle lige se hvor meget det ville koste mig, hvis jeg importerede en New 3DS - altså den lille. 2400kr cirka. F THAT!

Edit: ville være gennem play-asia. Jeg ved ikke, om de har varehuse i EU, men jeg regner med at n3DS ville sendes fra Japan.
0
1ups givet

#62 - Lorvald

Level: 23 (Skree)

02-09-2014 23:49

Region locking... Smiley
1
1ups givet

#63 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

04-09-2014 17:19

Her er de forskellige japanske indpakninger for den nye konsol





1
1ups givet

#64 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

05-09-2014 17:14

Den lille er faktisk både federe "live" og i indpakningen -.-' nitten
0
1ups givet

#65 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

05-09-2014 18:27

@O-train: Nintendoeverything tillader ikke hot-linking, så billederne kan ikke ses herinde..
0
1ups givet

#66 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

05-09-2014 18:58

Damn it... De må være taget ned lidt tid efter mit post, for jeg kunne se dem alle, da jeg postede dem..
0
1ups givet

#67 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

05-09-2014 19:00

^De tager dem ikke ned, men blokerer dem simpelthen bare.. De virker altid lige når man poster dem af en eller anden grund..
0
1ups givet

#68 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

05-09-2014 19:08

Argh.. Uploader på imgur så.

Edit: så skulle det være rettet Smiley
0
1ups givet