Skrevet af KJ85 - 02-04-2015 03:33
Det var først under sidste års E3-præsentation, at det kommende Yoshi-spil til Wii U fik sit endelige navn, men vi har efterhånden kendt til spillet længe og vidste, at det formentlig snart blev udgivet. Under nattens Nintendo Direct fik vi endelig en udgivelsesdato at vide, og så havde Nintendo tilmed en særlig lille overraskelse i ærmet i form af specielle Yoshi amiibos lavet af garn.
Vi fik sådan set ikke nogen ny trailer for spillet i denne omgang, men i videoen herunder kan du høre Satoru Shibata fortælle om blandt andet muligheden for at aktivere Mellow Mode – en nemmere sværhedsgrad for de mindre øvede.
Spillet udkommer d. 26. juni og den samme dag sendes de særlige amiibo-figurer i grøn, blå og pink på markedet, ligesom en særudgave af spillet udgives sammen med den grønne Yoshi amiibo.
Har du planer om at købe Yoshi’s Woolly World, eller er du måske blot interesseret i de yderst nuttede garn-amiibo’er?
#1 - ChampionOfWhat
Level: 17 (Deku Baba)
02-04-2015 03:51
Jeg skal så meget have en, de er simpelthen så fede! Og jeg skal også have spillet selvfølgelig. Det ser super fedt ud synes jeg.#2 - effen4645
Level: 16 (Space Pirate)
02-04-2015 07:30
Skal helt klart have en det er godt at se at Nintendo prøver at gøre Amiibo til mere end figurer#3 - madjor
Level: 17 (Deku Baba)
02-04-2015 07:32
OMG hvor fedt Jeg må da bare eje den bundle med den grønne Yarn-Yoshi amiibo! Jeg ser så meget frem til denne titel og til sommer#4 - Scrapper
Level: 32 (Pebblit)
02-04-2015 08:44
Hvor er de bare søde. Jeg glæder mig til at spille spillet, men jeg kommer ikke til at bruge deres Mellow Mode. Jeg er ret meget imod det koncept de har sat op til Woolly World. Sådan som jeg forstår det kan man spille i den normale sværhedsgrad og bliver spillet for svært, kan man bare skifte til Mellow Mode mit i banen og tilbage igen, hvis man vil.#5 - chessr
Level: 31 (ChuChu)
02-04-2015 09:02
#4#6 - AND
Level: 35 (Lakitu)
02-04-2015 09:13
Jeg synes at det virker rigtig lovende, med normal- og mellow-mode. Det har altid været lidt et problem, når Nintendo forsøgte at få en af deres mere familievenlige titler til også at være interessant for os mere erfarne gamere. Her ser det ud som om, at man i hvert fald forsøger at designe spillet, så alle kan være med, men hvor det samtidig bliver tilpas udfordrende.#7 - Scrapper
Level: 32 (Pebblit)
02-04-2015 10:03
chessr skrev:
#4
Hvad er der snyd ved det ?
Hvis jeg har betalt 400 kr for spillet vil jeg da også have lov til at spille det på den måde jeg har lyst ? Også skifte sværhedsgrad.
Det går da ikke ud over din oplevelse at andre bruger det.
Jeg ville være pænt nederen over at skulle starte helt forfra hvis det blev for svært på den sværhedsgrad jeg nu måtte vælge.
Det er meget normalt at kunne ændre sværhedsgrad i spil.
Ja, det er meget normalt at vælge sværhedsgrad i spil og det har jeg intet imod, så længe spillet ikke minder mig om, at jeg kan bruge den funktion, hvis jeg dør for ofte. Og så virker mellow mode altså ret game breaking. Sådan som det ser ud, kan du jo bare flyve igennem banerne uden problemer. Jeg så egentlig hellere, at de fik fjenderne til at være langsommere istedet.
#8 - Jonezy
Level: 18 (Twhomp)
02-04-2015 10:21
Gal, det bliver godt til næste skoleår. Almindelig hverdag, ungerne er umulige, deres forældre endnu værre og chefen håbløs; og så hjem og spille Yoshi på mellow for at blive normal igen...#9 - JOEP
Level: 50 (Torizo)
02-04-2015 10:25
Jeg kunne slet ikke have, at han udtalte det "Uly Worrd". Det var dælme for sjovt.#10 - Fawful
Level: 18 (Twhomp)
02-04-2015 10:29
Det her spil, er et af "måske" spillene for mig. Har ikke været interesseret nok i Yoshi spillene på DS og 3DS, men der er noget over det her, der gør det mere spændende. Muligvis er det bare den her rigtig fede grafikstil i HD Om jeg køber det, afhænger nok af om jeg har rigeligt at spille i forvejen til den tid.#11 - Scrapper
Level: 32 (Pebblit)
02-04-2015 11:36
^Hvid cat suit i mario gør såmænd det samme som cat suitet, men med den tilføjede effekt, at du ikke kan tage skade og fjenderne bare dør, hvis du går ind i dem. Så et svært level mister al form for sværhedsgrad i form af fjender på den måde, for effekten varer resten af banen.