Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Må vi præsentere: Nintendo Switch

Skrevet af JOEP - 20-10-2016 16:02

I nat dansk tid blev det annonceret, at Nintendo langt om længe ville præsentere offentligheden for deres næste konsol med kodenavnet NX, og nu er tiden kommet!

VIdeoen starter ud med video om Zelda: Breath of the WIld og zoomer så til konsollen.Hybrid-teorien holdt stik, vi har en normal controller uden skærm, der kan dockes til fjernsynet og tages ud bagefter og dermed blive til en håndholdt maskine, der kan tages med overalt. Der er aftagelige controllere, så du kan spille på den som eneste skærm, og der medfølger også en almindelig controller.



Vi ser herefter en montage af forskellige spil, herunder et nyt 3D Mario og nogle sportsspil samt Splatoon - om det er en ny udgave, eller at Switch blot er kompatibel med Wii U-spil vides ikke. Derudover ser vi også Skyrim Remastered og et Mario Kart-spil - der skal nok blive analyseret på disse klip med tiden, så vi kan se, om det er nye udgaver eller ej.



Efterfølgende har Nintendo frigivet følgende billede, der viser hvilke tredjeparter, de har fået med om bord, og det må siges at være et imponerende line-up, hvis de alle leverer spil til konsollen:



Det var alt, der blev vist i videoen. Hvad synes du om det?

9
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Rechain

Level: 8 (Pirahna Plant)

20-10-2016 16:07

Damn, jeg er såååååå hooked nu! Nintendo har gjort det rigtige efter min mening, og håber på at 3 parts spil firmaer tager godt ud imod den Smiley
0
1ups givet

#2 - LinkTheWindWaker

Level: 22 (Ice Keese)

20-10-2016 16:10

Umiddelbar mavereaktion: ikke imponeret. Adskiller sig ikke nok fra Wii U-konceptet, som i første omgang aldrig blev udnyttet synderlig godt.

Er også lidt bekymret ang. udvalget af spillene. De fremviste titler skreg ikke af "must-have" til mig.

Savner klargøring om hvorvidt tablet-skærmen streamer spil fra hovedkonsollen eller ej. Hvis den afvikler spillene direkte på tablet'en, så siger det jo også noget om specs for Switch generelt.

Ved ikke helt hvad jeg synes om Switch-navnet heller.
0
1ups givet

#3 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

20-10-2016 16:10

Ved ikke helt hvad jeg skal synes... Det jeg ser som den største nyhed er mængden af folk der allerede nu støtter den,


0
1ups givet

#4 - Pieyanthikos

Level: 18 (Twhomp)

20-10-2016 16:11

Billede:


Jeg er ikke heeelt solgt, men vil ikke dømme noget efter 11 minutter.
0
1ups givet

#5 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

20-10-2016 16:17

Jeg er fan, jeg er mega fan! Hvis det altså holder, hvad det lover.

Dog er jeg:
- bekymret for batterilevetiden.
- bekymret for prislejet - 3000 er nok smertegrænsen for de fleste
- overrasket over, at D-pad er opsplittet!!
0
1ups givet

#6 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

20-10-2016 16:19

Jeg er, som JOEP, også fanget. For mig er det vigtigt at det nye GamePad ikke er påkrævet, men at man kan spille langt de fleste spil med en "almindelig" controller. Det ser ud til at være muligt.
1
1ups givet

#7 - ChampionOfWhat

Level: 17 (Deku Baba)

20-10-2016 16:19

Det der ser fanme lovende ud. Konsollen ser spændende ud og den lineup af 3rd party deltagere er så lækker!

Jeg er hooked!
0
1ups givet

#8 - Scrapper

Level: 32 (Pebblit)

20-10-2016 16:21

Enig med JOEP. Men lige nu ved vi jo så heller ikke så meget om konsollen endnu.
0
1ups givet

#9 - Scrapper

Level: 32 (Pebblit)

20-10-2016 16:23

ThePatrickBay skrev:
Jeg er, som JOEP, også fanget. For mig er det vigtigt at det nye GamePad ikke er påkrævet, men at man kan spille langt de fleste spil med en "almindelig" controller. Det ser ud til at være muligt.



Det kan vel ikke komme som en overraskelse. På stående fod kan jeg ikke nævne andet end Nintendo Land, hvor gamepad er påkrævet på wii u. For at være ærlig er det de færreste wii u spil jeg har spillet med andet end pro controlleren xD

0
1ups givet

#10 - Andreas Tarding

Level: 18 (Twhomp)

20-10-2016 16:25

LTWW: .. Ja, Skyrim - ? Der var jeg også lidt overrasket. Så det var: Zelda, Skyrim, Mario og Splatoon, der blev brugt som eksempler (.. vist?) - Det kan selvfølgelig være, det bare var de demoer, der var i stand til at blive vist kørende.

Mht. streaming, er en af de fremviste scenarier, jo, at han sidder i en park - eller vel "udendørs", så mon ikke, den er god nok med Nvidia Tegra-rygterne? Det er selvfølgelig spændende, om man så ville benytte den lidt lukrative "next-gen" Tegra - som netop kunne overgå Wii U grafisk, som Aonuma fik påstået - eller noget lidt billigere, som man vel ellers ville forvente sig fra Nintendo.
0
1ups givet

#11 - Snaps87

Level: 17 (Deku Baba)

20-10-2016 16:26

HOOKED
0
1ups givet

#12 - Angus101

Level: 13 (Baby Dodongo)

20-10-2016 16:32

Jeg er meget positivt overrasket. Men tænker dog på om der også kommer til at være ds/3ds support nu da de skulle gå over til cartridge systemet igen.
0
1ups givet

#13 - LinkTheWindWaker

Level: 22 (Ice Keese)

20-10-2016 16:33

Bo130 skrev:
Ved ikke helt hvad jeg skal synes... Det jeg ser som den største nyhed er mængden af folk der allerede nu støtter den,


Jeg lægger intet i "pre-release" lovninger som disse (bemærk i øvrigt at en del af navnene dækker software-/teknologifirmaer, som ikke direkte udvikler spil). Ved hver ny generation loves der guld og grønne skove, men allerede efter kort tid er situationen fuldstændig anderledes. EA, Ubisoft, m.fl. var jo også "med" på Wii U-bølgen, men hvad blev det til? Middelmådige ports af spil som Mass Effect og Assassin's Creed. Har lyst til at være positivt indstillet, men når der stort set kun fremvises ports/genudgivelser af gamle spil som Splatoon, Mario Kart og Skyrim, så bliver jeg lidt bekymret.

Ingen af de fremviste spil fortæller mig, hvorfor "on-the-go" konceptet er så vigtigt. Jo vist vil det da være sjovt at kunne spille Mario Kart på en biltur, men er det virkelig et unique selling point? Hvorfor ikke vise et dybt Pokémon-rollespil, som man kan sidde og fordybe sig i foran sofaen, hvorfor man senere kan tage det med on-the go og gå ud i verden og fange nye pokémons? Jeg mener, hvor ofte er det lige nødvendigt for nogen at tage Splatoon eller et basketball-spil med uden for, hvis alternativet er at sidde foran en stor tv-skærm i stuen?

Jeg frygter lidt samme situation, hvor Wii U-konceptet med at have asymmetrisk information blev hyped op, men i sidste ende blev det kun udnyttet i ekstremt få spil, så som NintendoLand og Affordable Space Adventure.

0
1ups givet

#14 - Mr. Rosenlund

Level: 5 (Cheep)

20-10-2016 16:34

Fed koncept .... I LIKE IT Smiley Dog ikke vild med navnet :/

Med de tredjeparter som er med om bord til Nintendo kan man kun håbe de kommer med på banen igen..

Take-two??? Kan man håbe RDR2??
Capcom må meget gerne komme med Resident Evil 7 og lav gerne Remasted af Resident Evil 4 Smiley
0
1ups givet

#15 - Energisten

Level: 5 (Cheep)

20-10-2016 16:35

https://www.nintendo.co.uk/News/2016/October/Nintendo-Switch-world-premiere-demonstrates-new-entertainment-experiences-from-a-home-gaming-system-1148687.html

En artikel omkring Switch på Nintendo UK's hjemmeside - ved ikke om I allerede har set den, I arbejder jo ret hurtigt ^^
0
1ups givet

#16 - artemisthemp

Level: 9 (Bob-omb)

20-10-2016 16:36

Kunne godt være at, Nintendo Switch ender i mit hjem, hvis prisen og spillende til den er rigtigt.

Det dog postive at, Spike Chunsoft, Atlus og Bamco er over list partner.
0
1ups givet

#17 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

20-10-2016 16:39

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes Smileytil dels er jeg lidt fascineret af måden man klikker og matcher de forskellige dele, og til dels tænker jeg - jamen hvorfor skulle jeg købe den? Jeg har allerede mine behov dækket med en håndholdt 3ds og min hjemmekonsol wii u.
Men det vil selvfølgelig komme an på hvilke nye titler der vil komme i hus med de nye samarbejdspartnere
0
1ups givet

#18 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

20-10-2016 16:43

Hvis alt går vel vil den her jo overtage både 3DS og WiiU. Så kan du ikke få dækket dit håndholdte behov med 3DS længere.
0
1ups givet

#19 - ChampionOfWhat

Level: 17 (Deku Baba)

20-10-2016 16:47

Som Joep siger så kan den meget vel gå ind og erstatte de maskiner du allerede har. Og de forskellige 3rd party firmaer er jo til Switch, så du skal nok ikke regne med at der kommer noget til Wii U fra dem. Tror så småt at NIntendo udfacer U'en nu med lanceringen af Switch Smiley
0
1ups givet

#20 - The ultimate beast

Level: 20 (Moblin)

20-10-2016 16:49

Konsollen ser for mig ikke ud til at være markant anderledes end Wii U, men navnet er i det mindste ikke vildledende, som nogle åbenbart syntes Wii U var.
I sidste ende er det spillene, der skal bære konsollen og hvis de er der, så er jeg overbevist. Der er mange gode partnere på listen, så det er rigtig spændende.
Jeg kommer højst sandsynligt ikke til at købe den på release, med min studieøkonomi, men der plejer også at være en rum tid inden en konsol får fart på. Nu må vi se. Smiley
0
1ups givet

#21 - Jogge

Level: 9 (Bob-omb)

20-10-2016 17:13

Det skal nok blive godt!

"PRO" Controlleren ligner et godt stykke håndværk Smiley
0
1ups givet

#22 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

20-10-2016 17:16



Ej men der rejses spørgsmål:

Batteriet?

Tekniske specifikationer? - jeg mener, Nintendo spil er notorisk godt programmeret og ikke så krævende, samme er gældende for sportsspil og så endda Skyrim - hvad med mere krævende spil?

eSports? Spændende..



Konceptet er dog præcis, som jeg ønskede og forventede her over de sidste par måneder. Ser rigtig godt ud, og nu er min studieindkomst ikke ligefrem så god, så jeg ved ikke, om jeg får råd ved release, men jeg skal da klart have den!

Det bedste: STANDARD BUTTON LAYOUT!

Det er første gang, for evigt, at Nintendo ikke behøver "vise vejen", som allerede er lagt, og det er jeg glad for.

I øvrigt er det her måske på sin plads at få ind i nyheden:


3
1ups givet

#23 - Kalak Nuan

Level: 18 (Twhomp)

20-10-2016 17:24







Jeg er vild med det meste både konceptet og de partners der er hoppet med på vognen indtil nu Smiley det er dog lidt trist at se de er gået tilbage til at sticks'ne ikke er parallel over for hinanden Smiley det skyldes nok at GC joypad er den mest populære blandt deres egene udgivelser Smiley

jeg er 100% enig med ChampionOfWhat i #20
0
1ups givet

#24 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

20-10-2016 17:30

Har sat billedet fra Nintendos hjemmeside ind i nyheden, så man kan se lidt flere ting Smiley
0
1ups givet

#25 - Grauling

Level: 23 (Skree)

20-10-2016 17:35

Er helt vild med ideen! Jeg kunne fx rigtig godt tænke mig at vide skærmens størrelse da jeg tror det kommer til at påvirke oplevelsen en del.

Elsker også Nintendo's markedsføring:
"Nintendo Switch - Perfekt til en tøseaften på altanen!"
Jeg er solgt!
0
1ups givet

#26 - Alpha sapphire

Level: 15 (Geega)

20-10-2016 18:11

pokemon company har allerede confirmed at de vil udvikle spil til switch Smiley

The next piece of Nintendo hardware has been announced. Formerly known through the codename NX, this device is the Nintendo Switch. It's a home console device that can have the controller separate from the console for portable gaming on the go. Last month, The Pokémon Company CEO, Tsunekazu Ishihara, confirmed that they were developing Pokémon games for this hardware.
1
1ups givet

#27 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

20-10-2016 18:16

Det næste Pokémon-spil bliver det, vi alle sammen har drømt om. Eller har nu muligheden for at blive det.

Så det ser vi nok om 5 år. Smiley

----------

En anden ting: Nintendo eller en anden nævnte, at vi havde nogenlunde gættet konceptet hybrid, men at der stadig var en ting, ingen havde gættet på. Der er umiddelbart ikke noget i traileren, der er noget, vi ikke har tænkt på, synes jeg, så hvad mon det kan være?
2
1ups givet

#28 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

20-10-2016 18:32

#13
Synes du de skulle fremvise alt det nye i en afsløringstrailer? Det vil du ikke hellere se i en direct?
Det her er jo bare for at vise at du kan tage den med dig på farten og fortsætte dit spil uafbrudt hvis du vil

Jeg synes den virker alt for fed og navnet passer perfekt
0
1ups givet

#29 - TheSonicolas

Level: 23 (Skree)

20-10-2016 19:38

Men i hvilken form tror I at spillene bliver udgivet?
0
1ups givet

#30 - TheSonicolas

Level: 23 (Skree)

20-10-2016 19:39

Digitalt, på cartridges eller i disc-format?
0
1ups givet

#31 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

20-10-2016 19:41

Hvis du ser videoen omkring Skyrim (se den nyhed om spillene) kan du se, at de sætter en kassette i maskinen. Så det er også bekræftet. Men de vil klart satse mere på digital distribution næste generation.
1
1ups givet

#32 - Neffets

Level: 15 (Geega)

20-10-2016 20:39

Jeg er hype! Det troede jeg ikke jeg ville blive, men det må jeg indrømme jeg er. Fedt at vi slipper for digitale skiver, men at der stadig bliver holdt fast i fysiske spil. Nu mangler det bare, at den fusionerer med 3DS, så vi kan spille de spil på tv'et!
0
1ups givet

#33 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

20-10-2016 20:45

Jeg synes 'Switch' er et super navn.

"Hey har du set den nye Switch?"

"Nogen som har en Switch?!"

"Må jeg se din Switch?"

"Switch er det nye!"

Simpelt og hurtigt. Har en god energisk klang! Jeg er vild med det hahaha.

Åh jeg sidder og læser jura, og jeg vil meget, meget, meget hellere snakke Nintendo! Smiley
1
1ups givet

#34 - Grauling

Level: 23 (Skree)

20-10-2016 21:22

Er jeg den eneste der tænker lidt over mini d-paden der er øverst i højre hjørne skal bruges til? Smiley
0
1ups givet

#35 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

20-10-2016 21:23

TheSonicolas skrev:
Men i hvilken form tror I at spillene bliver udgivet?


Det blev vist i videoen; såkaldte GameCards. De ligner DS-spil.

Asger Grau skrev:
Er jeg den eneste der tænker lidt over mini d-paden der er øverst i højre hjørne skal bruges til? Smiley


Det er et minus til venstre og et plus til højre Smiley

1
1ups givet

#36 - sega01

Level: 4 (Stalkid)

20-10-2016 21:38

Det som jeg lige har set, så er jeg sgu bange for at løbet er kørt for nintendo.
Jo maskinen ser da spændende ud men kan ikke se hvorfor jeg skulle invistere i nintendo NX, jo der er da mariospillene, men at købe en konsol for at spille de spil er ikke grund nok for mig og for mange andre tror jeg.
Tilbage i sin tid købte mange en nintendo DS fordi den var spændende, så kom Smartphonen og Nintendo 3DS blev en moderat success for man kunne spille lige så meget på en smartphone som man kunne på en 3DS så hvorfor skulle man køæbe en 3DS.

Der gik laaaaang til før jeg købte en 3DS, og efter jeg købte den, spillede jeg ikke ret meget på den, fordi jeg ret hurtig gik tilbage til mobilen for den har jeg jo altid lige ved hånden. og en mobil kan det samme som det nintendo lige har vist, du kan få mange spil til en mobil, du kan sætte den til skærmen og har du en bluetooth joypad kan du også spille på tv'et med din mobil så det vil være mobilen der vil være den primære konkurrent til nintendo NX, så det slag tror jeg desværre nintendo har tabt.

det jeg tror de burde have gjort istedet var at bygge en bad ass klassisk konsol som kunne konkurrere fuldt ud mod Sony og microsoft, og så lave en håndholdt joypad med skærm, lige som den de har til WII U, som spillene så kunne streames til, og så også have muligheden for at streame over WIFI så man kan spille on the go, det tror jeg ville gøre at nintendo ville kunne sælge en del konsoller på.

meeen nu har vi ikke set meget til nintendo nx endnu, så lad os se tiden an, jeg tror desværre bare at den går en dyster tid i møde.
0
1ups givet

#37 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

20-10-2016 22:02

Jo maskinen ser da spændende ud men kan ikke se hvorfor jeg skulle invistere i nintendo NX, jo der er da mariospillene, men at købe en konsol for at spille de spil er ikke grund nok for mig og for mange andre tror jeg.



Samme argument kan siges om alle konsoller, før de faktisk udkommer. Forstår din skepsis mht. Nintendo, fordi det har været rimelig deprimerende for dem i længere tid, men fordi intet udkommer til Vita, betyder det ikke at Sony ikke får support på PS4. Giv nu lige Nintendo en chance for at få hardwaren ud af døren og for at bevise, om de har fået styr på deres 3rd party relationer. Desuden ved vi ikke, om der er andet incitement for køb. Jeg synes hardwaren ser spektakulær ud - modsat Wii U - og det kan betyde et væld af funktioner udover spil.

Tilbage i sin tid købte mange en nintendo DS fordi den var spændende, så kom Smartphonen og Nintendo 3DS blev en moderat success for man kunne spille lige så meget på en smartphone som man kunne på en 3DS så hvorfor skulle man køæbe en 3DS.



Ja du har ret. Men du rækker omkring 12 år tilbage i tiden og frem, og så bruger du dét som grundlag for dit postulat? Nintendo har nok analyseret markedets efterspørgsel, nu hvor de på så fantastisk vis formåede at gøre alt andet med Wii U. Der er nok lagt arbejde i at finde ud af, hvordan Switch kan operere i det moderne marked, og det starter især med attraktivt hardware og et godt software lineup, hvis den skal erstatte 3DS. I øvrigt deler vi holdning til 3DS'ens underholdningsværdi (har ejet 4 og aldrig været vild med den, som var jeg med DS), men +54 millioner units solgt er ikke "moderat". Det er godt. Især når de ejer platformen og tjener på alle udgivelser der har købt licens til udgivelse.

Nu ved vi jo heller ikke, hvad Nintendo umiddelbart har i tankerne, når det gælder deres kommende forretningsmodel. De er blevet enormt åbne for udgivelser på deres platform (nok af desperation), hvilket kan - og det tror jeg - vil ses ift. ports af apps til Switch - så er spørgsmålet: hvorfor skal forældre investere i en iPad til 3-4x prisen, hvis de kan få en Switch, der både indeholder lokale multiplayer funktioner, giver børnene alt populært fra iOS/Android samt Mario, Pokémon og Nintendos andre franchises (der i den grad stadigvæk hold brand-værdi!)...

Vi ved endnu ikke, hvad Switch har af andre funktioner, hvilke markeder Nintendo har i sinde at træde ind på, og hvor prisvenlig den er. Der er mange faktorer, som vi endnu ikke kender til, før vi for alvor kan gøre os nogle idéer.

Det jeg tror de burde have gjort istedet var at bygge en bad ass klassisk konsol som kunne konkurrere fuldt ud mod Sony og microsoft, og så lave en håndholdt joypad med skærm, lige som den de har til WII U, som spillene så kunne streames til, og så også have muligheden for at streame over WIFI så man kan spille on the go, det tror jeg ville gøre at nintendo ville kunne sælge en del konsoller på



Du har lige beskrevet Nintendo Switch - dog angiveligt afhængig af internet.

1
1ups givet

#38 - Rockarina

Level: 31 (ChuChu)

20-10-2016 22:28

sega01 skrev:

Der gik laaaaang til før jeg købte en 3DS, og efter jeg købte den, spillede jeg ikke ret meget på den, fordi jeg ret hurtig gik tilbage til mobilen for den har jeg jo altid lige ved hånden. og en mobil kan det samme som det nintendo lige har vist, du kan få mange spil til en mobil.



Synes så absolut ikke man kan sammenligne mobil spil med konsol spil. Bevares jeg spillede da en del Pokémon Go lige da det udkom, men nu spiller jeg det under 5 minutter om dagen, og sådan er det for mig med næsten alle mobil spil. Jeg kalder dem for lokumspil, fordi jeg spiller dem i ligeså kort tid som jeg bruger på toilettet. Derimod når jeg spiller nintendo, så ryger der hurtig et par timer - og sommetider det meste af en dag, fordi underholdningsværdien er langt større i min optik.

1
1ups givet

#39 - Pchan

Level: 10 (Bomchu)

20-10-2016 23:43

Mit samlede indtryk af Switch er lidt tamt Smiley

Som én der ikke dyrker gaming on-the-go, er jeg ikke synderlig vild med den mobile side og jeg kan ikke se så meget, der adskiller Switch fra andre hjemmekonsoller ud over det. Jo vist laver Nintendo kun spil til deres egne maskiner, men der er ekslusive titler på alle systemer.

Jeg har haft meget glæde af WiiU og de spil, der gør brug af de to skærme, så jeg ser frem til at se nogle titler, som klarere viser fordelene ved Switch.
0
1ups givet

#40 - Grauling

Level: 23 (Skree)

21-10-2016 00:09

Det er et minus til venstre og et plus til højre Smiley



Yeah okay kan jeg også godt se nu...But why? Smiley

0
1ups givet

#41 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

21-10-2016 01:25

Pchan skrev:
Som én der ikke dyrker gaming on-the-go, er jeg ikke synderlig vild med den mobile side



Selvom at det åbenlyst kun er spekulation på min front, så burde den her hybrid komme specielt dig til gode.

Modsat hvad man normalt skulle tro, så pumper Nintendo en del spil ud på et årligt basis. Problemet er bare, at halvdelen af dem lander på en håndholdt platform, hvilket ikke er optimalt hvis du udelukkende er til en TV-oplevelse.

Drømmen i det her scenarie, er at spil som Pokémon, Fire Emblem, Animal Crossing og lignende finder sin vej til din sofa og fladskærm. Og det samme med andre udviklere, som fx Capcom med Moster Hunter, og Square Enix med Bravely Default.

1
1ups givet

#42 - sega01

Level: 4 (Stalkid)

21-10-2016 08:18

#38: O-train
#39: Rockarina

Jeg vil give dig/jer meget ret i at man ikke skal sammenligne konsol spil med mobil spil, og jeg vil gerne give Rockarina ret i at rigtig mange mobilspil er lokumsspil, det er bare ikke hvad den generelle holdning er blandt folk i det offentlige rum. når jeg er på forretningesrejse, sidder i toget tværs over danmark eller når jeg sidder i Metroen/s-toget, Så ser jeg ingen der sidder med en konsol...en sjælden gang kan der godt sidde et barn med en 3DS/DS men det hører til sjældenhederne, Det er stortset kun smartphonen/Tablets som jeg ser folk sidde med, og det er jo netop dem man skal have fat i, mon ikke mange af dem har en konsol stående der hjemme.

#38: O-train
"Forstår din skepsis mht. Nintendo, fordi det har været rimelig deprimerende for dem i længere tid, men fordi intet udkommer til Vita, betyder det ikke at Sony ikke får support på PS4. Giv nu lige Nintendo en chance for at få hardwaren ud af døren og for at bevise, om de har fået styr på deres 3rd party relationer."

Jeg håber da virkelig at de får styr på spillene fra tredjeparts udviklere og jeg håber virkelig at det er dig "#38: O-train" der får ret og ikke mig for jeg vil så gerne have at nintendo fik success igen.

Det ser bare ikke specielt lyst ud, prøv at ta en kik på deres aktier, de er faldet en del siden igår det må jo også betyde at mange folk i den finanicelle sektor heller ikke helt tror på ideen. (overvejede selv at poste en bunke penge i nintendoaktier ind til jeg begyndte at høre hvad rygterne sagde om den næste konsol, så ville jeg lige vente og se tiden an......det er jeg glad for jeg gjorde) Smiley
0
1ups givet

#43 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-10-2016 08:25

sega01 skrev:
#38: O-train
#39: Rockarina

Jeg vil give dig/jer meget ret i at man ikke skal sammenligne konsol spil med mobil spil, og jeg vil gerne give Rockarina ret i at rigtig mange mobilspil er lokumsspil, det er bare ikke hvad den generelle holdning er blandt folk i det offentlige rum. når jeg er på forretningesrejse, sidder i toget tværs over danmark eller når jeg sidder i Metroen/s-toget, Så ser jeg ingen der sidder med en konsol...en sjælden gang kan der godt sidde et barn med en 3DS/DS men det hører til sjældenhederne, Det er stortset kun smartphonen/Tablets som jeg ser folk sidde med, og det er jo netop dem man skal have fat i, mon ikke mange af dem har en konsol stående der hjemme.


Det her er jeg faktisk ikke enig i. Jeg synes, at jeg på mange af mine togrejser på tværs af landet ser en enkelt eller to med en 3DS. Bevares, det er ikke mange, men jeg tror, der stadig er et marked.

Plus, hvorfor skulle Switch ikke kunne tage kampen op mod en tablet? Switch vil formentlig ligge i et prisleje, der minder om tablets, og da de fleste (børne)familier egentlig blot har deres tablet derhjemme, hvorfor så ikke vælge en Switch? Vi mangler information om, hvorvidt den vil kunne køre almindelige apps, men kan den det, har vi et ret godt alternativ til en tablet lige her, og forældre vil have lettere ved at styre børnenes forbrug her, da det er specialiserede apps. Ikke noget med "tryk her og betal 100000 for smølfebær".

0
1ups givet

#44 - sega01

Level: 4 (Stalkid)

21-10-2016 08:48

#44: JOEP
Jeg siger heller ikke at der ikke er et marked for det, jeg tror bare ikke at markedet er ret stort, og så lægger jeg mærke til hvad andre folk typisk spiller på når de sidder i det offentlige rum, samt hvad aktierne siger.

Når jeg ser på mine egne unger, så vil de hellere sidde med deres egen tablets end de DS/3DS konsoller som jeg har liggende, de gider ikke engang at kigge på dem, fordi de har alt på en tablet, det in-app helvede der desværre finde i mange mobil spil kan man heldigvis sætte kode på, så jeg er ikke bange for at de bruger en masse penge i mobil apps.

"Ikke noget med "tryk her og betal 100000 for smølfebær"."
Ikke for at sammenligne det med nintendo, men der er faktisk kommet in-app køb i nogle af deres spil også f.eks mario kart 8....ville ønske at de lavede en indstilling i deres spil hvor man kunne skjule in-app køb

Med alle de håndholdt konsoller jeg har liggende rundt omkring i hjemmet samt den vega+ (Fra retro computers) som jeg har bestilt så burde nintendos Switch appllere til en som mig, da jeg generelt ikke gider stationære konsoller, jeg købte WII U tilbage i sin tid fordi jeg kunne sidde og spille direkte på kontrolleren hvilket jeg også sommetider gør. så jo jeg køber jo nok en Switch på et tidspunkt.

Jeg tror desværre bare lidt at løbet er kørt for håndholdte konsoller blandt den brede befolkning (hvilket man kan takke mobilen for) med mindre nintendo har et eller andet ekstra at byde på.... aner dog ikke hvad det skulle være.....måske en VR-brille hvor switchen kan sidde bagpå, og herefter se alle spil via VR, det kunne være fedt.
0
1ups givet

#45 - Pchan

Level: 10 (Bomchu)

21-10-2016 09:19

#42: Reutzer
Det er en god pointe; selv om det er få 3ds spil, som jeg har været interesseret i at spille på stor skærm.

Det skal siges, at jeg generelt er ret glad for gimmicks, så længe de passer godt med spillene: Space Pirate Trainer i VR, motion control i Splatoon, 3d effekten i Majoras Mask til 3ds, kamera-gamepad i Project Zero til WiiU, mm.
Udover at være mobil, er der ingen tegn på at Switch tilbyder nye features af den type, men det er måske også de fleste vil have...

Jeg er dog stadig spændt på at se mere om Switch og de spil, der kommer til Switch.
0
1ups givet

#46 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2016 10:10

Asger Grau skrev:
Yeah okay kan jeg også godt se nu...But why? Smiley


Nintendo har jo siden Wii bruge +/- som Start/Select Smiley

1
1ups givet

#47 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2016 10:14

sega01 skrev:
Det ser bare ikke specielt lyst ud, prøv at ta en kik på deres aktier, de er faldet en del siden igår det må jo også betyde at mange folk i den finanicelle sektor heller ikke helt tror på ideen. (overvejede selv at poste en bunke penge i nintendoaktier ind til jeg begyndte at høre hvad rygterne sagde om den næste konsol, så ville jeg lige vente og se tiden an......det er jeg glad for jeg gjorde) Smiley


Det er faktuelt forkert. Hvis man kigger på Nintendos aktiepris det seneste halve år, så er den FORDOBLET. Hvis du havde købt aktier dengang Nintendo første gang fortalte, at der er en ny konsol på vej, så ville du være en rig mand (i hvert fald dobbelt så rig som nu Smiley )

0
1ups givet

#48 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-10-2016 10:32

^Nja. Det er rigtigt nok, at deres aktieværdi er fordoblet, men der var en stigning i går efter annonceringen af, at vi ville se Switch i går, på 3.3 %. Efter fremvisningen faldt aktierne dog 5.5 %. De er stadig på et højt niveau ift. for et halvt år siden, men det er rigtigt nok, at markedet ikke reagerede videre positivt på annonceringen.

Hvilket kan undre, når internettet generelt har været positivt stemt de steder, jeg har luret. Men hvad ved aktionærer også om spil?

Kilde
0
1ups givet

#49 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2016 10:35

^ Han nævner bare, at han nåede at gøre sig mange overvejelser og ville se tiden an. Det antyder lidt, at det er over en ret lang periode. Og set over en lang periode, er aktieværdien steget voldsomt.
0
1ups givet

#50 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-10-2016 10:41

^Ja, set over lang tid, men det er ikke ligefrem Switchs skyld, at værdien er steget. Smiley

On another note, kom til at tænke på, hvad de dog gør med pladsen på maskinen - de kan umuligt blot tilbyde 8 eller 32 gb intern hukommelse længere, og det er ikke en god løsning at have SD-kort, fordi de hurtigt bliver fyldt op med digitale spil, når de begynder at være så store som Skyrim. Hvad har de mon i sinde at gøre her?

Derudover er der også kommet bud på Joy-Con-mods:


Kan blive ganske kreativt - og dyrt og et plastichelvede.
0
1ups givet

#51 - sega01

Level: 4 (Stalkid)

21-10-2016 10:42

#48: ThePatrickBay

Det er faktuelt forkert. Hvis man kigger på Nintendos aktiepris det seneste halve år, så er den FORDOBLET. Hvis du havde købt aktier dengang Nintendo første gang fortalte, at der er en ny konsol på vej, så ville du være en rig mand (i hvert fald dobbelt så rig som nu Smiley )



Aktierne steg en del da pokemon go blev annonceret til smartphonen, og det var det spil der var skyld i den stigning som skete for nintendos aktier tilbage i juli

Nu snakker jeg ikke om hvordan aktierne så ud for et halvt år siden for hvis man invisterede dér ja så ville man tjene på deres aktier, nu snakker jeg om hvordan annonceringen af deres nyeste konsol har påvirket aktien de seneste 24 timer, og det ser ikke lovende ud.

0
1ups givet

#52 - sega01

Level: 4 (Stalkid)

21-10-2016 10:53

^ Han nævner bare, at han nåede at gøre sig mange overvejelser og ville se tiden an. Det antyder lidt, at det er over en ret lang periode. Og set over en lang periode, er aktieværdien steget voldsomt.




Jeg overvejede det i lang tid også før pokemon go blev udgivet, men fik desværre ikke gjort noget ved det dér, hvis jeg havde gjordt det dér det kunne have været fedt.

Efter pokemon go blev udgivet faldt aktien en smule igen dog ikke lige så meget som før spillet kom på mobilen, her var jeg igang med at invistere men fik koldefødder i sidste øjeblik igen da jeg begynte at læse rygterne om hvad deres nyeste konsol ville kunne, og det er dette øjeblik jeg snakker om at jeg var glad for at jeg ikke gjorde noget ud af det, for da mario kom til smartphonen, aktien steg en smule igen og herefter forblev aktien ret stabil (med lidt bump på vejen som aktier altid gør), men da Switch blev annonceret i går, fald aktien så en del og til under det niveau som den så lå på mellem da pokemon go og mario blev udgivet.

0
1ups givet

#53 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2016 10:55

Det var ikke det, du gav udtryk for i din kommentar, hvilket var årsagen til, at min egen kommentar var udformet som den var. Men det er fint, at du har clarified det nu.
0
1ups givet

#54 - powerfull499

Level: 18 (Twhomp)

21-10-2016 11:05

Den ser spændende ud. Jeg håber dog, at Nintendo får opbygget en ordentlig online del. Deres online har på alle deres konsoller været virkelig ufunktionel og langt bagud ift. Microsoft og Sony.
Ydermere håber jeg, at spillene kommer til at køre med en ordentlig framerate og ordentlig grafik. Man kan godt blive lidt skeptisk, når den er så lille! Der kan umuligt være lige så meget kraft i som en Xbox One og PS4, og det er selvfølgelig heller ikke meningen.
Jeg håber bare, at grafikken stadig kan følge med, og man ikke får nogle grimme ports.
Kan I fx huske Guitar Hero, da det blev ported til Wii? Grafikken var næsten grimmere end den, man kunne se på PS2. På det tidspunkt var årsagen, at Wiis hardware var ret langt bagud ift. til Xbox 360 og PS3, og firmaet ville ikke bruge penge på at optimere det til Wiis hardware.
0
1ups givet

#55 - AND

Level: 35 (Lakitu)

21-10-2016 11:35

Reutzer skrev:
Problemet er bare, at halvdelen af dem lander på en håndholdt platform, hvilket ikke er optimalt hvis du udelukkende er til en TV-oplevelse.

Drømmen i det her scenarie, er at spil som Pokémon, Fire Emblem, Animal Crossing og lignende finder sin vej til din sofa og fladskærm.



Her har vi, efter min mening, den helt store gamechanger ved Switch.

Jeg har heller aldrig været specielt interesseret i håndholdt gaming - min 3DS bliver mest brugt på ferier og ved lange transporttider. Men nu kommer vi til at kunne spille Pokémon i HD, hjemme i dagligstuen. Det potentielle spilkatalog er dobbelt så stort, som ved Nintendos andre konsoller og vi bestemmer selv, hvordan og hvornår vi vil game løs.

For mig at se, er det eneste minus, at Switch har et super grimt design - særligt de forskellige nuancer af sort minder om noget fra starten af '90erne, men det er jo til at leve med.

Jeg kommer ikke til at købe Switch ved launch - heller ikke umiddelbart efter, men når konsollen har et års tid eller to på bagen er jeg nok kommet godt igennem mit nuværende spilkartotek og hvis spiludvalget så lever op til de forventninger jeg har nu (Mario, Zelda, PKM, det næste Retro-projekt, osv.), så skal jeg helt sikkert ud og have mig en Switch. Hvis jeg så er rigtig heldig, er prisen også blevet mere spiselig til den tid.

0
1ups givet

#56 - Neffets

Level: 15 (Geega)

21-10-2016 12:01

særligt de forskellige nuancer af sort minder om noget fra starten af '90erne, men det er jo til at leve med.


Det eneste sort blev brugt som i starten af 90'erne, var baggrund.
Det matsorte, metalliske look er ret meget nutidigt. Er din mobiltelefon sort? Så prøv at kigge på den og sammenlign med "farverne" Switch Smiley
Personligt kan jeg godt lide designet, og den ser ud til at være meget tyndere og lettere end WiiU gamepad.

0
1ups givet

#57 - Neffets

Level: 15 (Geega)

21-10-2016 12:21

Der er dog én ting jeg gruer lidt for! Og det er højre side af controlleren. Det ser virkelig ud som om, at højre analog-stik er væsentligt meget i vejen for, at komme ordentligt til YBXA-knapperne. Jeg kan ikke forestille mig, at det ikke er gennemtestet, men på billederne ligner det en bommert!
0
1ups givet

#58 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

21-10-2016 12:25

Neffets skrev:
Der er dog én ting jeg gruer lidt for! Og det er højre side af controlleren. Det ser virkelig ud som om, at højre analog-stik er væsentligt meget i vejen for, at komme ordentligt til YBXA-knapperne. Jeg kan ikke forestille mig, at det ikke er gennemtestet, men på billederne ligner det en bommert!



Jeg er faktisk enig her. Det er godt nok bizart.

sega01 skrev:

Nu snakker jeg ikke om hvordan aktierne så ud for et halvt år siden for hvis man invisterede dér ja så ville man tjene på deres aktier, nu snakker jeg om hvordan annonceringen af deres nyeste konsol har påvirket aktien de seneste 24 timer, og det ser ikke lovende ud.



Smiley

For egen skyld aldrig investér min ven. Jeg ved, at jeg kan lyde lidt arrogant nu, men skulle du nogensinde tjene på investeringer, bliver det gennem held, for din påstand tyder på, at du ikke ved hvordan, at man analyserer et firmas markedsværdi for fremtiden - faldet er en reaktion, som du betegner, men det er ikke ens betydende med, at "det ser sort ud".

Der er altid usikkerhed i sådan situationer, medmindre et firma præsenterer noget banebrydende, efterspurgt og billigt. Hvilket sker sjældent. Om få dage er der quarter report, og der kan du meget vel se aktien bevæge sig, efter hvad du mener, er signifikant.

Men please, lad være med at brug et par procenters fald, som udgangspunkt for dit argument, når vi snakker om en industri hvor kursen er rimelig volatil.

0
1ups givet

#59 - AND

Level: 35 (Lakitu)

22-10-2016 12:12

Neffets skrev:
Det eneste sort blev brugt som i starten af 90'erne, var baggrund.



Min mobil er blå - ligesom min 3DS Smiley

Du misforstår mig, Neffy - når jeg skriver, at det matsorte design minder mig om noget fra 90erne, så er det ikke pga. farven i sig selv, men det overordnede look, som for mig virker ret 'japansk plastisk-agtigt' (et udtryk, som jeg netop har opfundet og formentlig patentererer en af de nærmeste dage!).

Jeg tænker især på den amerikanske Super NES, som var sådan en 'lag-på-lag plastik-agtig ting' (patent-udtryk nr. 2!).

Men men men, bare for at være kværulant, vil jeg da alligevel på med på din farve-præmis og retorisk spørge: "hvilken farve er din Nintendo 64-konsol?" Smiley

0
1ups givet

#60 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

22-10-2016 13:07

Min N64 var mat mørkegrå.
0
1ups givet

#61 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

22-10-2016 15:08

Jeg synes sjovt nok at switch faktisk er den flotteste konsol nintendo nogensinde har udgivet. Det enestw jeg ikke kan lide er når de tog controllere er sat sammen uden skærm. Det ser ikke så godt ud
0
1ups givet

#62 - Andreas Tarding

Level: 18 (Twhomp)

22-10-2016 17:51

^ Måske netop med henblik på spil som Smash, hvad er dit syn så på, hvordan man har "ændret" i D-pad'et, nu? (Som i - jo egentlig fjernet det, og skiftet til symmetriske face-buttons?)

Man har jo valgt, at det klassiske D-pad skal "fremstå som den yderste mulighed", når det heller ikke er på "den anbefalede ekstra-controller" (som jo er et hylster til standard-controllerne), men den "tredje mulighed", som Pro Controlleren så nu er. Det sender vel et signal om, at de opfatter knappen som "unødvendigt til det meste spil" - og det er måske også rigtigt? Ville man kunne spille Smash på "næsten alle niveauer", med det her simplere layout, tror du? Jeg kan sagtens se, at det jo egentlig bare er et PlayStation D-pad, man har skiftet standard til nu, men måske man som erfaren fighting-spiller har et andet syn på det? Smiley
0
1ups givet

#63 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

24-10-2016 17:20

Jeg snakkede udelukkende om det visuelle i forrige besked da mit indtryk tilsynladende er det stik modsatte af ANDs.

I forhold til smash er d-paddet ret ligegyldigt. Jeg har også selv altid godt kunnet li' playstationens d-pad så tror ikke nødvendigvis at det nye er dårligt. Omend jeg nok også ville anskaffe mig pro controlleren til spil hvor skærmen ikke er nødvendig (eller jeg ikke bruger den på farten).

Tror også pro controlleren kan virke fint til smash. Selfvølgelig vil jeg dog hellere spille med GC hvis muligt når jeg nu har gjort det så længe. Især fordi nintendo endnu engang har valgt ikke at bruge deres ottekantede kontrolstik. Forstår ikke hvorfor nintendo insisterer på at ændre design af deres controller hele tiden.

Apropos GC controllere så håber jeg at der rent faktisk er analog input på de nye controllers (synes det er svært at vurdere på nuværende billeder), og hvis der ikke er så at vi i det mindste kan bruge GC adapteren fra wii u igen. GC VC ville være så lækkert.
0
1ups givet

#64 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-10-2020 15:51

Så er dette et år siden! Der er da sket lidt siden da, hva'?
0
1ups givet

#65 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

20-10-2017 10:36

^ Det har været et vanvittigt år, hvor jeg rent faktisk er begyndt at spille mere end en gang om måneden - og det er udelukkende Nintendos skyld Smiley
0
1ups givet

#66 - Nemy

Level: 27 (Beetle)

20-10-2017 11:22

^Samme. Switch har klart været den jeg har spillet mest på i år Smiley
0
1ups givet

#67 - powerfull499

Level: 18 (Twhomp)

20-10-2017 16:24

Tiden flyver. Nintendo har ramt plet. Fed konsol! Håber virkelig snart Smash kommer!
0
1ups givet

#68 - Madskimo

Level: 11 (Octorok)

21-10-2017 10:12

Jeg har længe overvejet at købe maskinen, men hvor er spillene ? Udvalget er sørgeligt småt.
0
1ups givet

#69 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2017 10:55

#69, jeg har allerede købt flere spil til min Switch, end jeg har til både min PS4 og Xbox One. Spil som nedenstående er helt igennem fantastiske i mine øjne:
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
- Mario Kart 8 Deluxe
- Mario + Rabbids Kingdom Battle
- Overcooked
- Super Mario Odyssey (udkommer på fredag, men prøvede det hos NoE for nogle måneder siden)

Desuden er der titler som nedenstående, som jeg ikke selv er interesseret i, men som er populære:
- ARMS
- Splatoon 2
- Fire Emblem Warriors
- Pokkén Tournament DX
- Stardew Valley

Allerede der er vi oppe på 10 titler af meget høj kvalitet, og konsollen har altså kun været ude i 7 måneder.
0
1ups givet

#70 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

21-10-2017 14:39

#70
Du kan vel godt forstå at det kun er 1sy/3rd person shooters eller lign der tæller som gode spil Smiley

PS. Så runder de så lidt vidt jeg har læst, snart 200 spil så der mangler ikke umiddelbart et udvalg Smiley
0
1ups givet

#71 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2020 15:51

Hvis målestokken er Call of Duty eller Battlefield, så kan jeg godt forstå, man er skuffet, men så skal man lade være med at kritisere udvalget uden at specificere, at man med "udvalg" mener "de her to specifikke og idéforladte skydespil".
0
1ups givet

#72 - Madskimo

Level: 11 (Octorok)

21-10-2017 17:21

Sorry, kan godt mærke jeres fanboy hjerte bløder Smiley på hvilket tidspunkt nævnte jeg CoD/Bf? Hold jer venligst til fakta, og ikke jeres egene spekulationer. I udstiller blot jeres egen snæversynethed.
Jeg synes at det er super fint I er så glade for jeres konsol - fedt i har fået noget for pengene. Min pointe er blot at den ikke har lokket mig nok endnu.
0
1ups givet

#73 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-10-2017 17:55

Du må aldrig tage chessr seriøs.

Men ja, hvis du kigger på det fysiske marked, er det ikke overvældende på konsollen. Det er helt sikkert på det digitale marked, der er nok at lave. Hvilke spil leder du efter?
0
1ups givet

#74 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

21-10-2017 18:00

75#
Hvad skal det sige?
0
1ups givet

#75 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

21-10-2017 18:01

#73
Det var bare hvad jeg kunne forestille mig du søgte da jeg ellers mener at den dækker de andre genrer mere eller mindre Smiley og så var det samtidig skrevet lidt i sjov Smiley

Og du mener VI er snævertsynede? Os der godt kan finde gode spil på maskinen ? Og sikkert også på alle andre maskiner (jeg kan)

Nogle af de bedste spil jeg har spillet i år er slet ikke på switch.
0
1ups givet

#76 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2020 15:51

Haha, fanboy hjerte er måske så meget sagt. Ja, jeg er glad for Nintendo, men jeg ejer også en PS4 og XONE, da de tilbyder nogle andre ting end Nintendo. Madskimo, du nævnte ikke CoD/BF, men nu var det heller ikke dig, jeg skrev det svar til, så der har du komplet taget fejl af intentionen - og måske endda udstiller din egen snævertsynethed? Det er helt OK, at du ikke er overtalt til at købe en Switch endnu, men det er bestemt ikke fordi, der mangler spil af høj kvalitet, som konsolejerne elsker.

chessr skrev:
75#
Hvad skal det sige?


Tror det skal betyde, at du ofte sætter tingene "på en spids" - at du tit overdriver for at fremme forståelsen. Tror ikke, der er noget ondt ment med det Smiley

0
1ups givet

#77 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

21-10-2017 18:17

Jeg har også en PC og en PS4 Smiley
Quake champions er ikke på switch
Det samme med final fantasy xiv

Gran turismo er heller ikke på switch og det samme med NHL Smiley
Men derfor vil jeg da gerne indrømme at Nintendos serier tiltaler mig mere men jeg er ikke snæversynet eller har et blødende fanboy hjerte

#78 det kan man da håbe det ikke er Smiley
0
1ups givet

#78 - ThePatrickBay

Level: 33 (Hammer Bro)

21-10-2020 15:51

chessr skrev:
Nogle af de bedste spil jeg har spillet i år er slet ikke på switch.


De senere år har jeg skåret gevaldigt ned på, hvor meget jeg gamer, men højt på 2017-listen står et spil som Playerunknown's Battlegrounds (wåååt, en PC-titel, der både er 3rd og 1st person!?!?!? WHAT A NINTENDO FANBOY!)

0
1ups givet

#79 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

20-10-2021 13:42

Fem år siden i dag!

Ærgerligt videoerne og billederne er væk, men det er ret besværligt at redigere en så gammel nyhed.
2
1ups givet

#80 - BroSmash

Level: 8 (Pirahna Plant)

20-10-2021 15:46

Sjov tråd at kigge i Smiley
0
1ups givet