13
apr
2017

Demo af Puyo Puyo Tetris kan hentes nu – lær om spillet gennem tutorial-videoer

Skrevet af KJ85

Der er nu bare to uger til udgivelsen af puzzle-spillet Puyo Puyo Tetris fra SEGA og Deep Silver, og under nattens Nintendo Direct kunne de glædeligt annoncere, at vi nu kan hente en demo af spillet på Switch eShop. I en pressemeddelelse udsendt efterfølgende fremhæver de desuden, at man med fordel kan tage et kig på en række video-tutorials, hvis man vil mestre spillet.

Disse videoer kan I se herunder. Desuden kan du nederst i nyheden finde den video, der blev vist under Direct-præsentationen.






Har du hentet demoen af spillet ned på din Switch? Hvad synes du i så fald om den? Giver den dig lyst til at investere i det fulde spil om to uger?

Diskuter
9
Gå Tilbage
Level 33
585500 XP
#1:  Mr. Mario - 13. Apr 2017 10:04

Demoen skal da lige prøves, men så tror jeg heller ikke, at jeg behøver mere. Smiley

citer indlæg

Level 45
1086500 XP
#2:  [8-Bit] MoNkEy - 13. Apr 2017 13:00
redigeret af [8-Bit] MoNkEy d. 13. Apr 2017 13:01

Stik mig nu bare det der heeelt almindelige Tetris, tak... Smiley

citer indlæg

Level 50
5208000 XP
#3:  JOEP - 13. Apr 2017 16:38

Der er helt almindeligt Tetris i dette spil. Vi spillede det sidst på Café Ae, og det var ret sjovt. 4 player mod hinanden. Jeg vandt overlegent, selvfølgelig. Smiley

citer indlæg

Level 18
153000 XP
#4:  Jonas_Leifi - 13. Apr 2017 18:14

Har nogen en ide om en pris? Jeg overvejer det seriøst, men venter nok med at købe, hvis prisen lyder på +300 kr.

citer indlæg

Level 50
1317500 XP
#5:  Rockarina - 13. Apr 2017 18:55

[8-Bit skrev:
MoNkEy]Stik mig nu bare det der heeelt almindelige Tetris, tak... Smiley



Indeed, intet slår klassikeren ! Smiley

citer indlæg

Level 50
1642000 XP
#6:  ThePatrickBay - 13. Apr 2017 22:56

Jeg var solgt på det spil, lige indtil jeg så, at der stod 300 kr. i shoppen. Det skal ned omkring 150 kr., før jeg slår til. Men spillede demoen i dag med et familiemedlem, og det var super underholdende!

citer indlæg

Level 18
153000 XP
#7:  Jonas_Leifi - 13. Apr 2017 23:28

#6
Spot on. Jeg har også spillet demoen med min bedre halvdel. Det var sjovt, men ikke de 300 kr. værd, som e-shoppen har spillet sat til. 150 lyder meget mere fornuftigt.

citer indlæg

Level 22
249000 XP
#8:  Snaps87 - 14. Apr 2017 15:58

Nu er jeg ikke klar over, hvor meget indhold, der helt præcist er - men altså, det er jo et tetris spil vi snakker om.

300kr. lyder som noget skudt over målet. Ærgerligt, for det virker faktisk til at være rigtig sjovt.

citer indlæg

Level 50
1642000 XP
#9:  ThePatrickBay - 19. Apr 2017 14:36

Jeg tror faktisk, jeg ender med at købe det, bare for at have noget andet end Zelda at spille på min Switch. Kunne folk være interesseret i, at jeg laver en stream på eller få dage efter release?

citer indlæg

Side: 1Vis alle