Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Ny trailer udsendt for Ultra Street Fighter II: The Final Challengers

Skrevet af KJ85 - 18-04-2017 18:55

I torsdagens Nintendo Direct så vi blandt andet Ultra Street Fighter II: The Final Challengers blive behandlet i en kort session, og billedmaterialet viser sig nu, at komme fra en helt ny trailer, som Capcom først smed op sent i går aftes. I traileren fremhæves mange af de nye tilføjelser til den helt store klassiker i fighting-genren, og det kan du altså se herunder.


Ultra Street Fighter II: The Final Challengers udgives d. 26. maj, men hvad siger du til de mange tiltag, der fremhæves I den nye trailer?

2
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Bo130

Level: 38 (Tatori)

19-04-2017 02:17

Det ligner den ultimative oplevelse for fans af originalen Smiley
0
1ups givet

#2 - Park_Triolo

Level: 14 (Inkling)

21-04-2017 09:43

Jeg ved godt, SFII er legendarisk, men Capcom kunne i det mindste have givet os SFIV. Det er jo ikke fordi Switch ikke kan trække det... hvis de kan lave Hadouken-mode på Switch og køre SFIV på en PS3, så er der altså NUL undskyldning, Capcom.
0
1ups givet

#3 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-04-2017 10:15

Tja. Jeg tror faktisk, at Capcom anser dette for at være et større hit end SFIV kunne blive og jeg er ret sikker på, at dette kommer til at sælge ret godt.

Hvad er forskellene på SFIV og dette egentlig? I traileren står der endda, at der ikke er tilføjet nye figurer de sidste 30 år - gælder det kun II eller generelt? Dette kan spilles i HD og opdateret grafik, samt old-school grafik.
0
1ups givet

#4 - Park_Triolo

Level: 14 (Inkling)

21-04-2017 16:59

Forskellen på II og IV er animationerne og den grafiske udformning af figurer og baggrunde. Jeg siger ikke, at SFII er dårligt og kommer til at sælge dårligt, men SFII er et 90'er spil med HD-opgraderet grafik. Animationerne er de samme. SF IV derimod er i en helt anden boldgade med Capcoms nye SF-animationer, som hører nutiden til.

https://youtu.be/eLqMhP5Rztc?list=PLMHR2xnx8VCpE6m7G9waOtYGGS_crLDjN
0
1ups givet

#5 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

21-04-2017 20:55

Hvad er forskellen på SFII og SFIV?

Puh-hah... Okay, så:

Super Street Fighter 2 Turbo har 17 figurere (med 2 ekstra tilføjet her) hvor Ultra Street Fighter IV har 44.

Ud over det, så er gameplayet på overfladen meget ens, men man skal ikke grave meget for at finde markante forskelle. SF2 er et meget aggressivt spil, med høj skade og hurtige combos. Det har også en anelse strengere timing for specielle angreb.
SFIV er meget defensivt (selvom der er aggressive figurere), og du har mange flere muligheder for at straffe- og slippe af sted med en dårlig beslutning.

I begge spil kan du opbygge et meter, men i SF2 kan du kun bruge det på ét specifikt super-angreb per figur, hvor i SFIV kan du bruge det til FADC's, EX-moves og ét super angreb. I SFIV har du desuden et alternativt meter kaldet Revenge Gauge, som du bruger til ét ud af 2 Ultra-Angreb.

SF2 bruger 2D sprites, mens SFIV bruger 3D-modeller, hvilket også tillader dem at have alternative kostumer, hvoraf de fleste af figurerne har mindst 5.

Så er der selvfølgelig nye angreb og rebalanceringer af framedata og skade-værdier, som man forventer i alle efterfølgere.

Og endelig, Street Fighter IV har noget der hedder et Focus Attack. Ved at holde 2 knapper inde kan du absorbere ét slag og lande et stærkt counter-angreb, og du kan desuden bruge 2-barer fra dit Super-meter til at afbryde det angreb og lave hvad der hedder et Focus Attack Dash Cancel, som gør at du kan lande massiv skade eller redde dig selv fra at blive straffet for en af dine fejl. Street Fighter II har intet der minder om det.
1
1ups givet

#6 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

21-04-2017 21:07

Hehe. Damn, anede ikke, at der var så stor forskel alligevel. Er enig i, at det virker fjollet ikke også at bringe SFIV til Switch, når det nu er derude, men tror stadig, at netop SFII nok skal være noget, fans af genren gerne vil bruge tid på igen. Og ærligt talt virker mange af de tiltag ret komplicerede, hvor SFII bare er ligefrem og evnebaseret, men det er måske bare mig, der misforstår noget.
0
1ups givet

#7 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

21-04-2017 21:13

SFIV har desværre lidt af et omdømme for tiden, af at være et "dødt" spil, nu hvor folk har bevæget sig videre til Street Fighter V eller andre spil i genren. Street Fighter 2 derimod har den nostalgiske værdi som SFIV ikke har fået opbygget endnu, og hvis idéen er at du skal have nogle casual-runder Street Fighter hvor dig og din kammersjuk sidder med hver sin joycon, så er det nok meget godt at man ikke forventes at lave de avancerede inputs som SFIV kan forlange.

Fra den vinkel er jeg meget enig. SF2 var det rigtige valg her.

EDIT: Specielt hvis alt det her hurlumhej med at Switchen bruger mere strøm hvis spillet er mere avanceret. Måske kan den trække flere timer med et sprite-baseret spil, hvilket, igen, spiller til Switchen's styrker.
0
1ups givet