18
maj
2017

Vis os din Fire Emblem-samling og vind Shadows of Valentia (Limited Edition)

Skrevet af KJ85

Nintendo udgiver i morgen Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia, og vi har i den forbindelse fået et eksemplar af spillets Limited Edition, som sættes på højkant i en konkurrence. I stedet for at udlodde den i auktionshuset har vi besluttet, at den skal gå til en bruger med interesse for serien, og vi trækker således lod blandt alle, som indsender et billede af deres Fire Emblem-samling.

Størrelsen af din samling betyder intet, og om den består af fysiske spil, amiibo-figurer, Virtual Console-udgivelser eller 3DS-temaer er ligegyldigt. Vi kræver blot, at du på det indsendte billede har lagt en seddel, hvorpå dit brugernavn her på siden tydeligt fremgår, og billedet skal være os i hænde senest fredag d. 26. maj kl. 18.00.

Præmien er som sagt den særlige Limited Edition af det nye spil til 3DS, og med i pakken følger, foruden spillet, et vendbart cover, amibo-figurer af Alm og Celica, en artbook, tre pin badges med figurer fra spillet og en CD med dele af spillets soundtrack. Dette vises også på æsken, som du kan se herunder.



Så I kan se, at det hele går retfærdigt for sig, vil udtrækningen af præmien blive streamet live fredag aften i næste uge, hvor Zone og eventuelt flere fra crewet vil finde en heldig vinder af dette fine eksemplar af Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia, der modtog topkarakter i Shajitas anmeldelse.

Det specifikke tidspunkt for udtrækningen annonceres i næste uge. Vi ser frem til at se din samling, og må den heldigste vinde!

Update! Vinderen af konkurrencen er fundet! Det blev Pt la Cour! Tilllykke!

Diskuter
24
Gå Tilbage
Level 18
167500 XP
#1:  Alpha sapphire - 18. May 2017 19:39
redigeret af KJ85 d. 18. May 2017 20:20

så fik jeg taget et billede det blev ikke fantastisk men det går jo nok navnet kan lige ses og spillet kan ses tydeligt https://plus.google.com/112771660147343311603/posts/AUC39u6CBHR

citer indlæg

Level 22
247500 XP
#2:  Jonezy - 18. May 2017 20:25

Min lille FE samling...

citer indlæg

Level 33
593000 XP
#3:  stelzig - 18. May 2017 21:17

Har også et FE fates tema på min 3ds, men mener at det fulgte med spillet, så tænkte det var federe at få sacred stones åbnet Smiley

citer indlæg

Level 45
1087500 XP
#4:  [8-Bit] MoNkEy - 18. May 2017 21:45

Super konkurrence!
Jeg deltager ikke da jeg ingen spil har... Smiley

citer indlæg

Level 50
4257500 XP
#5:  Bo130 - 19. May 2017 00:18

Fedt konkurrencekoncept! Smiley

citer indlæg

Level 50
15931500 XP
#6:  KJ85 - 19. May 2017 11:19
redigeret af KJ85 d. 19. May 2017 11:22

Fine billeder folkens. Jeg vil også være med, så her får I min Smiley

Er som stelzig også 3DS-ambassadør, som I kan se, og på Wii U har jeg så foruden Shadow Dragon, der er fremhævet, Tokyo Mirage Sessions #FE og det samme Fire Emblem, som jeg har til GBA.



Tryk på billedet for at se det i stort format..

citer indlæg

Level 21
224500 XP
#7:  Sillyyy - 19. May 2017 15:38
redigeret af Sillyyy d. 19. May 2017 15:38

Dette er min samling -

citer indlæg

Level 50
1664500 XP
#8:  Scrapper - 20. May 2017 13:56

Jeg har så lige modtaget spillet idag, så ved ikke lige hvor meget mening det giver at deltage i den her konkurrence. Ellers et fedt initiativ Smiley

citer indlæg

Level 3
3000 XP
#9:  TheIssing - 20. May 2017 13:57

Nu ved jeg ikke om diverse Fire Emblem merchandise, som ikker er amiibos, tæller med, så sende ikke et billede med det på. men ud over det på viste, så har jeg også Awakening (som er lånt ud pt), Awakening artbook og fire keychains

citer indlæg

Level 50
15931500 XP
#10:  KJ85 - 20. May 2017 15:14

^Alle Fire Emblem-produkter tæller, men dit billede er jo også godkendt, selv uden de sidste ting du nævner Smiley

citer indlæg

Level 17
145000 XP
#11:  Angus101 - 20. May 2017 20:53
redigeret af Angus101 d. 20. May 2017 21:08

Her er min beskedne samling.

citer indlæg

Level 1
500 XP
#12:  neonxaos - 21. May 2017 10:51
redigeret af neonxaos d. 21. May 2017 10:53

Her kommer mit bud. I kan nok desværre ikke se alle mine golden heroes, som jeg har brugt alt for lang tid på at kæmpe mig til i Heroes. Jeg har også Fates, men kunne desværre ikke lige finde det.

citer indlæg

Level 2
1000 XP
#16:  Pt la Cour - 23. May 2017 11:03
redigeret af Pt la Cour d. 23. May 2017 13:17

Det er så hele min samling, inkludere ting som spil, fan oversættelser, spin off spil, amiibo, musik og manga. Mangler dog stadig de Japansk exclusive spil. Undskyld at min navn står med så småt det var svært at have plads til det hele.

citer indlæg

Level 50
1643000 XP
#17:  ThePatrickBay - 23. May 2017 11:08

^ Der er nogle problemer med at henvise fra Dropbox på den måde, du har gjort Smiley Evt. upload det på imgur eller lignende services - så burde det være lidt nemmere at henvise fra korrekt Smiley

citer indlæg

Level 2
1000 XP
#19:  Pt la Cour - 23. May 2017 13:18

ThePatrickBay skrev:
^ Der er nogle problemer med at henvise fra Dropbox på den måde, du har gjort Smiley Evt. upload det på imgur eller lignende services - så burde det være lidt nemmere at henvise fra korrekt Smiley

Tak for tippet har ordnet det, plus fandt lige min Fire emblem awakening artbook frem Smiley

citer indlæg

Level 50
5211000 XP
#20:  JOEP - 24. May 2017 08:23
redigeret af JOEP d. 24. May 2017 08:27

Min beskedne samling:

citer indlæg

Level 48
1206500 XP
#22:  chessr - 24. May 2017 10:05
redigeret af KJ85 d. 24. May 2017 10:57

Her er min lille samling



http://peecee.dk/upload/view/467105

citer indlæg

Level 14
101000 XP
#23:  Super Yoshi - 25. May 2017 17:42

Min lille samling

citer indlæg

Level 20
201000 XP
#29:  effen4645 - 26. May 2017 10:45
redigeret af KJ85 d. 26. May 2017 10:52

Min samling Smiley
http://imgur.com/a/IFtjl

citer indlæg

Level 50
15931500 XP
#30:  KJ85 - 26. May 2017 10:54

^Vi må desværre holde fast på, at dit brugernavn skal stå på en lap papir. Tekst kan jo sættes ovenpå ethvert billede fra nettet - ikke at du nødvendigvis har gjort det, men regler du ved Smiley

citer indlæg

Level 20
201000 XP
#31:  effen4645 - 26. May 2017 18:25
redigeret af KJ85 d. 26. May 2017 23:27



ok Smiley her er et med seddel.

citer indlæg

Level 48
1206500 XP
#32:  chessr - 26. May 2017 21:12

Hvem vandt så Smiley ?

citer indlæg

Level 27
397500 XP
#33:  Zone - 26. May 2017 21:36

Vinderen af konkurrencen blev: Pt la Cour. Tillykke!

citer indlæg

Level 48
1206500 XP
#34:  chessr - 26. May 2017 21:43

Zone skrev:
Vinderen af konkurrencen blev: Pt la Cour. Tillykke!



tillykke til ham Smiley
Og så en der kun har været medlem i 3 dage ;_;

citer indlæg

Side: 12Vis alle