10
nov
2017

Lanceringstrailer udsendt for DOOM på Switch

Skrevet af KJ85

En af de helt store vestlige software-giganter har i dag indledt deres support af Nintendos nye hybrid-konsol, for Bethesda har nu udgivet det anmelderroste førstepersons-skydespil, DOOM, fra 2016 til Switch. Her på N-club vil vi markere det med en anmeldelse af spillet i den nærmeste fremtid, men Bethesda har selvfølgelig også udsendt en ny trailer i forbindelse med lanceringen.

Før du tager et kig på traileren, så husk dog, at spillet bærer en PEGI 18-rating, så det er ikke for børn.


Skal du have DOOM til Switch, eller har du måske ligefrem købt det allerede?

Diskuter
8
Gå Tilbage
Level 48
1187000 XP
#1:  [8-Bit] MoNkEy - 10. Nov 2017 18:35

Jeg køber det helt sikkert i starten af næste måned!!
Er dog ked af at de ikke har udnyttet motion-controls til at sigte med...

citer indlæg

Level 22
257500 XP
#2:  Krisp - 12. Nov 2017 12:21

[8-Bit skrev:
MoNkEy]Jeg køber det helt sikkert i starten af næste måned!!
Er dog ked af at de ikke har udnyttet motion-controls til at sigte med...



Enig. Det burde være standard i shooters på Switch’en. Det fungerer super godt i Splatoon 2.

citer indlæg

Level 50
7272500 XP
#3:  JOEP - 12. Nov 2017 12:26

Hvad bliver motion controls brugt til I spillet? For der er da nogen.

citer indlæg

Level 50
1377000 XP
#4:  chessr - 12. Nov 2017 17:26

det er noget med de der killmoves man kan lave på et næsten dødt monster

citer indlæg

Level 22
257500 XP
#5:  Krisp - 14. Nov 2017 09:33

JOEP skrev:
Hvad bliver motion controls brugt til I spillet? For der er da nogen.



Man kan lave sådan nogle execution moves, når et monster et skadet. Det er der de bliver brugt.

Det er ærgerligt at de ikke har brugt det til fulde.

citer indlæg

Level 50
7272500 XP
#6:  JOEP - 20. Feb 2018 08:23

[8-Bit skrev:
MoNkEy]Er dog ked af at de ikke har udnyttet motion-controls til at sigte med...


Version 1.1.1. har tilføjet dette!


citer indlæg

Level 48
1187000 XP
#7:  [8-Bit] MoNkEy - 20. Feb 2018 14:11

^Hvor er det VIGTIGT!! Smiley
Puha hvor bli'r spillet da federe at spille med motion controls!
Har lige været inde og owne de første to baner og fået finpudset instillingerne. Nu spiller det bare genialt!
Glæder mig til at game mer' "DOOM" i nat! Smiley
Mange tak for den rigtig gode nyhed, min gode hr. JOEP!

citer indlæg

Level 22
257500 XP
#8:  Krisp - 26. Feb 2018 13:05

#6: Fedt at de har brugt tid på at tilføje det. Det burde være en selvfølge i alle shooters på Switch'en. Smiley. Man kan håbe de også får det smidt ind i Wolfenstein 2 inden det udkommer på Switch.

citer indlæg

Side: 1Vis alle