4
dec
2017

Mega Man 11 annonceret

Skrevet af JOEP

Her til aften har Capcom afholdt en tidlig fejring af Mega Mans 30-års jubilælum, der egentlig først er næste år. I den forbindelse har Capcom her til aften afholdt et event, hvor de havde flere Mega Man-nyheder. For nogle er den største nyhed nok, at et helt nyt spil i hovedserien er på vej, nemlig Mega Man 11. Der faltd endda en trailer af annonceringen, og den ser du lige her:



Spillet er sat til at udkomme til Switch sent i 2018.

Hvad siger du til denne annoncering?

Diskuter
9
Gå Tilbage
Level 17
138000 XP
#1:  Krisp - 5. Dec 2017 14:17

Fedt. Havde håbet på at det ikke var endnu et spil i Retro stil. Smiley

citer indlæg

Level 46
1130500 XP
#2:  [8-Bit] MoNkEy - 5. Dec 2017 22:28
redigeret af [8-Bit] MoNkEy d. 5. Dec 2017 22:40

Jeg er til gengæld ret så gutted over at det ikke er i stil med alle de andre spil i den oprindelige serie. Ret kedeligt at de har skråttet den gode gamle 8-bit stil som "Mega Man" 1 - 6, 9 og 10 har haft. :'(

citer indlæg

Level 21
242500 XP
#3:  ChampionOfWhat - 6. Dec 2017 11:17

Jeg kan godt følge Aben i det han siger. kunne havde været meget fedt hvisdet havde været i klassisk stil. Men for fanden hvor ser det nu alligevel fedt ud! Havde slet ikke set noget til det så var helt oppe og ringe da Zone gjorde mig opmærksom på det. Det er et MUST HAVE for mig, men så er det store spørgsmål, hvilken maskine skal jeg have det til?

citer indlæg

Level 17
138000 XP
#4:  Krisp - 7. Dec 2017 07:50

ChampionOfWhat skrev:
Jeg kan godt følge Aben i det han siger. kunne havde været meget fedt hvisdet havde været i klassisk stil. Men for fanden hvor ser det nu alligevel fedt ud! Havde slet ikke set noget til det så var helt oppe og ringe da Zone gjorde mig opmærksom på det. Det er et MUST HAVE for mig, men så er det store spørgsmål, hvilken maskine skal jeg have det til?



Hvis man har været med fra starten, så er det vel oplagt at købe det på Switch'en. Smiley. Der er noget nostalgisk i at spille det på en Nintendo maskine.

citer indlæg

Level 34
612500 XP
#5:  stelzig - 7. Dec 2017 08:01

^Mega man er desuden et meget fint spil til håndholdt gaming også, så en switchversion er klart det bedste valg hvis man har konsollen imo.

citer indlæg

Level 20
199500 XP
#6:  Neffets - 7. Dec 2017 10:13

Jeg er træt af den tsunami af nye 8-bit spil, som fortsat skyller ind over os. Så jeg er virkelig glad for, at de følger tiden. Jeg er stor fan af de HD/remakes/remasters som f.eks. Wayforward laver dem i fantastisk tegnefilms-agtig grafik!

citer indlæg

Level 21
242500 XP
#7:  ChampionOfWhat - 8. Dec 2017 19:39

Allerførste videospil jeg nogensinde gennemførte var Mega Man 2 til min NES Smiley Så jeg har været med helt fra starten jo Smiley

Bliver nok også til Switch jeg køber det.

citer indlæg

Level 50
6311500 XP
#8:  JOEP - 8. Dec 2017 23:12

Capcom har meldt ud, at dette får en fysisk udgivelse. Men om vi får det i Europa er usagt, og prisen talte de ikke om.

citer indlæg

Level 17
138000 XP
#9:  Krisp - 9. Dec 2017 14:47

#8: Så er det godt at Switchen er regions fri. Smiley

citer indlæg

Side: 1Vis alle