14
dec
2017

Endnu en klassisk bane tilføjes til Splatoon 2 i morgen

Skrevet af KJ85

Tidligere på ugen blev Splatoon 2 opdateret med tilføjelsen af en helt ny spilvariant i Ranked Battle, men det er ikke alt, der kommer i denne uge. Allerede i morgen tilføjes et nyt våben i form af The Slosher Deco og samtidig implementeres en klassisk bane fra det første Splatoon. Denne gang er der tale om Walleye Warehouse, som du kan se på billederne herunder.









Hvad siger du til, at denne bane vender tilbage?

Level 32
554500 XP
#1:  LinkTheWindWaker - 14. Dec 2017 16:20

Yay, det var en af mine favoritbaner Smiley Kan især huske den fra den første test fire-beta på Wii U.

citer indlæg

Level 34
618000 XP
#2:  stelzig - 14. Dec 2017 16:44

Helt sikkert en af de bedste baner fra 1'eren, som jeg var skuffet over ikke var med fra starten. Fedt den endelig kommer, kan være jeg burde spille lidt igen

citer indlæg

Level 47
1149000 XP
#3:  [8-Bit] MoNkEy - 15. Dec 2017 01:40

^Aben er hamrende enig med de to ovenforstående herre - var vild med "Walleye Warehouse", så det er en kærkommen gammel gæst i 2'eren!
Herligt!
Smiley

citer indlæg

Level 18
168000 XP
#4:  Krisp - 15. Dec 2017 07:36
redigeret af Krisp d. 15. Dec 2017 07:36

Det er altid godt med nyt content, især når det er gratis. Smiley.

Det kunne andre udviklere/udgivere lære noget af.

citer indlæg

Level 32
554500 XP
#5:  LinkTheWindWaker - 15. Dec 2017 18:38

At udgive tidligere-eksisterende baner i et spil på denne måde er bestemt ikke noget nyt. Fx har Valve portet alle banerne fra det første Left 4 Dead til Left 4 Dead 2.

citer indlæg

Level 18
168000 XP
#6:  Krisp - 16. Dec 2017 23:32

LinkTheWindWaker skrev:
At udgive tidligere-eksisterende baner i et spil på denne måde er bestemt ikke noget nyt. Fx har Valve portet alle banerne fra det første Left 4 Dead til Left 4 Dead 2.



Ja. Men hvor tit ser man gratis baner til et spil i 2017? Der var engang hvor det var en selvfølge.

citer indlæg

Level 32
554500 XP
#7:  LinkTheWindWaker - 17. Dec 2017 00:20
redigeret af LinkTheWindWaker d. 17. Dec 2017 00:37

Ja, men med så mange games-as-a-service titler i dag giver det god mening at forsøge at forlænge et spils levetid - fx ved at udgive nye, gratis baner.

Eksempler: Overwatch, Rocket League, PUBG.

Med Splatoon (især 1'eren) var de mange baner ikke så meget nyt ekstra indhold, men snarere en strategisk beslutning om gradvist at låse op for flere og flere (i stedet for at have alle banerne klar fra day one) Smiley

Jeg klager bestemt ikke - det er en smart måde at holde liv i et spil over længere tid. Men content-mæssigt er det ikke fordi, at Nintendo er specielt gavmilde. Vi har betalt fuld pris for Splatoon og modtaget en mængde baner, våben, etc., som svarer hertil.

citer indlæg

Side: 1Vis alle