11
jan
2018

Dark Souls Remastered på vej til Switch – udgives d. 25. maj

Skrevet af JOEP

Dagens Direct indfriede nogle rygtede forventninger ved annonceringen af Dark Souls Remastered, der er på vej til konsollerne, inklusiv Switch. I Europa udkommer spillet 25. maj 2018, men mere vides ikke rigtigt om det. Under Direct'en blev en kort teaser-trailer udgivet, som dog ikke viser meget. Spillet kører 1080p og 30 FPS, når Switch sidder i sin dock.



I mellemtiden kan du fortælle os i kommentarerne, hvorfor dette er verdens bedste nyhed, eller du kan fortælle os, hvorfor du hader alt omkring Dark Souls.

Diskuter
12
Gå Tilbage
Level 42
930000 XP
#1:  Shajita - 11. Jan 2018 15:18

*susk*

Okay... Så prøver vi én gang til.

citer indlæg

Level 50
6454500 XP
#2:  JOEP - 11. Jan 2018 15:21

Trailer indsat.

citer indlæg

Level 30
471500 XP
#3:  The ultimate beast - 11. Jan 2018 15:39

Super fed nyhed, det bliver muligvis det, der gør at jeg skal tilbage til Souls spillene. Elsker dem så meget!

citer indlæg

Level 14
91500 XP
#4:  martinmartin - 11. Jan 2018 16:13

Dark Souls er jo verdens andenbedste spil, så det er godt kun at flere kan spille det igen og igen. Nu mangler der også bare lige en Demon's Souls remaster ...

Jeg er stadig i tvivl, om hvor godt det egentligt er håndholdt, men det er nok en af de moderne spil med det bedste level design. Det holder stadig og de to efterfølgere har svært ved at leve op til det, som det første Dark Souls gjorde.

Jeg er egentligt ok meget nede med de her genudgivelser af klassikere...

citer indlæg

Level 12
73000 XP
#5:  Madskimo - 11. Jan 2018 16:22

Fedt! må se om det skal købes til switch eller ps4. 30FPS er ikke meget til det spil. Det bliver nok på ps4 hvis det laves til proen.

citer indlæg

Level 14
91500 XP
#6:  martinmartin - 11. Jan 2018 16:32

#5

Er 30 fps ikke omtrent, hvad Dark Souls ligger på, både på Xbox360 og PS3? Det er lige et par steder i spillet, hvor den vel nærmere er på 10, men umiddelbart vil jeg være overrasket, hvis originalen nærmerede sig de 60.

citer indlæg

Level 18
167500 XP
#7:  Retrolasse - 11. Jan 2018 16:35

Mageløst spil. Noget af det bedste. Jeg tager gerne turen igen, men det bliver på PS4 i stedet for Switchen.

citer indlæg

Level 26
351000 XP
#8:  Michael - 11. Jan 2018 16:58

Meget skuffende at man ikke formår at presse den op på 60 FPS. Det er bogstaveligt talt den eneste grund til at det spil skulle "remasters". Det bli'r nok også en ny tur på PC, på trods af at Switchen efterhånden er blevet den foretrukne maskine til multiplatformspil.

citer indlæg

Level 47
1151000 XP
#9:  [8-Bit] MoNkEy - 11. Jan 2018 17:51

Jeg, sagde aben, har aldrig prøvet et "Dark Souls"-spil, så jeg vil da klart samle det op for at se hvad al hypen går ud på. Smiley
Smiley

citer indlæg

Level 50
6454500 XP
#10:  JOEP - 11. Jan 2018 18:15

Jeg er med på abens vogn, jeg har høtr meget godt om disse spil, men aldrig spillet dem. Er dog i tvivl om, hvorvidt jeg orker, når sværhedsgraden efter sigende skulle være vanvittig.

citer indlæg

Level 18
169500 XP
#11:  Krisp - 12. Jan 2018 08:09

Jeg har kun spillet 2'eren lidt da jeg ejede en Xbox One i sin tid. Og jeg synes konceptet er meget fedt. Så jeg skal da helt sikkert have dette.

citer indlæg

Level 29
456500 XP
#12:  Nemy - 12. Jan 2018 13:34

Har det til PC, men har aldrig fået spillet det. Er overbevist om, at det så bliver på Switch det sker Smiley

citer indlæg

Side: 1Vis alle