11
jan
2018

Nintendo annoncerer Mario Tennis Aces til Switch - kommer til foråret

Skrevet af JOEP

Det sidste Mario Tennis-spil var Mario Tennis Ultra Smash til Wii U, og det er en underkendelse at sige, at det floppede. Nintendo har nu valgt at forsøge sig igen på Nintendo Switch, hvor de i løbet af foråret lnacerer Mario Tennis Aces. Udover ordinær (Mario) tennis får du også en helt ny Story Mode - for første gang siden Mario Tennis til Game Boy Advance.

Traileren ser du lige her:



Yderligere info blev der ikke givet i denne omgang.

Er du klar på at prøve noget mere Mario Tennis, eller er du stadig bitter over Mario Tennis Ultra Smash?

Diskuter
19
Gå Tilbage
Level 16
132000 XP
#1:  zcream - 11. Jan 2018 17:03

Syntes egentlig det ser ganske lovende ud og tillader mig at tro på, at Nintendo har lært lektion efter ultra smash. Virker som et perfekt spil at have med på nattevagt Smiley

citer indlæg

Level 47
1184000 XP
#2:  [8-Bit] MoNkEy - 11. Jan 2018 17:45

Det kunne nu være lækkert hvis der var motion controls ala "Wii Sports" i spillet...
^Aben har vel lov at håbe Smiley

citer indlæg

Level 50
1951500 XP
#4:  ThePatrickBay - 11. Jan 2018 18:09

Grafisk ligner det en GameCube-titel, men de har min opmærksomhed med dette spil! En story mode er nok til, at jeg venter spændt på mere info.

citer indlæg

Level 50
7098500 XP
#5:  JOEP - 11. Jan 2018 18:16

De nævner ikke Motion Controls, men jeg ville være mere end lidt overrasket, hvis det ikke var muligt.

citer indlæg

Level 50
1366000 XP
#6:  chessr - 11. Jan 2018 21:08
redigeret af chessr d. 11. Jan 2018 21:08

ThePatrickBay skrev:
Grafisk ligner det en GameCube-titel, men de har min opmærksomhed med dette spil! En story mode er nok til, at jeg venter spændt på mere info.



Tror lidt du har glemt hvordan Gamecub spil ser ud Smiley

https://www.youtube.com/watch?v=_YmQ7ytFxC0

citer indlæg

Level 50
1951500 XP
#7:  ThePatrickBay - 11. Jan 2018 21:21

^ Nej, det har jeg bestemt ikke. Overdrivelse fremmer naturligvis forståelsen, men når man decideret kan se polygonerne, er det ikke imponerende. Jeg er stadig interesseret i spillet - har ventet på et godt Mario Tennis-spil i mange år - men det ser bestemt ikke ud til at blive en grafisk oplevelse som Breath of the Wild og Odyssey Smiley

citer indlæg

Level 50
1366000 XP
#8:  chessr - 11. Jan 2018 21:23

De her sports spil er jo heller aldrig udviklet af Nintendos troldmænd men nærmere deres lærlinge Smiley

Og nej det er ikke i nærheden af gamecube.
Har du set linket for der er ret langt imellem grafisk Smiley

citer indlæg

Level 50
1951500 XP
#9:  ThePatrickBay - 11. Jan 2018 21:35

Jeg skriver en GameCube-titel og ikke specifikt tennis til GameCube. Hvis du kigger på et spil som Sunshine, vil jeg påstå, at der ikke er voldsomt langt imellem. Men som jeg også klart og tydeligt skriver i mit svar til dig, så fremmer overdrivelse forståelsen.

citer indlæg

Level 50
1366000 XP
#10:  chessr - 11. Jan 2018 21:38

det har jeg set men JEG synes det er for meget overdrivelse. Men jeg har jo heller ikke dine øjne så vi er bare ikke enige og det er såmænd også ok Smiley
Men gik bare ud fra du sammenlignede med andre spil i serien da det giver mening i mit hoved Smiley

citer indlæg

Level 50
1366000 XP
#11:  chessr - 11. Jan 2018 21:40

og af ren nysgerrighed for at lære noget:
Hvordan mener du at du kan se polygonerne ? jeg synes ikke at se noget specielt i grafikken men måske jeg kan lære at se dem Smiley ?

citer indlæg

Level 34
624000 XP
#12:  stelzig - 11. Jan 2018 22:27

Synes tbh heller ikke at grafikken fejler noget. Kunne godt finde på at købe det.

citer indlæg

Level 50
1951500 XP
#13:  ThePatrickBay - 11. Jan 2018 22:49

Jeg tog lige en tilfældig frame, hvor det stak ud i mine øjne.

https://imgur.com/a/Kh1LG

Som sagt, så er det ikke noget, der vil påvirke min beslutning om, hvorvidt jeg køber spillet eller ej, men imponerende er grafikken på ingen måder - tværtimod.

citer indlæg

Level 34
624000 XP
#14:  stelzig - 11. Jan 2018 22:50
redigeret af stelzig d. 11. Jan 2018 22:54

Det eneste problem jeg har med det billede er også at det er lidt grynet, hvilket jeg vil give youtube skylden for. Er enig i at det ikke decideret skal have ros, synes bare tværtimoddelen også er malplaceret :3

Edit: Faktisk vil jeg endda gerne selv rette bare lidt op på det billede ved at give et skarpere screenshot https://imgur.com/a/j3VYz bare ved lige at sætte playeren til 1080p.

citer indlæg

Level 50
17888500 XP
#15:  KJ85 - 11. Jan 2018 22:58

http://www.nintendo.co.uk/Games/Nintendo-Switch/Mario-Tennis-Aces-1325791.html#Gallery

Man bør nok ikke engang selv tage frames ud, når der findes billeder fra Nintendo selv..

citer indlæg

Level 34
624000 XP
#16:  stelzig - 11. Jan 2018 23:01

Hah. Af præcis samme frame endda.

Anyway, kan godt se kanterne der bliver tegnet op, synes bare ikke det er et stort problem. Synes eksempelvis at grafikken i mario + rabbids er grimmere fordi det på en eller anden måde formår at få et mere plastikagtigt look (selvom Mario måske har flere polygoner, idk). Grafikstilen heri har jeg det helt fint med.

citer indlæg

Level 50
1951500 XP
#17:  ThePatrickBay - 11. Jan 2018 23:22

Haha, wow, jeg gik bare ind på den video, jeg selv havde klippet ud fra Direct'en og fandt det første sted, hvor det var meget tydeligt. Sjovt at det passer med Nintendos eget billede - som udstiller det i endnu højere grad.

Men har jeg sagt, at det er et problem? Jeg har aldrig argumenteret for, at dårlig grafik er lig med dårligt spil. Mario + Rabbids er heller ikke et pænt spil på nogle punkter, men er dog stadig meget tæt på at have låst op for alt i det spil. Fantastisk spil, men er meget enig i din beskrivelse om plastik-look.

Jeg kritiserer kvaliteten af grafikken - ikke kvaliteten af gameplayet.

citer indlæg

Level 34
624000 XP
#18:  stelzig - 12. Jan 2018 00:34

Jeg tror du misforstår hvis du tror jeg mener at dårlig grafik betyder dårligt spil.
Jeg synes bare ikke at det er grimt. Og når jeg snakker om problem snakker jeg om et problem for spillets look, ikke om et problem for spillets gameplay eller samlet indhold.

citer indlæg

Level 27
389500 XP
#19:  Fawful - 14. Jan 2018 12:20

Hehe, jeg tror ikke, der er grund til mere misforståelse Smiley Men jeg er enig med Patrick, at når man ser videoen i levende billeder, så sprang grafikken også i øjnene på mig. Det kan selvfølgelig være anderledes i den rigtige udgave eller pga. YouTube. Men samtidig er det ikke nødvendigvis et problem, og det er jo vist normalt, at et spil som Odyssey vil være pænere end et Mario sports spil.

citer indlæg

Level 50
7098500 XP
#20:  JOEP - 8. Mar 2018 09:42
redigeret af JOEP d. 8. Mar 2018 10:03

Japansk boxart:



Udkommer 22. juni i Japan.

citer indlæg

Side: 12Vis alle