1
feb
2018

Ny Super Mario-film nu officielt på vej

Skrevet af JOEP

I november måned fandt vi ud af, at Nintendo var i snak med nogle studier omkring produktionen af en animeret Super Mario-film. Dengang hed det sig, at aftalen næsten var på plads, men at der trods alt manglede noget. Nu kan Nintendo og Illumination Entertainment officielt afsløre, at de har indgået et samarbejde. Illumination Entertainment er studiet, der står bag Grusomme Mig-filmene og dermed minions-figuren.

I pressemeddelelsen fremgår det, at Miyamoto vil være inde over som kreativ konsulent og co-producer, sammen med Chris Meledandri, der er Illumination Entertainments grundlægger og direktør. Filmen distribueres af Universal Studios til hele verden.

Hvad synes du om idéen med, at Super Mario vender tilbage til det store lærred?

Level 13
80000 XP
#1:  Madskimo - 1. Feb 2018 10:57

Det gik så godt sidst Smiley

citer indlæg

Level 20
204000 XP
#2:  Krisp - 1. Feb 2018 11:34

#1: Den klassiske Super Mario Bros fra 90'erne er stadigt en af mine favoritter. Helt klart en af de bedste spil baserede film sammen med Street Fighter.

citer indlæg

Level 13
80000 XP
#3:  Madskimo - 1. Feb 2018 16:05

#2 Ja, du har helt ret. Du glemte dog Mortal Kombat filmene... Altså LOTR filmene er jo vand ved siden af.

citer indlæg

Level 50
6667500 XP
#4:  JOEP - 1. Feb 2018 17:26

Jeg synes, det er sjovt, at alle kommenterer på, hvor galt det gik med den gamle film. Der er masser af remakes, der er gået godt siden, hvorfor dog koble denne sammen med den gamle?

Og hvad med at drage paralleller til de gamle tegnefilm i stedet, de var da lidt bedre.

citer indlæg

Level 20
204000 XP
#5:  Krisp - 2. Feb 2018 14:08
redigeret af Krisp d. 2. Feb 2018 14:09

#3: Jeg ved godt du mener det ironisk, men jeg synes ikke Mortal Kombat filmene er særligt gode. Jeg elsker 90'er film og synes både den oprindelige Mario Bros og Street Fighter er fede klassikere.

Der var mange flere fede og gakkede film i 90'erne, istedet for de kedelige og grå superhelte film vi ser på stribe idag. Superhelte film 1, Superhelte film 2, Superhelte film 3, Superhelte film 1 spinoff. Gaab.

citer indlæg

Level 4
9000 XP
#6:  TheIssing - 4. Feb 2018 23:50

jeg kan ikke se hvorfor det ikke burde kunne virker. hvis det er udført ordenligt, så kunne det blive en god film.

citer indlæg

Level 20
204000 XP
#7:  Krisp - 5. Feb 2018 07:38

#6: Ja da, det er som om alle har glemt at de gamle klassiske Super Mario tegnefilm var et kæmpe hit.

citer indlæg

Side: 1Vis alle