9
mar
2018

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy finder vej til Switch - udkommer 10. juli

Skrevet af JOEP

Tilbage i tidernes morgen var Mario og Crash Bandicoot ikke venner. De repræsenterede hver sin konsol, og de hævdede begge at være kongen af platforms-genren. De er muligvis ikke venner endnu, men Crash er nu blevet inviteret til Switch-festen, for opdateringen af Crash-trilogien udgives på Switch den 10. juli er det netop blevet afsløret i dagens Direct. Spillet hedder Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy, og indeholder de første tre Crash Bandicoot-spil.

Herunder er traileren fra Nintendo Direct:



Activision har også udsendt en trailer for at reklamere for, at spillet er gået multiplatform:



Hvad synes du om denne nyhed?

Diskuter
11
Gå Tilbage
Level 22
248500 XP
#1:  Moysen - 9. Mar 2018 01:20

Det er vel ikke helt første gang Crash besøger Nintendo. Smiley

Denne udgivelse er vel heller ikke helt overraskende da Activision ikke ville love at titlen forblev en exclusive til PS4'ern. Med det sagt er det da selvfølgelig interessant for dem der ikke ejer en PS4. Derudover kan de fleste herinde vel også skrive under på at de syntes platform spil er super fede at have på en håndholdt konsol. Smiley Det skal nok blive godt.

citer indlæg

Level 50
17900500 XP
#2:  KJ85 - 9. Mar 2018 01:22

^Nej, det har du helt ret i, men JOEP var nok ikke opmærksom på Activisions udgivelser fra Wii-dagene..

citer indlæg

Level 20
193000 XP
#3:  Retrolasse - 9. Mar 2018 07:52

Købte det til launch sidste år på PS4 og det har underholdt mig i stor stil. Fantastisk konvertering af de gamle spil. Man kan måske håbe på, at de har gjort noget ved loadetiderne. De var helt off. Kører det 30 eller 60 fps på Switchen?

citer indlæg

Level 20
218000 XP
#4:  Alpha sapphire - 9. Mar 2018 08:01

Retrolasse skrev:
Købte det til launch sidste år på PS4 og det har underholdt mig i stor stil. Fantastisk konvertering af de gamle spil. Man kan måske håbe på, at de har gjort noget ved loadetiderne. De var helt off. Kører det 30 eller 60 fps på Switchen?



Mit bud er at det nok kører de 30 da det er den framerate PS4 versionen har. det kan selvfølgelig være at de forbedre den, men personligt er jeg ligeglad så længe at frameraten ikke er så lav at det er umuligt at spille

citer indlæg

Level 20
193000 XP
#5:  Retrolasse - 9. Mar 2018 08:06

Jeg var sikker på at det kørte 60 fps på PS4, men hvis det “kun” kørte med 30, er der intet at frygte. Det kørte fremragende i alle henseender, undtagen en lang loadetid.

citer indlæg

Level 22
257500 XP
#6:  Krisp - 9. Mar 2018 08:37
redigeret af Krisp d. 9. Mar 2018 08:37

#1: Hehe, godt du sagde det. Jeg skulle lige til at brokke mig i kommentarerne. Der har både været Crash Bandicoot på Gamecube, Gameboy Advance og Wii. Smiley.

Men hold op hvor jeg glæder mig. Det var en af de få spil til PS4, som jeg virkeligt var misundelige over PS spillerne havde. Endeligt kan jeg også få spillet denne perle. Smiley. Det var helt klart højdepunktet på gårsdagens Direct for mig.

Men nu havde der jo også gået rygter længe om at spillet ville blive crossplatform, efter Sony's eksklusive periode udløb efter et år. Selv da spillet blev annonceret, blev det ikke nævnt at spillet var "eksklusivt" og allerede dengang begyndte rygterne.

citer indlæg

Level 19
182500 XP
#7:  Brocky - 9. Mar 2018 09:18

Super spil. Og ja, Crash har været mange gange på Nintendo-konsoller før.

citer indlæg

Level 50
7273500 XP
#8:  JOEP - 9. Mar 2018 10:31

Det er vel ikke helt første gang Crash besøger Nintendo.


Nej, jeg kom faktisk i tvivl, da jeg havde skrevet det - og det holdt mig lidt vågen bagefter, men tænkte nok, at der var lidt Crash tidligere. Troede faktisk, at vi måske havde fået Crash Team Racing, men det var så ikke tilfældet. Retter det lige til. Smiley

citer indlæg

Level 39
792500 XP
#9:  Dennis Høj-Suhr - 12. Mar 2018 16:26

Glæder mig til at spille Crash igen, har håbet på at spillet ville komme til Switch lige siden dag et Smiley

Så er super glad... tror bestemt jeg kommer til at bruge mange timer på Crash Smiley

citer indlæg

Level 48
1187000 XP