9
mar
2018

Luigi’s Mansion på vej til 3DS i år

Skrevet af KJ85

Luigi’s Mansion 2 blev i 2013 udgivet verden over til 3DS, men nu kan ejere af den håndholdte konsol snart se frem til et møde med originalen, der i sin tid blev udgivet ved lanceringen af en af de traditionelle hjemmekonsoller. Lanceringstitlen fra Game Cube finder nemlig senere på året vej til 3DS i en tilpasset version, hvor man blandt andet har tilføjet en såkaldt Boss Rush mode.

Du kan få et kig på spillet i videoen herunder.


Hvad siger du til tendensen med at udgive en masse remakes på 3DS, og kunne du selv finde på at samle det op?

Diskuter
11
Gå Tilbage
Level 50
1423000 XP
#1:  Rockarina - 9. Mar 2018 01:58

Gispede lige da jeg så Luigi på forsiden, troede min drøm om et nyt Luigi’s mansion til Switch var blevet en realitet Smiley oh Well, man kan jo ikke få i både pose og sæk. Jeg regner da helt sikkert med at hive denne titel hjem Smiley

citer indlæg

Level 20
193000 XP
#2:  Retrolasse - 9. Mar 2018 07:54

Det skulle have været en Switch titel.

citer indlæg

Level 22
257500 XP
#3:  Krisp - 9. Mar 2018 08:33

Det er lidt ærgerligt at de bruger kræfter på at porte det over til en døende platform (3DS), istedet for at få lavet en remake til Switch'en. Eller da bare en virtual console release.

Øv! Men jeg håber vi ser noget Luigi's Mansion på Switch'en på et tidspunkt.

citer indlæg

Level 19
182500 XP
#4:  Brocky - 9. Mar 2018 09:16

Retrolasse skrev:
Det skulle have været en Switch titel.


Enig.

citer indlæg

Level 35
646500 XP
#5:  Grauling - 9. Mar 2018 12:26

Tror ikke det har været særligt dyrt spil at udvikle. De har vel de fleste modeller og lign fra Dark Moon? Kommer ikke som nogen overraskelse at de vælger at udgive det til 3DS i stedet.

citer indlæg

Level 50
1965500 XP
#6:  ThePatrickBay - 9. Mar 2018 12:55

Brocky skrev:

Retrolasse skrev:
Det skulle have været en Switch titel.


Enig.


Enig.

citer indlæg

Level 48
1187000 XP
#7:  [8-Bit] MoNkEy - 9. Mar 2018 14:04

ThePatrickBay skrev:

Brocky skrev:

Retrolasse skrev:
Det skulle have været en Switch titel.


Enig.


Enig.

ThePatrickBay skrev:

Brocky skrev:

Retrolasse skrev:
Det skulle have været en Switch titel.


Enig.


Enig.



ENIG!

citer indlæg

Level 18
167000 XP
#8:  Angus101 - 9. Mar 2018 14:41

Jeg har det nu fint med at det kommer til 3ds. Syntes det fungerede virkelig godt med dark moon på den lille håndholdte.

citer indlæg

Level 27
389500 XP
#9:  Fawful - 10. Mar 2018 10:19

Øv! Jeg har et ønske om et nyt Luigi's Mansion til Switch og et HD remake af 1'eren. Jeg håber, det sker på et senere tidspunkt.

De har nok valgt 3DS, da 2'eren udkom der, desværre.

citer indlæg

Level 39
792500 XP
#10:  Dennis Høj-Suhr - 12. Mar 2018 16:12

Håber stadig på et nyt Luigi's Mansion til Switch, kommer nok på et senere tidspunkt Smiley

citer indlæg

Level 50
1423000 XP