LEGO Star Wars: The Force Awakens (Wii U)

Skrevet af KJ85 - 17-09-2016 23:59

I en tid, hvor færre og færre store tredjepartsspil finder vej til Nintendos konsoller, er det rart at nogle stadig holder fast, og det gør Warner Bros. – i hvert fald, hvad angår LEGO-spillene. Med LEGO Dimensions og dermed en indtræden på Toys-to-Life-markedet er frekvensen i udgivelserne faldet en smule, men her til sommer udkom årets anden selvstændige LEGO-udgivelse, og det er den vi her skal tage et kig på. Der er lagt op til et stort rum-eventyr, for det er selvfølgelig LEGO Star Wars: The Force Awakens, der er tale om, og efter en lokal udskydelse fandt Wii U-versionen altså vej de danske butikker d. 8. juli.

LEGO Star Wars: The Force Awakens er, hvis vi tæller opsamlingen med undertitlen The Complete Saga med, det fjerde store LEGO-spil foregående i Star Wars-universet, men det er for mit eget vedkommende det første af disse, som jeg prøver kræfter med. Som licenseret produkt, så følger spillet historien fra Star Wars Episode VII: The Force Awakens, og det betyder også, at hovedparten af spillets dialog er taget direkte fra filmen, mens enkelte linjer er indtalt af de originale skuespillere til brug i dette spil. Et valg af dansk sprog er dermed kun betydende for menuer og undertekster i action-eventyret, der som mange LEGO-spil før det er opbygget af et vist antal fast definerede baner og en åben verden at udforske.

LEGO Star Wars: The Force Awakens starter op med denne menu.

Når du starter spillet, så indledes det af en spilbar prolog, hvor der kastes et blik tilbage på fortiden, og her får man som spiller lov til at udspille slaget om Endor, før den anden dødsstjerne blev destrueret, og Luke Skywalker senere gik i skjul. Banen er opdelt i tre dele, og det hele starter med en scene, hvor man kan tage kontrol over Han Solo, Leia eller Chewbacca. Her skal man kæmpe sig gennem skovene på Endor alt i mens man løser de sædvanlige små puzzles, hvor karakterernes særegne egenskaber kommer i spil, og Han Solo kan eksempelvis hive fat i visse objekter med et reb, mens Chewbacca kan hive i nogle håndtag og destruere sølv-LEGO med sine granater, og en Ewok, som man møder på sin vej, kan kravle gennem små låger og kommandere med andre Ewok’er. Der er masser af action, og man kommer da også til at kontrollere en AT-ST på vej mod fjendens base.

I andel del af første bane venter så et humoristisk tag på scenen, hvor Kejser Palpatine slutteligt kastes i afgrunden i Return of the Jedi, og her skal Luke Skywalker og Darth Vader, som henholdsvis benytter kraften til gode og onde formål, arbejde sammen om at besejre ham i en mindre boss-kamp. Det både indledes og afsluttes med animerede mellemsekvenser, og før den første bane er færdig, så skal man i tredje del selvfølgelig destruere Dødsstjernen fra et af de klassiske Star Wars-fly. Den afsluttende del foregår i stor grad som en on-rail-sektion, hvor man som spiller er begrænset til at flytte fartøjet rundt på skærmen, mens man skyder løs på objekter, der kan ødelægges, flyver gennem ringe for at skaffe ekstra valuta og undviger fjendernes projektiler ved brug af undvigelsesmanøvrer, men til sidst får man fuld kontrol over flyet, så man kan flyve rundt og destruere kernen.

Darth Vader kæmper mod Kejser Palpatine.

Når prologen er overstået, så starter historien for alvor, og over 10 kapitler samt en afsluttende prolog gennemspilles handlingen fra den seneste Star Wars-film på sædvanlig LEGO-facon, før rulleteksterne toner frem på skærmen. Med andre ord står den altså endnu engang på baner, hvor man skal nå fra A til B ved at udføre adskillige opgaver og kæmpe sine kampe undervejs, og som det er sædvanen, så er der ting at samle undervejs. Der er ikke så meget som vi så det i LEGO Marvel’s Avengers, men der er stadig ti minikits, der tilsammen låser op for et nyt fartøj, og en rød blok, som efterfølgende kan købes og bruges til at aktivere funktioner, der gør det lettere at gennemføre spillet fuldstændigt eller tilføjer gakkede elementer. Man kan aldrig finde alt på første tur gennem en bane, hvor man er tvunget til at bruge et lille udvalg af figurer, men når man senere har åbnet op for en masse figurer, så kan man vende tilbage til banerne i ”frit spil” for at finde det sidste. Foruden minikits og den røde blok, så kan man desuden opnå tre guldbrikker på hver bane; en for at gennemføre banen, en for at samle nok sten (LEGO-spillenes valuta) og en for at have fundet alle minikits.

De fleste elementer i spillet er altså på mange områder, som vi kender det fra den velsmurte maskine af LEGO-udgivelser, men det indeholder selvfølgelig også spilmekanikker, som vi ikke har set tidligere. Det drejer sig foruden luftdueller om Multi-Builds og Blaster Battles, som vi ligeledes ser introduceret i prologen, spillets første bane, og de benyttes flittigt gennem hele spillet for at skabe noget variation i spiloplevelsen. Multi-Builds er defineret ved en bunke klodser, som man kan benytte til at bygge mere end et objekt, og somme tider giver de grobund til puzzles, hvor de forskellige objekter skal bygges og interageres med i en bestemt rækkefølge for at komme videre, og man skal altså destruere et bygget objekt for at samle noget andet med det. For at synliggøre, hvor disse ting kan bygges, så fremhæves de på skift med orange omrids, når man står ved bunken af løse klodser, og for eksempelvis at bygge et objekt i højre/venstre side af skærmbilledet, så benyttes venstre analog til at vælge det, mens man holder den sædvanlige A-knap inde for at bygge.

Her kan blandt andet bygges en stige.

På bestemte steder i spillets baner vil synsvinklen skifte og karaktererne søge dækning bag barrikader, hvilket er ensbetydende med, at vi nu skal have gang i en Blaster Battle. I disse sekvenser af spillet er målet at nedskyde en række fjender eller materiel med sine skydevåben, og ved at gemme sig bag barrikaderne kan man undgå at blive ramt af fjendernes skud. Faktisk så gemmer vores karakterer sig helt af sig selv, men holder man ZL inde, så vil de rejse sig op, så man kan sigte med venstre analog og skyde ved at holde Y eller ZR inde. Når man har ramt et vist antal mål med sine skud, så får man tilmed mulighed for midlertidigt at benytte kraftigere skud, som aktiveres med et enkelt tryk på A, og når man så har destrueret alle mål vil figurerne løbe frem til næste sæt af barrikader, indtil man har nået enden af den pågældende kampsekvens.

Styringen i de øvrige dele af spillet, foregående på landjorden, er som vi kender den fra tidligere udgivelser. Man navigerer ens figur rundt med venstre analog, og på A og Y kan man udføre sine forskellige angreb, mens B bruges til at hoppe og X til at skifte figur. Alle handlinger er begrænset til disse fire knapper, og skal man bruge en figurs særlige evne til at løse et af spillets små puzzles, så aktiveres den også med A. De helt almindelige angreb og kombinationer udføres på Y, og holder man knappen inde, så vil mange figurer også have et angreb, hvor de kan sigte på adskillige objekter og fyre projektiler af mod disse mål. Enkelte af spillets figurer kan dobbelthoppe, og der er sågar nogle som kan svæve i en vis afstand over jorden, hvilket aktiveres ved at holde B inde i sit hop. Ved at holde X inde aktiveres muligheden for at vælge figur fra figurhjulet, men man kan også skifte hurtigt mellem dem på hjulet ved at bruge L/R.

Målene i Blaster Battles er angivet øverst på skærmen.

Når man tager kontrollen over et af de klassiske Star Wars-fartøjer i luftdueller er styringen også ganske enkel. I on-rail-sektionerne skal rumfartøjet blot styres med venstre analog, mens man sender skud afsted på Y eller ZR, men der åbnes altså op for lidt flere muligheder, når man skal destruere fjendtlige fartøjer eller objekter for at komme videre. Her kan man nemlig booste farten ved at holde ZL inde samt foretage undvigelsesmanøvrer ved at trykke B og samtidig højre eller venstre på venstre analog, og man kan foretage et 180 graders retningsskift ved blot at trykke B. De fleste ting kan i luftdueller destrueres med de almindelige skud, men af og til skal man samle missiler op til brug mod mere modstandsdygtige objekter. Missilerne affyres ligeledes på Y eller ZR, og de kan kun sendes afsted mod de særlige objekter, så der er ingen chance for at man bruger dem forgæves.

Når man på vejen gennem historien ikke befinder sig i en af de 12 baner, så skal man af og til udføre en opgave i en af spillets åbne verdner for at komme videre, og når det sker, så viser et spor af gennemsigtige LEGO-sten vej den næste destination. Spillet indeholder i alt fem åbne verdener, og det er altså Jakku, Tusindsårsfalken, Takodana, D’Qar og Stjernedræberbasen. Tusindårsfalken er selvsagt ikke særlig stor, men de andre lokationer byder på store åbne arealer at udforske, og vil man ikke direkte videre i historien, så kan man jo give sig i kast med at finde nogle af de samlegenstande der findes her. Dette inkluderer guld-klodser, et hav af forskellige missioner, der ligeledes belønnes med guld-klodser, og nogle særlige figurbrikker, der på en af planeterne kan veksles til klassiske Star Wars-figurer som Obi-Wan Kenobi og Yoda.

Her skal man kun tænke på at undgå fjendens sigtekorn og skyde fjender forude.

For at klare alle missioner og finde alt i de åbner verdener får man brug for et bredt udvalg af figurer, og dette spil indeholder 168 af dem og 205, hvis vi tæller alle varianter af dem med. Med så mange figurer, så kan flere af dem selvfølgelig udføre de samme handlinger, og at påbegynde missionerne i de åbne verdener kræver derfor blot en bestemt type figur. Missioner indikeret med blå symboler kan igangsættes med enhver figur, dem med røde symboler kræver tilknytning til Den Første Orden, dem med grønne kræver tilknytning til modstandsbevægelsen, de lilla kræver en dusørjæger, de orange en skrotsamler og de gule en robot, der kan oversætte sprog. Der foruden er der nogle ræs, som selvfølgelig kun kan igangsættes, hvis man befinder sig i et fartøj, og så er der guldbrikkerne og figurbrikkerne, som kan kræve bestemte egenskaber hos figurerne at skaffe sig adgang til. Det kan være nogle af de egenskaber jeg nævnte for Han Solo, Chewbacca, en Ewok, Luke Skywalker og Darth Vader i starten, og der er selvfølgelig et fint lille udvalg af disse egenskaber også. Figurer med lyssværd kan eksempelvis skære huller i visse objekter, mens andre kan smelte guld og is med deres skydevåben, opdage skjulte genstande, udføre akrobatiske handlinger, betjene paneler krævende tilknytning til en bestemt gruppe, eller tage sig en dukkert i et vandhul.

I modsætning til i LEGO Marvel’s Avengers, så får man adgang til de fleste figurer ved blot at gennemspille spillets baner. De figurer man i løbet af en bane får kontrol over, dem får man låst helt op til fri brug, men der åbnes også op for muligheden for at købe en masse andre figurer, når en bane er gennemført. For at købe figurerne kan man finde dem i en af spillets åbne verdener, hvor man får mulighed for at åbne op for dem, når man står foran dem og trykker A. Det kræver naturligvis, at man har det påkrævede antal sten til at købe dem, men gider man ikke rende rundt og opsøge figurerne, så er der også en anden mulighed. Når man vælger figurer i frit spil, så kan figurerne nemlig også købes direkte fra figurvælgeren, og det er selvfølgelig en del hurtigere. At få valuta nok til at købe alle figurer kan være krævende, men det kan naturligvis opnås en del hurtigere, hvis man køber og aktiverer multiplikatorerne for nogle af de røde brikker, som man finder i banerne – dette gøres fra ekstra-menuen i figurvælgeren.

Det glitrende objekt kræver en figur med kraften at destruere.

Det at spille gennem historien i spillet tager ikke særlig lang tid, da der kun er 12 baner, og sammen med min bror nåede jeg derfor rulleteksterne efter blot 9 timer. Der er dog seks ekstra baner at åbne op for i takt med, at man indsamler guld-klodser, og åbnes op for hver tiende guld-klods, indtil man når 60 guld-klodser og åbner den sidste af dem. Omfanget af disse baner er nogenlunde på niveau med de normale baner, men i stedet for at behandle scener direkte fra filmen, så fortæller de nogle ekstra små historier om begivenhederne, der har fundet sted mellem episode seks og syv i Star Wars-universet. Eksempelvis ser vi hvordan Poe Dameron reddede Admiral Ackbar på en farlig mission, hvordan Han Solo og Chewbacca fangede Rathtars, og hvordan C-3PO fik sin røde arm. Der er tilmed også en bonus-mission at åbne op for, hvis det lykkes at finde alle tilgængelige guldklodser i spillet.

De ekstra missioner kan indledes på bestemte steder i de åbne verdener, men ligesom de øvrige baner kan de også tilgås fra Tusindårsfalken, hvor man kan navigere til hvilken som helst bane eller åben verden i galaksen, når frit spil er blevet aktiveret. Man kan dog også gøre dette ved at finde kortet frem i menuen og trykke X for at skifte til galaksekortet, og således skal man ikke nødvendigvis opsøge Tusindårsfalken for at få hurtig adgang til en udvalgt destination. Det er selvfølgelig meget nyttigt, når man vil på jagt efter de resterende af spillets 250 guldklodser, 18 røde brikker, 35 figurbrikker og 180 minikits, der skaffer adgang til flere af spillets 85 fartøjer. For at lette processen med at finde samlerobjekter i de åbne verdener yderligere, så er de naturligvis også angivet på en radar nederst på skærmen, og bringer man kortet frem, så kan man tilmed aktivere et spor ag LEGO-sten til de forskellige ting på kortet.

Fra galaksekortet kan man tilgå disse ting på Jakku.

Som jeg allerede har givet udtryk for, så er muligt at spille hele spillet sammen med en anden spiller i lokal multiplayer – dette kræver, at man foruden Wii U GamePad ligger inde med en Wii U Pro Controller eller Wii Remote og Nunchuk – hvor man let kan trykke sig ind og ud af spillet, som man ønsker det. Som standard vil man spille på hver sin skærm, hvor spilleren med Wii U GamePad benytter controllerens skærm, når den anden spiller trykker sig ind og overtager TV’et, men vil man hellere deles om TV’et, så er det også muligt at aktivere en vertikal splitscreen i stedet.

Spiller man alene, så er det naturligvis også muligt at spille helt uden brug af TV’et, og som udgangspunkt viser Wii U GamePad blot det samme billede som TV’et gør. Trykker man på det lille symbol nederst i højre side af skærmen, så kan man dog også vælge at have et andet billede på GamePad, hvor man i stedet kan skifte figur fra en menu med nogle større figur-ikoner, men det er altså heller ikke i denne udgivelse muligt at benytte den sekundære skærm til visning af kortet.

Med to spillere kan man eksempelvis spille som Rey og BB-8.

En af de gode ting ved LEGO-spillene er, at det er lettilgængelige og letfordøjelige action-oplevelser for spillere i alle aldre, og det gør sig også gældende for LEGO Star Wars: The Force Awakens. Det er spil som dette, der er helt oplagt at spille sammen med børn i familien, hvad enten de skal introduceres til Star Wars-universet eller videospil, for selv om LEGO-figurerne smadrer hinanden, så er volden nedtonet i forhold til filmen, og styringen er holdt simpel ved at benytte de samme knapper til flere funktioner. Det er helt som vi kan forvente i legetøjsuniverset med de danske klodser, og der er tilføjet mange sjove ting til spillets mellemsekvenser, så vi får noget at grine af undervejs. Eksempelvis vil vi ved flere lejligheder høre Harrison Ford som Han Solo udbryde Wookie Cookies, og i starten af spillet ser vi Luke Skywalker vise sin kærlighed for sin far med en tegning fra barndommen, hvilket kun kan bringe et smil frem.

Jo, TT Games og Warner Bros. har for længst fundet formlen, hvad angår LEGO-spillene, og selv synes jeg, at noget af det bedste ved spillene er at gå på jagt efter samlerobjekter i de åbne verdener, når historien er overstået. Ikke bare er det sjovt at rende rundt og undersøge, hver en krog af Jakku, Takodana, D’Qar og Stjernedræberbasen for at klare missioner, men det forlænger også spiloplevelsen en del, og således nåede jeg på trods af spillets korte historie faktisk op på en spiltid over 30 timer for at gennemføre spillet 100 %. Her er det selvfølgelig mindre ophidsende at skulle gennemspille alle spillets baner igen i frit spil for at få alt deri, men heldigvis kan man i baner med flere dele springe direkte til en del, hvor man mangler noget, og man kan praktisk forlade banen via pausemenuen, når man har fundet de ting, som man kom efter. Det er ret dejligt, for det ville ikke være motiverende at skulle spille en hel bane igennem bare for at få den ene ting, som man missede på vejen.

Hvad laver en toiletsvupper i denne scene?

De nye elementer, Multi-Builds og Blaster Battles, er begge med til at variere spiloplevelsen lidt mere i banerne end vi har været vant til i de fleste LEGO-spil, og jeg kunne sagtens se begge dele vende tilbage i fremtidige udgivelser. Blaster Battles vil selvfølgelig kun give mening, hvis det er i et univers, hvor kampe med skydevåben er en normal ting, men Multi-Builds kan sagtens implementeres flere steder, og jeg synes det bringer nogle fine små puzzles med sig, når det bruges på en god måde. Eksempelvis skal man et sted i spillet bygge et objekt, som BB-8 kan interagere med for at bringe en stang ned, som en anden kan gribe fat i. Når dette objekt smadres, så kan figuren på stangen komme videre, hvis en anden på gulvet bygger en ny ting, og det virker derfor særligt godt i multiplayer.

Hvad angår produktionsværdierne, så er spillet også ganske pænt, og det kommer i særdeleshed til udtryk i de mange mellemsekvenser, som naturligt binder de forskellige dele af banerne sammen, så vi får hele historien fortalt. Det er selvfølgelig også pænt i selve banerne, hvor LEGO-objekter og omgivelserne er naturligt adskilt, og luftduellerne, som kører glidende, vidner om, at spillet kører, som det skal i et højt og glidende tempo. Dette er vigtigt for actionfyldte spil, og umiddelbart er der ingen forskel at mærke på, om man spiller alene eller i multiplayer. Man har desuden fået fikset problemet med at uploade billeder til Miiverse, når man lader spillet indsamle data til analyse, og det er en fin ting, da det ikke nødvendigvis er alle, der ville kunne finde frem til årsagen til problemet.

Som altid er der mange små puzzles i spillets baner.

Når det grafiske i LEGO Star Wars: The Force Awakens er tilfredsstillende, så kunne man selvfølgelig også forvente, at det var tilfældet for lyden, men det er desværre ikke helt tilfældet. Man kan tydelig høre forskel på dialog taget direkte fra filmen og dialog indtalt til spillet, og det er altså det fra filmen, som den er gal med. Det lyder ganske enkelt bare ikke lige så skarpt som det nyindtalte dialog, og det er lidt synd. Heldigvis er musikken bedre, og hver bane indledes med det klassiske Star Wars-tema akkompagneret af en af en rullende tekst med en introduktion af handlingen, mens man ved flere lejligheder også høre det glade lounge-musik fra baren i Mos Eisley i den oprindelige film-trilogi.

Generelt er jeg ganske glad for LEGO-spillene, men alligevel var der også ting i denne udgivelse, som gjorde, at jeg ikke fandt det ligeså underholdende som eksempelvis LEGO Marvel’s Avengers. Nu er jeg så heller ikke den store Star Wars-fan, og det kan da godt være en af grundende, men det var altså lidt en flad oplevelse på nogle punkter. Jeg har set alle filmene, men der er virkelig mange af de spilbare figurer, som jeg aldrig nogensinde har hørt om eller bidt mærke i, og jeg ser faktisk ingen grund til, at der skal være så mange med, som der er. Figurerne har slet ikke samme genkendelighed som eksempelvis superhelte har det, og hvad man skal med 15 forskellige Stormsoldater og 21 forskellige droider er mig en gåde – hvad angår de sidste ville det jo være rigeligt med BB-8, C-3PO og R2-D2, der er dem alle kender. Det store udvalg af figurer ender derfor med at være lidt af en distraktion, når man skal finde figurer til at udføre bestemte opgaver, og selvom nogle egenskaber fremhæves i menuen, så er det noget af en opgave at finde den rette til opgaven.

Der er lidt for mange figurer uden særlig betydning.

On-rail-sektionerne er jeg heller ikke den store fan af, selvom de krydrer spiloplevelsen med noget andet, og det skyldes, at de ikke er særlig interessante og ikke mindst, at samlerobjekterne i dem ikke er særligt synlige, før man når tæt på dem. Man flyver ganske enkelt let forbi dem, og derfor kan man godt komme til at spille disse sektioner flere gange, end det burde være nødvendigt, for at få det hele med. Multi-Builds kan af og til også være en irriterende ting, for nogle steder sker det, at de destrueres, når du har bygget den ting, som skal bringe dig videre, og det kan godt være, at en anden mulig ting at bygge ville føre til et samlerobjekt, som man dermed misser. Sådan synes jeg ikke det burde være, for det er irriterende at genspille en del af en bane af denne grund.

Som mange andre LEGO-spil før det, så er denne udgivelse heller ikke fri for tekniske problemer, og i løbet af min gennemspilning oplevede jeg flere gange, at en figur kom i klemme ved at falde igennem genstande, som det ikke var meningen, at man skulle kunne passere på sådan vis. Den slags er der heldigvis råd for, da det jo er muligt at skifte figur, og nogle gange kan man være heldig, at få den fastsiddende figur fri ved at smadre den. Der kan dog også forekomme fejl, hvor man er tvunget til at forlade banen via menuen, da spillet ikke indlæser alt. Der skete eksempelvis for mig i en mellemsekvens, hvor figurerne ikke kom frem på skærmen, og det medførte, at billedet blev låst fat på et sted, hvor man normalt skulle trykke på bestemte knapper for at bekæmpe Kylo Ren. Fejlene sker heldigvis sjældent to gange i træk, og spillet gemmer af sig selv mellem hver del af en bane, så det er ikke nødvendigt at genspille en hel bane, hvis fejlen først indfinder sig i tredje del.

Her har spillet låst billedet grundet en mærkelig aktivering af en Blaster Battle i baggrunden.

En anden grund til, at jeg kedede mig lidt med dette spil, skyldes måske, at man har valgt at basere en udgivelse udelukkende på en film frem for en serie af film, som naturligvis ville have haft flere betydende scener. Det siger sig selv, at man her har været nødt til at have en bane for stort set alle filmens scener, og det er den altså ikke hverken lang nok eller interessant nok til at bære, hvis I spørger mig. Jeg havde hellere set, at man ventede med at udgive et spil til alle film i den nye Star Wars-trilogi var udgivet, og på det tidspunkt ville man formentlig også have haft nogle mere interessante figurer at tage med i spillet frem for en masse ligegyldige af slagsen.

Slutteligt bliver jeg også nødt til at nævne, hvilket antiklimaks det var for mig, at se spillets bonus-bane. Det skulle forestille at være en belønning for at have indsamlet alle spillets guldklodser, og jeg havde set frem til en eller anden form for sjov og underholdende bane, men i stedet var det noget af det mest kedelige og ligegyldige i hele spillet. Jeg vil ikke nævne, hvad det var, men jeg følte i hvert fald, at det havde været komplet spild af tid at gå efter, for belønningen står slet ikke mål med indsatsen.

Stort set hele filmens historie fortælles i spillet.

LEGO Star Wars: The Force Awakens er et skridt i den forkerte retning i forhold til den seneste selvstændige LEGO-udgivelse, LEGO Marvel’s Avengers. Med den sædvanlige nedtoning af volden og sjove mellemsekvenser er det på mange måder, som vi kender spillene fra TT Games, og nytilførslerne i form af Multi-Builds og Blaster Battles fungerer da også ret godt, da det giver noget ekstra variation i banerne. Det er stadig sjovt at kæmpe sig igennem de mange miljøer og smadre alt på sin vej, men alligevel, så føles det bare ikke helt på niveau med de andre spil, jeg har prøvet. Man skulle formentlig have ventet med at udgive et nyt spil her til der var en hel trilogi at basere det på, for der er ganske enkelt alt for mange ubetydelige figurer at vælge mellem i frit spil, og det faktum, at det har været nødvendigt at bringe små nye historier ind i spillet for at have indhold nok, siger vel alt. Lydkvaliteten er desuden meget svingende, og der er også i denne udgivelse adskillige tekniske fejl af mere eller mindre betydende karakter. Er man fan af Star Wars-universet, så vil det helt sikkert have sin værdi, men er man ikke det, så bør man nok vælge et andet LEGO-spil frem for dette.

3

3/5