Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#346 - Skrevet 08-09-2011 17:16
Det lyder da rart med et spil, man aldrig bliver træt af.#347 - Skrevet 08-09-2011 17:19
chessr skrev:
Jeg synes Oni Nick og Alexander burde lave deres eget
"The Legend of Oni Brock: The first adventure of dullness and crazy dungeons you can explore everywhere whenever you want"
så kunne de sidde og spille det sammen resten af deres liv
Troede seriøst at du skrev "så kunne de sidde og pille" XD
#348 - Skrevet 08-09-2011 17:34
The Legend of Oni Brock > The Legend of Aonuma = fact#349 - Skrevet 08-09-2011 17:45
Jeg håber dog aldrig at der kommer et spil der hedder "the legend of oni brock". Tanken om at man skal redde Link fra en dæmonisk brok i bughulen er ret forstyrrende.#350 - Skrevet 08-09-2011 17:51
Oni Nick skrev:
Jeg håber dog aldrig at der kommer et spil der hedder "the legend of oni brock". Tanken om at man skal redde Link fra en dæmonisk brok i bughulen er ret forstyrrende.
Den går altså ikke Oni, har lige hørt at Aonuma faktisk er igang med netop dette
#351 - Skrevet 08-09-2011 17:55 - Redigeret 08-09-2011 17:55
PD skrev:
Oni Nick skrev:
Jeg håber dog aldrig at der kommer et spil der hedder "the legend of oni brock". Tanken om at man skal redde Link fra en dæmonisk brok i bughulen er ret forstyrrende.
Den går altså ikke Oni, har lige hørt at Aonuma faktisk er igang med netop dette
#353 - Skrevet 08-09-2011 18:10
Dead Cheese skrev:
Auroma's udgave
Det er sjovt fordi, sådan et spil har Aonuma aldrig lavet. Link skulle ikke sejle, flyve eller køre i tog!!!
WTF???????
Ps. Ja, jeg synes personligt Majora's Mask er meget godt, men det er også det eneste Zelda-spil, hvor Aonuma har prøvet at lægge sig nogenlunde op af måden man skal lave et Zelda-spil på. Dog ville jeg ønske, at man havde fri adgang til alle fire verdenspunkter fra starten... Oh well.
#354 - Skrevet 08-09-2011 18:17
Oni Nick skrev:Dog ville jeg ønske, at man havde fri adgang til alle fire verdenspunkter fra starten... Oh well.
Hvorfor dog det? Man ville jo alligevel ikke kunne komme ind i templet alligevel... det ville være meningsløst :b
#355 - Skrevet 08-09-2011 18:29 - Redigeret 08-09-2011 18:30
Link's Crossbow Training er det bedste Zelda spil. Det bygger nemlig på gode gammeldags arkadeværdier og der er ikke nogen narrativ fortælling man er begrænset af.#356 - Skrevet 08-09-2011 18:31 - Redigeret 08-09-2011 18:32
PD skrev:
Hvorfor dog det? Man ville jo alligevel ikke kunne komme ind i templet alligevel
Hvorfor ikke? Så snart man kommer forbi forhindringerne til Snowhead Peak, Great Bay og Ikana Canyon, kan man tage templerne i den rækkefølge man vil. Man er i princippet kun begrænset af den rækkefølge, man får maskerne i, samt buen, som man skal have i Woodfall Temple.
#357 - Skrevet 08-09-2011 18:58
Jonas skrev:
PD skrev:
Hvorfor dog det? Man ville jo alligevel ikke kunne komme ind i templet alligevel
Hvorfor ikke? Så snart man kommer forbi forhindringerne til Snowhead Peak, Great Bay og Ikana Canyon, kan man tage templerne i den rækkefølge man vil. Man er i princippet kun begrænset af den rækkefølge, man får maskerne i, samt buen, som man skal have i Woodfall Temple.
Ja nemlig, man behøver nogle items for at komme videre, så det ville være meningsløst xD
#358 - Skrevet 08-09-2011 19:21 - Redigeret 08-09-2011 19:23
Jamen de items finder man jo i de områder, hvor templerne ligger#359 - Skrevet 08-09-2011 21:10 - Redigeret 08-09-2011 21:11
Generelt er jeg meget imod, at man finder så vigtige quest items, såsom buen, i templerne. Men det gør det selvfølgelig nemmere for udviklerne, at tracke spillet. Jo færre muligheder spilleren har = jo mindre arbejde til udvikleren.#360 - Skrevet 08-09-2011 21:27
kan mærke det var en god ide jeg gav Nintendo med at udvikle The Legend of Oni Brock