Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#1381 - Skrevet 14-10-2011 08:46
Personligt for mig giver det meget god mening at angribe armen, eftersom det er et af de få steder hvor den ikke er armored ligesom man kan target armen som noget af det eneste. Det virker også som om den reagerer på skaden, så det er vel bare at slash away.#1382 - Skrevet 14-10-2011 11:32
Ny udfordrende fjende:#1383 - Skrevet 14-10-2011 19:19
Jeg er forholdsvist positivt stemt for videoen, PD linkede. Ikke at jeg tror SS bliver det banebrydende spil i serien, de vil have, det bliver. Jeg tror det bliver underholdende, men jeg tvivler på om det vil minde mig om hvorfor jeg spillede Zelda i sin tid. Vi må se.#1384 - Skrevet 15-10-2011 00:17
@ PD:#1385 - Skrevet 15-10-2011 11:19
Angående sværhedsgraden, faldt jeg lige over denne beretning fra en offentlig demo:chronos4590 på NeoGAF skrev:
Played the E3 Demos at NY Comic Con. I'll talk about my opinions soon but I like it a lot. It was funny and sad watching most of the people play today. It was a waggle fest. Like others said, If you waggle in this game you will die. Shit probably wouldn't even get of of skyloft. One guy said verbatim "Why does every enemy in this game have armor" because he couldn't kill a single enemy.
Kan netop forestille mig at "slow-mo dance" paraderne, som dem man ser fra de røde bokoblins, er mere end rigeligt til mainstreampublikummet som Wii vel appelerer til. Har så svært ved at forestille mig, at det sparer betydelige mængder udviklingsbudget at udelukke sværhedsgrader til erfarne spillere, men det har jo åbenbart været tilfældet.
#1386 - Skrevet 17-10-2011 12:42
Har lige fundet ud af hvorfor man nu har flere hjerter fra starten. Man mister nemlig 1 hjerte bare ved at blive ramt af en fjende! Selvfølgelig kan man jo så sige at er lidt mærkelig at gøre fjnerne stærkere selvom man får fjere liv, men alligevel... jeg syntes det gør spillet anderledes#1387 - Skrevet 18-10-2011 22:45 - Redigeret 18-10-2011 22:49
lidt om motion controls i spillet#1388 - Skrevet 18-10-2011 22:58
Godt råd: Formater dine links, så kan det være folk gider at trykke på dem.#1389 - Skrevet 19-10-2011 10:28
Under en måned gutter.#1390 - Skrevet 19-10-2011 11:22
Alexander Brock Petersen skrev:
Godt råd: Formater dine links, så kan det være folk gider at trykke på dem.
ok hvordan gør man ?
#1391 - Skrevet 19-10-2011 11:32
[[b][/b]link=adresse]Link-beskrivelse[/link]#1392 - Skrevet 19-10-2011 21:03
IdNa ^^ skrev:
Under en måned gutter.
Har forventningerne ændret sig siden annoncering?
Jeg er meget mere hyped
#1393 - Skrevet 19-10-2011 22:38
Er helt vildt excite, men jeg er lidt mindre excite over at Mario udkommer samme dag. WHAT DO I CHOOSE?#1394 - Skrevet 20-10-2011 00:08
Lavede lidt research angående director-ansvaret:Quote from Aonuma:
"The director for Skyward Sword is Hidemaro Fujibayashi, who was the sub-director for Phantom Hourglass. So once he finished Phantom Hourglass, they started actually working on Skyward Sword. Then they started Spirit Tracks, and so those were all pretty much being worked on all at the same time. And then when they finished Spirit Tracks, Mr. Fujibayashi and the rest of his crew came back over to Skyward Sword."
Så same old, same old Modern Zelda.
#1395 - Skrevet 20-10-2011 00:16
Mic skrev:
Er helt vildt excite, men jeg er lidt mindre excite over at Mario udkommer samme dag. WHAT DO I CHOOSE?
Begge?!