Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Låste ting i spil

Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

Skrevet 22-07-2012 23:04

Mange spil indeholder ekstra sværhedsgrader, nye baner og alt muligt andet som kan skaffes ved at gennemføre ting i spillet på bestemte måder. Jeg synes det hører fortiden til, alt bør være åbnet fra start af, og det bør kun være achievements man får ved at klare spillet på denne måde. Især synes jeg det er irriterende i tydelige multiplayer-spil som for eksempel Mario Party, hvor ting skal skaffes ved at spille det for sig selv.

Hvad er jeres holdning til dette? Er det irriterende eller fedt at man bliver belønnet med nye ting for at klare spillet?