N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Tilbudstråden

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

3
1ups givet

Skrevet 06-01-2012 16:03

Emnet, hvor man kan poste et godt tilbud, hvis man ser et. Både de fysiske og online butikkerne har af og til rigtig gode tilbud, men det kræver, at man holder øje hele tiden. Derfor kunne det være fedt at have et emne, hvor man kan gøre andre opmærksomme på tilbud, hvis man ser et.

Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2101 - Skrevet 27-10-2017 20:10

#2169: Hvad vil du gerne købe? Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#2102 - Skrevet 27-10-2017 22:52

Krisp skrev:
#2169: Hvad vil du gerne købe? Smiley



Fik fat i en Switch! Overvejede at nuppe Zelda eller Mario Kart med, men det er Odyssey, som jeg købte den for, så nu nøjes jeg med det. Venter spændt på Hollow Knight, da det burde komme når som helst.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2103 - Skrevet 28-10-2017 00:41

#2171: Fedt. Det var også en god pris.

Når du er færdig med Odyssey, er du nødt til at købe Breath of The Wild. Personligt et af de bedste spil, som jeg har spillet i mange år. Smiley.

Jeg har lige solgt min Wii U udgave, som jeg har brugt over 80 timer på og har gennemført. Og genkøber det snart til Switch til min 2. gennemspilning.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#2104 - Skrevet 28-10-2017 01:27

Jeg gemmer Zelda til engang i den fjerne fremtid; Det har aldrig været en serie for mig, og selvom Breath of the Wild NETOP ser ud til at bryde med alt det, så er jeg "ovre hypen". Har virkelig ventet med at købe Switch, da jeg ikke har haft meget tid til at spille det sidste års tid. Sådan er det desværre stadig, men derfor holder jeg mig til spil som nemt kan samles op. De tunge oplevelser bliver på Playstation, mens jeg tror Nintendo- og indietitler, som jeg er fascineret af, selvfølgelig, rammer mit Switch bibliotek. Efter Mario bliver det nok Axiom Verge eller SteamWorld Dig 2, såfremt Hollow Knight ikke tilfældigvis er udkommet, når den tid er der.




Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2105 - Skrevet 28-10-2017 11:42

#2173: Breath of The Wild er meget nemt at samle op. Du kan klare spillet i den rækkefølge du selv vælger og spillet er så åbent, at du ikke engang behøver at følge main story. Du kan løbe rundt og gøre hvad du vil i den enorme verden. Og har man 10-20 minutter kan man lige klare et shrine. Det er genialt bygget op.


Aneira
Aneira

531
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2106 - Skrevet 28-10-2017 18:48

^ Det er et godt spil, men "genialt bygget op" er at trække den for langt. En open-world genre kommer altid på bekostning af en masse andet. Meget af den klassiske Legend of Zelda ånd er simpelthen ikke tilstede i dette spil. Der er ingen dungeons længere. Kun de kedelige shrines som alle minder om hinanden og ikke kræver tilstrækkeligt hjernevridning at håndtere. Der er heller ikke længere nogen boss battles udover de 4 Ganon-fantomer der alle ligner hinanden. Der er heller ingen cutscenes, som ellers altid har givet sit besyv til den helt specielle Zelda aura.

Breath of the Wild er et godt spil og en udvikling i serien som forventes af dags standarder. Men som med mange andre genre, så dør der noget når nyt bliver skabt. Ikke altid til det bedre. Ikke altid til det værre. Men hvis man tager hensyn til hvad spillet har gjort i den tid det er skabt i, så er Ocarina of Time stadig det bedre spil.

En sidste sviner til et overhyped BotW: Hvad sker der for at der ikke er en skid variation i fjenderne? Med så stort et spil kunne man da forvente at der var lidt flere racer af dyr, monstre etc. at møde. Det er simpelthen for tyndt.



O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#2107 - Skrevet 28-10-2017 20:12

Hey venner lad os rykke diskussionen til den officielle tråd, idet folk tror, at de måske fanger et godt tilbud, men så er det bare os som diskuterer hehe. Virkelig interesseret i jeres holdninger om spillet, fordi jeg da bestemt mener, at det er tåbeligt, at jeg ikke engang kan fristes af Zelda, når de endda vender formularen på hoved!


Michael
Michael

5396
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2108 - Skrevet 30-10-2017 00:25

Det blev nævnt andetsteds af Angus101 her på siden, men for lige at gøre folk ekstra opmærksomme på det, så koster Moon Hunters kun 10,- på den danske eShop. Der er tydeligvis tale om en fejl fra Nintendos side, så det gælder nok om at være hurtig, hvis man vil have de 100 kroners besparelse med ind over.


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2109 - Skrevet 30-10-2017 07:48

#2177: Kan man købe eShop spil igennem browseren ?


Michael
Michael

5396
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2110 - Skrevet 30-10-2017 08:58

Ikke så vidt jeg ved, nej. Jeg ved du kan ændre din region via https://accounts.nintendo.com/, men det er vist det.


KJ85
KJ85

21409
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#2111 - Skrevet 30-10-2017 20:32

@Krisp: Det kan man godt på produktsiderne på nintendo.co.uk, hvis man er logget ind med sin Nintendo Account Smiley


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2688
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2112 - Skrevet 01-11-2017 14:00

Super Mario Odyssey koster kun 302,50 kr. på den sydafrikanske eShop. Jeg har oplevet ikke at kunne købe spil på den mexicanske (ifm. køb af Stardew Valley til ca 50 kr.), men kortet gik igennem i Sydafrika - så nu ligger spillet klar på maskinen når jeg når fyraften Smiley


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#2113 - Skrevet 01-11-2017 15:05

Det kan generelt godt betale sig at have en sydafrikansk bruger. Og det bedste er, at deres eShop er på engelsk. Det var sgu lidt en udfordring at købe noget gennem den russiske!


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2114 - Skrevet 01-11-2017 20:12

Hvordan kan det ligge klar når du kommer hjem ? Kan du betale online ?


Pieyanthikos
Pieyanthikos

2688
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#2115 - Skrevet 01-11-2017 20:37

Man kan både skifte land i profilindstillingerne og betale over .co.uk-domænet, så det automatisk downloades til konsollen derhjemme. Denne metode er også en fordel hvis man begiver sig ud i de mere eksotiske sprog som russisk, da man hurtigt kan få browseren til at oversætte alt.

Download var gået i gang da jeg kom hjem, men forbindelsen til eShop har været langsom hele aftenen, så mangler endnu en 5%. Sidst jeg købte noget gik det noget hurtigere.