Emnet, hvor man kan poste et godt tilbud, hvis man ser et. Både de fysiske og online butikkerne har af og til rigtig gode tilbud, men det kræver, at man holder øje hele tiden. Derfor kunne det være fedt at have et emne, hvor man kan gøre andre opmærksomme på tilbud, hvis man ser et.
Så fik jeg købt stort ind 😀 Så tak for tip. Går man klip af noget ved at springe xenoblade 1 over?
Altså det er det næstbedste i serien, men story-wise kan de sagtens spilles forskudt. Man fanger dog lidt flere referencer hvis man har spillet 1 og 2, når man spiller 3 igennem, men 3 står på egne ben. Hvad fik du købt?
"A good idea is something that does not solve just one single problem, but rather can solve multiple problems at once" - Shigeru Miyamoto
Så fik jeg købt stort ind 😀 Så tak for tip. Går man klip af noget ved at springe xenoblade 1 over?
Altså det er det næstbedste i serien, men story-wise kan de sagtens spilles forskudt. Man fanger dog lidt flere referencer hvis man har spillet 1 og 2, når man spiller 3 igennem, men 3 står på egne ben. Hvad fik du købt?
Pikmin 4 og xenoblade 2 + 3. 3x JRPGs er lidt af en mundfuld, så overvejer at springe det første over 🤔
Det ser ud til at hvert eksemplar de har er slået op som outletvare enkeltvis, så nogle af spillene kan variere i pris alt efter, hvor hurtig man er til at bestille.
Hvis nogle skulle bo i eller omkring Aalborg, så sælger Bilka enkelte spil og tilbehør til "lokal pris". Jeg så bl.a. følgende ting derude tidligere i dag:
- Hollow Knight (SW1) til 75 kr.
- Dave the Diver: Anniversary Edition (SW1) til 100 kr.
- Super Mario RPG (SW1) til 150 kr.
- PowerA Advantage Wired Controller (SW2) til 100 kr.
I øvrigt sælger Bilka. Føtex og BR i øjeblikket det officielle kamera fra Nintendo til Switch 2 til 249 kr.
^ Fik endelig taget mig sammen til at smutte i Bilka og købe Switch 2 kameraet. Prisen er fortsat 249 kr, og Bilka Fields havde stadig ca. 3-4 stk på lager
Måske ikke det vildeste tilbud, men Nintendo giver to måneders ekstra NSO gratis, når man køber eller forlænger et 12 måneders abonnement. Det gælder både individuelle- og familieabonomenter.
Betingelserne er dog, at man skal købe gennem eshop, og man skal aktivere automatisk fornyelse. Så skulle de to ekstra måneder blive tilføjet inden for 72 timer.
(Jeg går ud fra at man sagtens kan deaktivere auto-fornyelse igen, så snart man har modtaget de ekstra 60 dage på sin konto).
Hvis man bor nær en Bilka Føtex eller fætter BR forretning har flere af dem en Nintendo Switch Pro Controller - Black til 222 kr. så hvis man mangler en extra controller er det måske noget.
Jeg må hellere også informere her og ikke kun på Discord..
Splatoon Raiders kan købes i Salling Groups butikker til 349 kr., og det må jo siges at være en fordelagtig lanceringspris
Måske Salling Group vil til at gøre som Walmart og Amazon i USA, hvor de matcher den lavere digitale pris, for at undgå, at folk fravælger at handle hos dem?
Bemærker at der ikke står tilbud eller "skarp pris" ved spillet, så det kunne måske være normalprisen?
I så fald er det jo kun godt for os forbrugere!