Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Billeder!

Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

Skrevet 03-10-2005 20:16 - Redigeret 03-10-2005 20:19

Tog godt 45 minutter, men nu er alle billeder jeg tog ved Live 3 lagt ud på Rapidshare, og de kan hentes her: http://rapidshare.de/files/5835975/Live_3_billeder.rar.html

Jeg håber ikke crewet har noget imod at jeg poster disse billeder nu - Jeg lovede at dele billederne med dem, men de kan vel stadig "officielt" komme op. Nu er der i al fald lidt at se på - I skal være velkomne til at stille spørgsmål ved nogen af dem, hvis det er.

De er lagt op i RAR-format, btw.

Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 03-10-2005 22:16

Hvis andre har problemer, så send gerne lige en PB med jeres e-mail, så kan jeg sende dem over You Send It når jeg får tid, hvis de da ikke er oppe på N-Club inden da...


Ignorancia
Ignorancia

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 03-10-2005 22:32

Linket kommer fint her, husk at der på RS er en download begrænsing per person på 50 mb/t, så hvis i er gået i gang og senere canceled den så må i lige vente en time...


BonusNinja
BonusNinja

1422
Online
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 03-10-2005 22:45 - Redigeret 04-10-2005 00:33

I må desværre lige vente lidt længere med de billeder ... De kommer nok op i morgen sammen med SSBM-finalen. Smiley Billederne bliver sorteret, så det er altså kun de bedste og mest interessante der kommer med. Smiley



eds
eds

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 03-10-2005 23:08

Jeg har ingen problemer, men eagle ellers brug http://4shared.com/ , jeg synes at det virker noget bedre Smiley


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 03-10-2005 23:12

Ser sgu fedt ud! Smiley

Og haha, hvor ser det sjovt ud til "Zelda Eksamen" Smiley


BonusNinja
BonusNinja

1422
Online
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 03-10-2005 23:23 - Redigeret 04-10-2005 00:31

Var sgu også tilfreds med Zelda-eksamen. Håber at folk kunne lide at få en lidt anderledes oplevelse. Smiley Jeg gjorde i hvert fald mit bedste for at spille hård klasselærer. Smiley


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 03-10-2005 23:25

Og det gjorde Betina også. Jeg synes fandme det var en af de lækreste konkurrencer. Smiley


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 03-10-2005 23:28

Nogen der lige kort kan fortælle mig om den? Smiley


Cebt
Cebt

2
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 03-10-2005 23:30

Jan skrev:
Var sgu også tilfreds med Zelda-eskamen. Håber at folk kunne lide at få en lidt anderledes oplevelse. Smiley Jeg gjorde i hvert fald mit bedste for at spille hård klasselærer. Smiley



den var genial Smiley godt klaret


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 03-10-2005 23:31 - Redigeret 03-10-2005 23:32

Direkte fra Jans beskrivelse i det andet emne:

Jan skrev:
Zelda-konkurrencen:
Første del (16 deltagere) var Zelda-eksamen. Deltagerne skulle svare på en masse spørgsmål der omhandlede de forskellige Zelda-spil.

Zelda-eksamen del 2 (8 deltagere) gik ud på at deltagerne skulle skrive navnene på så mange Zelda-figurer som muligt, på tid.

Finalen (4 finalister) gik ud på at man skulle spille Zelda 1 (NES), og samle så mange Rupees som muligt på få minutter.



(Håber da forresten stadig at resultaterne og spørgsmålene fra denne konkurrence bliver lagt ud, men det er måske lidt meget at håbe på. Smiley)


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 03-10-2005 23:35

Haha, lyder fedt.

Nu er jeg måske dum, men mener ikke at have læst nogen steder, hvem der vandt den?
(var det mon dig igen, Eagle Smiley )


J3pseN
J3pseN

130
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 03-10-2005 23:36

Selvfølgelig! Eagle! Smiley


Cebt
Cebt

2
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 04-10-2005 09:26

men jeg kom på anden pladsen.. med kun et point efter ham


BonusNinja
BonusNinja

1422
Online
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 04-10-2005 15:35

Eagle skrev:
(Håber da forresten stadig at resultaterne og spørgsmålene fra denne konkurrence bliver lagt ud, men det er måske lidt meget at håbe på. Smiley)



Her er spørgsmålene i hvert fald (så kan I selv finde frem til svarene hehe. >:-[ ):

1. Er Triforce med i Zelda Game & Watch?

2. Hvor mange Rupees kan man maks. få i The Legend of Zelda til NES?

3. I hvilket andet NES-spil kan man høre den melodi der bliver spillet når man bruger fløjten i The Legend of Zelda til NES?

4. I The Legend of Zelda til NES er der en såkaldt ”Omgang 2” af spillet. Dvs., efter at man har gennemført spillet første gang, kan man spille det igen, men hvor alting er blevet sværere. Man kan starte direkte i Omgang 2, hvis man skriver et bestemt navn, inden man går i gang med at spille. Hvilket navn er det?

5. Hvad hedder det første palads i The Adventure of Link til NES?

6. Blev der nogensinde udgivet et The Adventure of Link (til NES) hvor NES-cartridget ikke var guldfarvet?

7. Er melodien i Lost Woods i A Link to the Past til SNES stort set den samme som den i Lost Woods i Ocarina of Time til Nintendo 64?

8. Henimod slutningen af spillet i A Link to the Past til SNES får man en kæmpe bombe. Hvad hedder denne?

9. Hvor gammel er Link i Ocarina of Time til Nintendo 64. Der er også point at hente hvis du kun kan nævne aldersforskellen. Ung Link: ______ Voksen Link: ______ Aldersforskel: ______

10. Hvad hedder uglen i Ocarina of Time til Nintendo 64?

11. Hvor mange masker findes der cirka i Majora's Mask til Nintendo 64? Sæt kryds under den svarmulighed der er tættest på det rigtige svar. 5 ___ 10 ___ 20 ___

12. Hvad hedder Links søster i The Wind Waker til GameCube?

13. Hvad er navnet på figuren som ridder på Link når han er ulv i det kommende Twilight Princess til GameCube?

14. Nævn så mange titler som muligt på de Zelda-spil der kun udkom til konsollen Phillips CD-i?

15. Hvilke af disse ting findes ikke i et Zelda-spil? Keaton Mask, Deku Nut, Zora's Slippers, Golden Sword, Magnetic Gloves, Pegasus Boots.


Triforce
Triforce

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 04-10-2005 16:01

wow seje billeder! Smiley

Det sjoveste er der hvor mads ligger og spiller smart Smiley