KuvertN-club Streams: Uge 39

KuvertTales of the Shire: A The...

KuvertRugrats: Adventures in Ga...

KuvertTo nye figurer udgivet ti...

KuvertLevel-5 annoncerer Holy H...

KuvertLevel-5 annoncerer Inazum...

KuvertInazuma Eleven: Victory R...

KuvertDecapolice udskydes til 2...

KuvertLevel-5 Vision afholdes i...

KuvertNintendo patenterer mysti...

KuvertSpil på vej til Switch

KuvertLegend of Zelda: Echoes o...

KuvertSonic

KuvertNintendo Switch

KuvertHvad spiller du nu? Hvor ...

KuvertSwitch 2 - rygter og disk...

KuvertPokémon Unite

KuvertSony og Microsofts næste...

KuvertSplatoon 3

KuvertAlternative nyheder

KuvertK: Pokemon Fire Red

KuvertTilbudstråden

KuvertS: Switch spil + amiibo

KuvertK: Diverse 3ds spil

KuvertV: Wii U Basic med Wii Fi...

KuvertS: Starlink inkl figur og...

KuvertS: Mario samlerting

KuvertGBxCart eller lignende GB...

KuvertSwitch spil købes

KuvertS Bayonetta 3

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 dækningen på n-club 2012

Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

Skrevet 01-06-2012 01:19

Vi nærmer os stærkt E3 og vi står overfor nogle udfordringer, da det i år ikke er crewet der skriver. Hvad gør vi mht til banners? Sætter n-club selv nogle på eller? Ofte skrives der op til 20 nyheder på få timer, så det kunne være rigtig godt, at få sat antallet af nyheder på forsiden op. Antallet gør samtidig, at det er svært at lave egne banners til alt.

Næste punkt er, at vi hurtigt risikere at sidde mange mennesker, som skriver de samme nyheder. Hvad kan vi gøre her? Oftest spyttes nyhederne ud så hurtigt, at det ikke rigtig er relevant, at ale sammen i et forum omgivet der skriver hvad.

For mit vekommende sidder jeg klar et par timer før of efter konferencen uanset hvad. Hvem regne med at deltage i nyhedsskrivningen på dagen.

Følg mig her: twitch eller twitter
HGC
HGC

7306
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 05-06-2012 21:59

Åh gud, den trailer gav mig myrekryb.


HGC
HGC

7306
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 08-06-2012 12:05 - Redigeret 08-06-2012 12:05

Genialt.

Mon vi en dag kommer til at se Non-Specific? Action Figure i et spil?


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 08-06-2012 16:32

Tror helt sikkert der er en mening med ham figuren. Ellers ligger de da ikke så meget vægt på den?


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 08-06-2012 16:36

Tror bare det er et forsøg på lidt klitch humor og jeg faldt selv for den at once. Men det siger måske mere om mig end noget andet Smiley


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 08-06-2012 17:05

Hvis figuren kommer til at optræde i flere ting fremover tror jeg det er pga. de online-reaktioner, der har været.

Jeg kan godt lide hvordan Iwata udelader så mange vokaler når han siger "nonspecific".
"Nonspcfic", hehe.


HGC
HGC

7306
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 08-06-2012 19:58

Jeg bliver aldrig træt af at høre japanere snakke engelsk.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 08-06-2012 20:09

Dårlig kommunikation, dårlig standup og masser af film er bare generelt E3's varemærke.


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 08-06-2012 20:12

Den action-figur er så kitsch at han faktisk, blandt alt det andet moderne og selvhøjtidelige halløj, ville virke ret original og elskværdig - netop fordi han er "nede på jorden" og så banal at han er nem at sætte sig ind i.
Jeg ville elske hvis Nintendo turde lave en serie med ham i stil med Comic Jumper på Xbox Live Arcade. Men den slags selvironi er nok for politisk ukorrekt til Nintendo, desværre.

Hvad synes folk ellers om Project P-100? Jeg synes det ser lovende ud, men nu er det også lavet af Platinum Games, så det i sig selv fanger min interesse. Nogen der har tænkt sig at skrive en nyhed om det? Selvom der nok ikke er så meget info om det pt. Overview multiplayer arkade; jeg krydser fingre.


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 08-06-2012 21:25 - Redigeret 08-06-2012 21:26

Pebling skrev:

Den action-figur er så kitsch at han faktisk, blandt alt det andet moderne og selvhøjtidelige halløj, ville virke ret original og elskværdig - netop fordi han er "nede på jorden" og så banal at han er nem at sætte sig ind i.
Jeg ville elske hvis Nintendo turde lave en serie med ham i stil med Comic Jumper på Xbox Live Arcade. Men den slags selvironi er nok for politisk ukorrekt til Nintendo, desværre.


...og så måske alligevel ikke:

Jeg tror dog du har fat i noget mht. dens appel. Måske er lidt selvironi og uhøjtidelighed hvad der skal til for at en nyt Nintendofigur kan resonere med tidsånden.


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 08-06-2012 21:32

^Ham havde jeg lige glemt, nyeste skud på stammen.

Af hvad jeg har set, danser spillet meget omkring den fjerde væg, og det er forfriskende, synes jeg.
Det er til gengæld også ret usædvanligt for nogen som helst japansk udvikler, at turde gøre det.
Jeg tror en amerikansk udvikler skal til for at kunne fange den ironi, man ser i spil som 'Splosion Man og Comic Jumper, men jeg må indrømme, at Uprising har vist hvad lokalisering alene kan gøre - Other M viste det også, bare med negativt resultat.


Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 08-06-2012 22:54

4. væg i Other M? Det må jeg næsten få spillet i løbet af sommerferien.

Det kan godt være en vestlig udvikler kan bringe nogle gode ingredienser på bordet til sådan et type spil. No More Heroes er dog et andet japansk spil jeg tror leger meget med den 4. væg.

Uprising har jeg heller ikke spillet endnu. Jeg får aldrig spillet alle de spil...