Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 06-01-2012 21:47 - Redigeret 11-05-2012 17:50

.

Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 15-03-2012 00:40

Hej. Jeg tager lige initiativ og giver et svar.

Tingene går ikke stærkt i øjeblikket. De fleste af os i crewet har det meste af vores fokus på N-club 4 og ellers vores "respektive" opgaver når vi bruger "vores N-club tid"....
Det vil sige at vedkommende, Anders, som normalt står for at udgive anmeldelser ikke har været super aktiv i den sidste måneds tid grundet sit studie. Det har skabt et hul i anmeldelses flowet - hvis man kan sige det sådan.

Jeg ved din anmeldelse er læst, godkendt og har grafik mm. klar.... Den mangler bare at blive lagt op i "systemet". En process der desværre ikke er super intuitiv.

Heldigvis bliver dette væsentligt mere intuitivt for både Crew og almene brugere at arbejde med i N-club 4.0.

... Kan ikke sige så meget mere, men vil give (tvinge) bolden videre så din anmeldelse kan komme op.


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 15-03-2012 10:32

Hej Thomas,

Tak for svar. Fuld forståelse for studier, andre ting og at have travlt.

Jeg synes bare det var mærkeligt ikke at høre noget, eller få svar på henvendelser, samt at tager så lang tid.

Med anmeldelser er det jo ærgerligt at der går så lang tid, så går nyhedsværdien meget af.

Men tak igen for svar!


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 15-03-2012 12:09

Jeg vil blot lige pointere at jeg, uanset studier og andet, ikke synes det er i orden. Hvis man ved man har for travlt til at det kan gøres på acceptabel tid, så skriver man en besked til dem der tager sig tid til at skrive anmeldelser, eller giver tjansen videre til en ny fra crewet i den periode.

Desuden synes jeg det er at skyde sig selv fuldstændig i foden, hvis I har valgt at smide alle jeres arbejdskraft over på N-Club 4.0. Det kan godt være det får det hurtigere færdig, men når I i forvejen er så længe undervejs med det, så kan I ikke forvente at siden holder sig aktiv af sig selv - hvilket tydeligvis heller ikke er skidt. Hvis I skræmmer hele jeres brugerbase væk fordi I vil bruge jeres energi på at noget fedt klar til udgivelsen af N-Club 4.0, så skal det VIRKELIG være godt førend jeg tror folk vender tilbage igen.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 15-03-2012 12:11

Anmeldelsen er god. Smiley


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 15-03-2012 12:14

A skrev:
Anmeldelsen er god. Smiley

Tak skal du have Alexander. Beklager min utårmodighed.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 15-03-2012 13:46

Jeg kan afsløre at den kommer op inden længe. Vi beklager ventetiden, og det er selvfølgelig ikke godt nok Smiley Hvor bliver det fedt med et system til denne her slags, på N-club 4 Smiley


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 15-03-2012 13:51

Lukas Pedersen skrev:
Jeg kan afsløre at den kommer op inden længe. Vi beklager ventetiden, og det er selvfølgelig ikke godt nok Smiley Hvor bliver det fedt med et system til denne her slags, på N-club 4 Smiley

No worries. Det var bare frustrerende ikke at høre fra jer, heller ikke svar per mail. Så lad nu det ligge, og jeg bidrager gerne i fremtiden. Tak for svar, gutter.


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 15-03-2012 18:28 - Redigeret 15-03-2012 18:28

Jaksen, tak for forståelsen. Jeg tror vi er rigtig mange, der sætter pris på, at du tager initiativ til at bruge dit talent til at forfatte anmeldelser, som vi andre kan få glæde af Smiley

Det er ikke godt nok, at du har skullet vente så længe på svar. Det er ikke redaktionens indsats, der er årsagen til det manglende svar. De gør i forvejen en super stor indsats og de gør det frivilligt i deres sparsomme fritid. Det er mit manglende fokus på at have opbygget standard måder, at gøre tingene på, der er årsagen til at det går galt i tilbagemelding til dig og hvor hurtig din anmeldelse publiceres Smiley

Bo130, jeg er enig med dig, og det er ærgerligt at det må være sådan. I erkendelse af at redaktionen bliver nødt til at balancere sin tid for at det er sjovt, at gøre den ekstra indsats, som de gør, så har jeg valgt at der skal prioriteres mindre fokus på at lappe eksisterende huller i måder at gøre tingene på, og i stedet prioriteres mere fokus på at få det nye N-club.dk klar uden de eksisterende huller Smiley

Vi kan vist alle være enige i at nyhedsværdien er super vigtig for anmeldelser. Det nye N-club.dk bygger netop på standard måder at klare fx lige netop anmeldelser på. Det vil gøre at vi alle nemmere og hurtigere kan skrive og dele anmeldelser uden at redaktionen skal bruge en masse fokus og tid på at godkende og evt. tilpasse, som de har gjort tidligere Smiley

*SPOLIER*
I kan få et lille indblik her i hvad det er redaktionen og udviklerne har brygget sammen ud fra redaktionen indblik i egne måder og brugeranmelderes måder at gøre tingene på:



Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 15-03-2012 18:35

Det ser meget brugervenligt ud, godt at se Bjarne.

Mit forslag gik nu heller ikke på at rette fejl på siden. Det er der, som du siger, absolut ingen grund til, når det hele alligevel skal bygges op fra bunden i det nye N-Club.

Min pointe er mere at man burde sætte noget af arbejdskraften og kreativiteten af til at holde brugerbasen ved lige. N-Club har været enormt stort engang og det er VIRKELIG ved at dø hen nu - ingen nyheder og anmeldelser, og forum består af meget få indlæg hvoraf omkring 90% er direkte spam eller nedladende kommentarer om andre brugere.

I vil være så ærgerlige, hvis I har en ny flot side klar om et par måneder og der ikke er nogen der gider at bruge den. I kan selvfølgelig være heldige at I er så dygtige med markedsføringen af den nye side at alle brugere glædeligt vender tilbage som i jeres storhedstid, men jeg synes bare det er en ærgerlig risiko at tage.


aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 15-03-2012 19:04

Bo130 skrev:
Min pointe er mere at man burde sætte noget af arbejdskraften og kreativiteten af til at holde brugerbasen ved lige. N-club har været enormt stort engang og det er VIRKELIG ved at dø hen nu - ingen nyheder og anmeldelser, og forum består af meget få indlæg hvoraf omkring 90% er direkte spam eller nedladende kommentarer om andre brugere.


Tak for den konstruktive kritik. Der vil ikke komme mange flere nyheder og anmeldelser inden lanceringen af det nye N-club.dk, da det ikke er muligt at lægge fokus der. Forumindlæg der er spam eller nedladende tror jeg ikke rigtig vi er nogen, der gider læse, og det står alle frit for at sende redaktionen eller mig en besked, så vi kan blive opmærksomme på det og moderere derefter. Tak fordi du gør os opmærksomme på det Smiley

Bo130 skrev:
I vil være så ærgerlige, hvis I har en ny flot side klar om et par måneder og der ikke er nogen der gider at bruge den. I kan selvfølgelig være heldige at I er så dygtige med markedsføringen af den nye side at alle brugere glædeligt vender tilbage som i jeres storhedstid, men jeg synes bare det er en ærgerlig risiko at tage.


Det har du ret i. Vi er dygtige, men klubben er intet uden alle sine dejlige Nintendo-interesserede Smiley


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 15-03-2012 22:27

Så er anmeldelsen oppe Smiley


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 16-03-2012 10:08

Asger Grau skrev:
Så er anmeldelsen oppe Smiley

Tak! Well done. Og igen, no sweat. Jeg havde sådan en fornemmelse af at være blevet lagt på is, så blev jeg lidt knotten. Hvis jeg vidste at I bare havde travlt havde jeg trukket piben lidt ind.

... Det er så en af mine dårlige sider; En særdeles kraftig utålmodighed. Smiley


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 16-03-2012 10:09

Asger, hvad synes du om spillet i øvrigt? Du har tidligere anmeldt RE spil ikke sandt? Jeg tænker det er lige i din boldgade.


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 16-03-2012 11:08

Nej jeg har faktisk ikke spillet RE før...lige bortset fra de første par minutter af 4'eren Smiley
Jeg er personlig vild med spillet! Det er virkelig en af de fedeste titler jeg har spillet på en håndholdt og jeg synes nu det er ret uhyggeligt xD! Fik total creeps over de der vandmonstre dem kunne jeg slet ikke tage da jeg ikke kunne finde ud af at dræbe dem Smiley! Tror dog slet ikke jeg ville have nydt det ligeså meget hvis jeg ikke havde købt circle pad, som jeg også bruger generelt da jeg synes man holder bedre på den med den på Smiley