Summer Game Fest 2023 sta...

Opdatering til Dawn of th...

Nintendo eShop highlights...

Nintendo annoncerer Every...

Næste Ubisoft Forward Li...

Pokémon Home kommer til ...

Ny trailer for The Plucky...

Første trailer for anden...

Hogwarts Legacy forsinkes...

Lanceringstrailer for Leg...

Legend of Zelda: Tears of...

Spil på vej til Switch

Pikmin 4

Pokémon Unite

Dit seneste køb

Hvad spiller du nu? Hvor ...

få penge gratis ved at k...

Pokemon Home kommer Den 3...

Retro gear

Danske retro forhandlere

Tilbudstråden

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

K: Diverse GameCube spil

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

3ds-fejl: "The game card was removed"

aidbit
aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

Skrevet 21-01-2017 23:24

Lige siden jeg købte min New 3DS XL (Majoras Mask-version) har den tit givet mig den samme fejl med forskellige spilkassetter (også nye). Det er mega frustrerende, når jeg er midt i et spil. Er der nogen der kender et fix? Eller skal jeg kontakte Bergsala?

NNID: aidbit
    AND
    AND

    771
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 22-01-2017 18:31

    Ville nok få fat i bergsala - det lyder som om gamecard-læseren er kaput?


    Mr. Mario
    Mr. Mario

    4202
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 22-01-2017 19:18 - Redigeret 22-01-2017 19:19

    Jeg mindes at have oplevet lignende fejl én gang før. Det var dog ikke midt i et spil, men i menuen hvor maskinen ikke havde registreret, at der var et spil i den.
    Jeg løste det blot ved at tage spillet ud og ind igen - men det lyder ikke til at kunne hjælpe dig meget, da du sikkert har gjort det utallige gange nu. Smiley


    aidbit
    aidbit

    1626
    Offline
    Level: 27 (Beetle)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 22-01-2017 19:52 - Redigeret 23-01-2017 20:45

    Tak skal I have. Jeg kontakter Bergsala.

    EDIT: Kontaktet. Jeg kan se jeg har købt den i Fona midt februar 2015, så der er også stadig reklamationsret på.

    EDIT2: Bergsala svarede allerede i morges. De foreslår at jeg enten tager den via Elgiganten (som har overtaget fra Fona) eller at jeg sender den direkte til Bergsala. Den er fra februar 2015. Nogen der kan anbefale det ene frem for det andet?