Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Blockbuster-udsalg i gang...

N-club Streams: uge 14

Lanceringstrailer for Wha...

Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Spil på vej til Switch

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

3DS til 1.730 DKK fra UK

Super Mario (Nex)
Super Mario (Nex)

1362
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

Skrevet 02-03-2011 02:50 - Redigeret 21-03-2011 15:04

Hey!
Nu hvor vi alle ligger søvnløse ved tanken om at Nintendo 3DS udkommer i slutningen af denne her måned, men samtidig har maridt om at skulle skrabe 2100+ sammen, ville jeg lige give en en lille heads-up på det bedste tilbud jeg har fundet indtil videre.

UPDATE!
Som KJ85 skrev er prisen for Nintendo 3DS faldet yderligere til £187 på den engelske hjemmeside Amazon.co.uk hvilket ifølge Valutakurser.dk svare til ca. 1.600 DKK


Det direkte link til den Blå Nintendo 3DS (Kan selvfølgelig også fås i sort) er følgende:

http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Handheld-Console-Aqua-Blue/dp/B004ISLDUG/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1299029781&sr=1-1


Derudover sælger de også 3DS spil for £29.9 som svarer til knap 260 DKK
Og som om det ikke var nok, sender de begge typer varer til Danmark med Gratis Fragt!

De eneste ting man dog skal være opmærksom på, er at man nok ikke når at modtage den på udgivelsesdatoen, da det tager nogle ekstra dage pga. fragt (De sender den dog dagen før release, den 24. Marts)

Derudover skal man købe et stik med, som gør det muligt at bruge det engelske stik i de danske stikkontakter... Jeg har bestilt denne her med, som kun koster knap 40 DKK:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000OU4WUA/ref=oss_product

UPDATE!
Hvis man allerede ejer en Nintendo DSi oplader, kan man bruge den til sin 3DS i stedet for at skulle købe det ekstra stik


Nu kan vi måske sove en smule mere bekymringsfrit Smiley


a.k.a. Nex

Switch Friend Code: SW-7530-9344-1622
PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 31-03-2011 19:21

Ja, og jeg har lige fået bestilt derfra :3

Den siger: "Not Yet Dispatched: 3 items - delivery estimate: 8 April 2011 - 14 April 2011 " Seriøst, vil det så sige at jeg nok kommer til at vente til næste fredag til at der måske kommer noget? Bah :b


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 31-03-2011 19:26

Hmm.. Så kan de vel heller ikke have den på lager endnu. Jeg bestilte min i tirsdags, og den skulle gerne sendes afsted i dag ifølge hvad der står.


HGC
HGC

7031
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 31-03-2011 19:45

Jeg har kun haft gode erfaringer med Pixmania.

Jeg modtog kort efter jul en defekt computerskærm. Jeg ringede derfor til deres kundeservice og klagede. Her fik jeg instruktioner til, hvordan den skulle sendes retur, ingen problemer. To uger senere modtog de skærmen, og jeg fik næsten alle mine penge tilbage. De 111 kr., jeg betalte i fragt, havde jeg ikke fået retur, men da jeg ringede til deres kundeservice igen, undskyldte de, og jeg modtog de 111,- et par dage efter.
Jeg bestilte så senere en ny skærm derfra, denne gang én, der virkede.

Så jeg vil da klart anbefale Pixmania. De har måske en lidt halvsløv levering, men det er vist også det eneste negative.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 31-03-2011 19:51

DryBones skrev:
Hmm.. Så kan de vel heller ikke have den på lager endnu. Jeg bestilte min i tirsdags, og den skulle gerne sendes afsted i dag ifølge hvad der står.



Tidspunket den bliver sendt på er vel dend er siger dette, som den gør på min: "Dispatch estimate for these items: 2 April 2011 - 4 April 2011 "

Så de bliver sendt i mellem 2 April og 4 April... og bliver modtaget omkring 8 April og 14 April? Nice of alligevel ikke... kan jo nok ikke regne med den 8 eller 14 April, da den sikkert nok måske kan komme tideligere ;b

Men whatever, nu har jeg bestilt, og kunne heller ikke få en blå andre steder (ikke engang her oppe i byen hernede i Nakskov, kun BR, som sælger den til 2300kr, har den MÅSKE i blå. Blockbuster har den kun i sort og Ekspert sælger den kun til 2500kr + jeg så ikke nogen i blå da jeg tog derop i dag)

Så jeg venter bare Smiley


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#80 - Skrevet 31-03-2011 19:57

Troede du mente før, at din først ville blive sendt mellem 8.-14. april. Men så er det jo ikke så slemt for dig Smiley Ja, som nævnt, kunne jeg heller ikke få den blå i nogle butikker, så derfor kunne jeg lige så godt bestille den Smiley


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#81 - Skrevet 02-04-2011 16:04

Øv, min 3DS er først sendt nu, og det forventes at jeg først har den d. 12 Smiley Jeg er ikke særlig tilfreds lige nu Smiley Det bliver 2 lange uger Smiley


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#82 - Skrevet 02-04-2011 16:23

Min skal snart til at sendes... ja det tager sgu for lang tid :b


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#83 - Skrevet 02-04-2011 16:36

Ja Smiley Havde håbet på en uge, ligesom man havde hørt fra andre.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#84 - Skrevet 02-04-2011 22:48 - Redigeret 02-04-2011 22:54

Nu er min sendt... der står at den kommer den 13 April... men der står også, inden under detaljer omkring ankomst, at det kan ændre sig i løbet af tiden... så jeg regner nok med at få min i slutningen af næste uge, og hvis jeg er uheldig, nok starten af ugen efter xD

Ej jeg glæder mig... har tænkt mig at åbne den sammen med min mor og søster... de har begge to været en del af at skaffe den (min mor sagde at jeg SKULLE have den i blå og min søster hjalp med at få min DSi solgt). Ikke fordi jeg ikke ville have den i blå xD

Havde overvejet at åbne den på min skole, men skiftede mening pga. sikkerheden ;D

DryBones skrev:
Ja Smiley Havde håbet på en uge, ligesom man havde hørt fra andre.


Jeg tror at deres har taget "så kort tid" fordi at deres netop var blevet sendt... fx en herinde skrev at den blev sendt en torsdag og kom tirsdagen efter... han må have haft bestilt den få dage før dén torsdag... måske xD


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#85 - Skrevet 03-04-2011 00:04 - Redigeret 03-04-2011 00:05

Ja, lige netop. Og det svarer til min vil komme på tirsdag allerede, men det lader det ikke til.

Jeg glæder mig også vildt meget. Synes der mangler nogle debatter her inde om de forskellige spil Smiley


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#86 - Skrevet 07-04-2011 12:12

Jeg har lige fået min... den kom i går, men ingen var hjemme, så hentede den i dag på posthuset... OMFG?! Allerede? O_o

Btw. 3D effekten er nice! Men må sige at mine øjne ikke kan klare at den er helt oppe... nøjes med lidt kun xD


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#87 - Skrevet 07-04-2011 13:24 - Redigeret 07-04-2011 13:24

Jeg fik også min i går, men har først haft tid til at bruge den i dag. Jeg har også 3D'en på halv, der synes jeg den er perfekt. Glæder mig til at spille Street Fighter lige om lidt! Smiley