Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Nintendo 3DS

trikker
trikker

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 26-01-2012 19:18

Hej
Hvilken 3DS skal man vælge. De koster meget forskelligt, men jeg kan kun se farven som forskel. Er der en forskel??
Er konsol på DK?

    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7444
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 26-01-2012 19:46 - Redigeret 26-01-2012 19:49

    Sproget i konsollens menuer, samt flertallet af spillene, er kun på engelsk, samt visse andre europæiske sprog (f.eks. tysk.)

    Forskellene mellem de forskelligt farvede modeller, udover farven, er i det store hele ubetydelige - vi snakker meget små, marginale tekniske forskelle, som f.eks. brøkdele af en milimeters forskel på nogle kanter, eller at hængslet føles en smule anderledes, når man åbner og lukker maskinen. Smiley

    Prisforskellene, du nævner, burde ikke betyde noget - udvælg den farve, du synes er pænest, og køb den billigste.


    trikker
    trikker

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 26-01-2012 20:14

    Tak for hurtigt svar


    aidbit
    aidbit

    1626
    Offline
    Level: 27 (Beetle)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 26-01-2012 23:04

    Andreas Tarding skrev:
    eller at hængslet føles en smule anderledes, når man åbner og lukker maskinen. Smiley


    Ved du om man kan få en, hvor det ikke føles som om at åbne-/lukkemekanismen er udslidt? Smiley


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7444
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 26-01-2012 23:33 - Redigeret 26-01-2012 23:34

    Jeg tror nok, at det lidt "løse hængsel" var karakteristisk for launch modellerne, og efterfølgende blev forbedret en smule - men kan meget vel være, at jeg blot generaliserer, på baggrund af min erfaring med den gamle Nintendo DS/lite. Den fik adskillige løbende makeovers efter lancering, både i hængslet, samt lydene/fornemmelsen fra skulderknapperne.

    Spørg mig virkelig ikke, hvorfor jeg går og holder styr på sådan noget. Smiley


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 26-01-2012 23:40

    Hvid 3DS præcis ligesom launchmodellerne. Vi tjekkede til Meet 'n game.


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7444
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 26-01-2012 23:50 - Redigeret 26-01-2012 23:52

    All right. Var der ingen, der havde Zelda Edition med?

    Der går nok lige nogle måneder, før jeg selv skal købe 3DS, i hvert fald. Nyproducerede hvide burde være på hylderne til den tid. Smiley


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 26-01-2012 23:53

    Jeg er stadigvæk lidt tvivlsom over for det. Det er trods alt kun én kilde, der siger det, ikke sandt?


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7444
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 26-01-2012 23:59 - Redigeret 27-01-2012 00:00

    Det er selvfølgelig rigtigt nok. Forbedringerne i skærmen kan dog ikke afvises, medmindre at ham blog-duden snød bevidst.

    Personligt synes jeg dog, ridse-fejlen er så fuldkommen tåbelig, at det simpelthen ville være unævneligt dumt ikke at rette den. Vi snakker et par ekstra kubik-milimeter plastik til et par dutter, der vil forhindre myriader af klagesager. På et eller andet tidspunkt må det rettes. Smiley


    chessr
    chessr

    341
    Offline
    Level: 31 (ChuChu)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 27-01-2012 20:01

    Det er mystisk for jeg har ingen ridser i min gamle 3ds


    stelzig
    stelzig

    4790
    Online
    Level: 24 (Whomp)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 27-01-2012 20:14

    Jeg har heller ikke oplevet ridser, men circelpaddet og de kanter som jeg går ud fra "ridser" har det med at smitte af på den øverste del så man skal gøre den ren hele tiden.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 27-01-2012 22:27

    stelzig skrev:
    Jeg har heller ikke oplevet ridser, men circelpaddet og de kanter som jeg går ud fra "ridser" har det med at smitte af på den øverste del så man skal gøre den ren hele tiden.


    Det er det, der menes med ridser. Det gør min også, men jeg tører det bare af - og så har jeg protection på. Smiley


    M60dk
    M60dk

    0
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 28-01-2012 00:44

    Jeg er ikke så glad for skærmbeskyttere. Jeg synes tit de giver ekstra genskind, som gør det er sværere at spille udenfor. Har dog hørt at bl.a. "Invisible Shield" ikke har det problem.
    Når jeg har min med mig (det er eftersigende under transport at ridserne udvikler sig) putter jeg en mikrofiberklud mellem de to skærme. Det burde vidst eliminere risikoen.
    Så har jeg også noget at tørre et irriterende fingeraftryk af med.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #13 - Skrevet 28-01-2012 00:51 - Redigeret 28-01-2012 00:52

    Jeg har købt noget billigt protection i GameStop til 69,- og det virker fremragende. Har aldrig haft problemer med genskind. Til gengæld var jeg i tvivl, om 3D-effekten ville blive påvirket, men der er intet at se. Og man kan altid pille det af igen.

    Invisible Shield og lignende er fedt - har haft det til iPhone, men det er ret dyrt. Jeg havde det til de første par iPhones, men køber nu bare det billigste, da jeg synes det er for stor en procentdel af prisen at give for beskyttelse - især fordi jeg har haft et par iPhones, der er gået i stykker, som jeg jo så har fået byttet til nye - uden beskyttelse, som så skulle købes igen, igen.

    Jeg brugte også tricket med en klud mellem skærmene. Jeg blev dog bare bange for, om det var godt for lukkemekanismen, der i forvejen føles mærkelig.


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7444
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #14 - Skrevet 28-01-2012 04:15 - Redigeret 28-01-2012 04:18

    Var også på Invisible Shield bølgen med min gamle iPhone 4 - indtil lortet (og ja, det var korrekt installeret) faldt af af sig selv. Hvis jeg køber protection til iPad 3, når den engang kan fås til god brugtrabat, bliver det sgu bare noget generisk clear plastik - for det er det nu alligevel i sidste ende, når ikke der er tale om en eller anden superdyr ("military grade", lol) hukommelsespolymer. Plastik skåret til. Smiley

    Det bør i øvrigt nævnes mht. 3DS "auto-ridserne", at disse rent faktisk kan blive permanente - med tidens gang. Fysiske ridser, ikke bare aflange fedtmærker. Google evt. efter brugererfaringer. Smiley