Skrevet 11-10-2011 16:10 - Redigeret 24-03-2013 22:09
.#166 - Skrevet 01-11-2011 18:09
Alexander Brock Petersen skrev:
Men efter al sandsynlighed er det næppe folk, der har købt Wii Fit eller NSMB, der køber Super Mario 3D Land. Der er tværtimod jer - de såkaldte GameCube-brugere. Så al jeres kritik af, at Nintendo laver for mange nemme "casual-spil" er faktisk jeres egen skyld.
For ikke så længe siden kaldte du mig en "trold" fordi jeg anklagede dig for at prøve at tale folk fra at købe Skyward Sword, men hvad med nu? Det lyder ikke helt, som om du er vild med tanken om, at folk køber 3D Land. Det er vist dig der er en trold her.
#167 - Skrevet 01-11-2011 18:25
Det er fordi Nintendos købere er idioter. True story, as told by Alexander Brock.#168 - Skrevet 01-11-2011 19:51
Arten på de her unlockable billeder fra Super Mario 3D Land er ret cool - minus de mange Tanooki-haler på fjenderne selvfølgelig.#169 - Skrevet 01-11-2011 19:59
Det ser nemlig supernice ud. Meget bedre end de computeranimerede artworks, serien har haft siden jeg ved ikke hvornår.#170 - Skrevet 01-11-2011 20:01
Jeg er helt enig. Mario mistede noget af charmen, da han røg over i polygon-designet.#171 - Skrevet 01-11-2011 20:51 - Redigeret 01-11-2011 20:56
Bliver artworket vist i stereoskopisk 3D på 3DS'en?HAYASHIDA:
This is the first 3D Super Mario Bros. game.
De er rimeligt åbne om, at dette spil ikke bliver en fortsættelse til 64/Sunshine. Men et forsøg på at lave 2D-Mario i 3D. Desværre.
Jeg tror stadigt at spillet bliver sjovt, selv Galaxy var da underholdende.
Så har man en 3DS og kan man lide Mario skal man da selvfølgelig købe det. Jeg tror bare det sagtens ville kunne være blevet så meget federe.
Måske de kun skulle lave ét rigtigt 3D Mario per generation og så sørge for at der kommer fire forskellige 2D-Mario spil, to til den håndholdte og to til den stationære konsol. Ét bundlet til Launch og ét lidt længere henne i forløbet og så også sørge for at der kommer nyt content, NSMBW virkede lidt kedeligt mht. nye fjender, områder og kræfter.
Så tror jeg økonomien ville løbe rundt. 3D-Mario har stadigt appel og det er vigtigt også at have den slags spil. Efterspørgslen er bare et et par gange større ved 2D-Mario.
Edit:
Fire 2D-Mario spil lyder af meget. Men spillene er relativt billige at lave, så selvom budgettet stiger pga. mere content og salget falder en smule pga. øget udbud, så burde de alligevel sagtens kunne tjenes ind igen.
Med den øget indtjening de gerne skulle bringe, så burde der sagtens være råd til at hyre et ekstra team dedikeret til udviklingen. Miyamoto har jo aldrig haft problemer med at overvåge flere projekter af gangen.
#172 - Skrevet 01-11-2011 21:09 - Redigeret 01-11-2011 21:21
Jeg ser følgende strategi som den mest fornuftige. Hver Nintendo konsol - håndholdt som stationær - skal have:#173 - Skrevet 01-11-2011 21:55
Skal Zelda så udgives i mellem Mario-spillene?#176 - Skrevet 01-11-2011 22:33
Det handler om, at Nintendo sørger for at en ny konsol beholder sit momentum. Det gør man ikke ved at lade udviklerne gøre, hvad det passer dem. Det gør man ved at planlægge udgivelser strategisk, så man hvert år har et spil, der sælger hardware a la:#177 - Skrevet 02-11-2011 00:47
Fra GoNintendoJapan - Super Mario 3D Land instruction booklet goes digital
The Japanese version of Super Mario 3D Land is out to save some trees. There is a single paper insert in the game box that lets you know you can access the digital instruction booklet from game itself. No word on whether this is the situation with the North America/European versions.
Sådan nogle ting irriterer mig virkeligt. EA Sports gjorde det også med FIFA (og det er sikkert en generel trend nu - jeg køber bare næsten aldrig spil).
Jeg bliver bare aldrig tilfreds med, at spiludgivere FJERNER value fra det produkt, jeg køber.
#178 - Skrevet 02-11-2011 07:57
Hvem kan huske dengang manualer var en stor stak papirer I FARVE?#179 - Skrevet 02-11-2011 08:11
Der er da stadig manualer med FARVER i... xD#180 - Skrevet 02-11-2011 12:09
Blev også noget skuffet da jeg åbnede OoT 3D. Det er bare en fold-ud-ting, der hurtigt viser controls