N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Super Mario 3D Land

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 11-10-2011 16:10 - Redigeret 24-03-2013 22:09

.

Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#166 - Skrevet 01-11-2011 18:09

Alexander Brock Petersen skrev:
Men efter al sandsynlighed er det næppe folk, der har købt Wii Fit eller NSMB, der køber Super Mario 3D Land. Der er tværtimod jer - de såkaldte GameCube-brugere. Så al jeres kritik af, at Nintendo laver for mange nemme "casual-spil" er faktisk jeres egen skyld. Smiley


For ikke så længe siden kaldte du mig en "trold" fordi jeg anklagede dig for at prøve at tale folk fra at købe Skyward Sword, men hvad med nu? Det lyder ikke helt, som om du er vild med tanken om, at folk køber 3D Land. Det er vist dig der er en trold her.


Michael
Michael

5396
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#167 - Skrevet 01-11-2011 18:25

Det er fordi Nintendos købere er idioter. True story, as told by Alexander Brock.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#168 - Skrevet 01-11-2011 19:51

Arten på de her unlockable billeder fra Super Mario 3D Land er ret cool - minus de mange Tanooki-haler på fjenderne selvfølgelig.

Vær opmærksomhed på, at hvis man er sart, kan billederne anses som spoilers.




Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#169 - Skrevet 01-11-2011 19:59

Det ser nemlig supernice ud. Meget bedre end de computeranimerede artworks, serien har haft siden jeg ved ikke hvornår.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#170 - Skrevet 01-11-2011 20:01

Jeg er helt enig. Mario mistede noget af charmen, da han røg over i polygon-designet.

Det der artwork ligner jo noget eventyrligt, der kan fange ens fantasi. Måske der er en sammenhæng? Togbis postede som bekendt et citat fra Iwata, hvor han fortalte at ifølge deres research anså japanere 3D Mario som "mere barnligt". Man kan ikke afvise, at der er en sammenhæng med artworket, om end Mario så ret godt ud i Super Mario Galaxy-spillene.


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#171 - Skrevet 01-11-2011 20:51 - Redigeret 01-11-2011 20:56

Bliver artworket vist i stereoskopisk 3D på 3DS'en?
Det virker som om de har gang i noget crazy foreshortening, jeg tror i hvert fald ikke det ville se sådan ud i virkeligheden. Nogle steder minder det næsten om noget fra Paper Mario.
Men fedt at se den gamle artwork-stil vende tilbage.

HAYASHIDA:

This is the first 3D Super Mario Bros. game.


De er rimeligt åbne om, at dette spil ikke bliver en fortsættelse til 64/Sunshine. Men et forsøg på at lave 2D-Mario i 3D. Desværre.
Jeg tror stadigt at spillet bliver sjovt, selv Galaxy var da underholdende.
Så har man en 3DS og kan man lide Mario skal man da selvfølgelig købe det. Jeg tror bare det sagtens ville kunne være blevet så meget federe.

Måske de kun skulle lave ét rigtigt 3D Mario per generation og så sørge for at der kommer fire forskellige 2D-Mario spil, to til den håndholdte og to til den stationære konsol. Ét bundlet til Launch og ét lidt længere henne i forløbet og så også sørge for at der kommer nyt content, NSMBW virkede lidt kedeligt mht. nye fjender, områder og kræfter.
Så tror jeg økonomien ville løbe rundt. 3D-Mario har stadigt appel og det er vigtigt også at have den slags spil. Efterspørgslen er bare et et par gange større ved 2D-Mario.

Edit:
Fire 2D-Mario spil lyder af meget. Men spillene er relativt billige at lave, så selvom budgettet stiger pga. mere content og salget falder en smule pga. øget udbud, så burde de alligevel sagtens kunne tjenes ind igen.
Med den øget indtjening de gerne skulle bringe, så burde der sagtens være råd til at hyre et ekstra team dedikeret til udviklingen. Miyamoto har jo aldrig haft problemer med at overvåge flere projekter af gangen.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#172 - Skrevet 01-11-2011 21:09 - Redigeret 01-11-2011 21:21

Jeg ser følgende strategi som den mest fornuftige. Hver Nintendo konsol - håndholdt som stationær - skal have:

- To 2D Mario-spil
- Et 3D-Mario-spil

ALLE Nintendo-konsoller SKAL udgives med et 2D Mario-spil. Det skal være et forholdsvis ligetil 2D Mario-spil a la NSMBW. Derefter kan der komme et 3D Mario-spil et par år efter, som tager udgangspunkt i Mario 64-rødderne. Derudover skal der komme et nyt 2D Mario-spil et år eller to efter, som skal være nutidens svar på SMB3 - dvs. et mere avanceret 2D Mario-spil. På den måde vil alle blive glade.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#173 - Skrevet 01-11-2011 21:55

Skal Zelda så udgives i mellem Mario-spillene?


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#174 - Skrevet 01-11-2011 22:23

Jeps.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#175 - Skrevet 01-11-2011 22:24

Awesome.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#176 - Skrevet 01-11-2011 22:33

Det handler om, at Nintendo sørger for at en ny konsol beholder sit momentum. Det gør man ikke ved at lade udviklerne gøre, hvad det passer dem. Det gør man ved at planlægge udgivelser strategisk, så man hvert år har et spil, der sælger hardware a la:

Første år:
- Super Mario Bros. 6
- Super Smash Bros Universe
- Nyt koncept

Andet år:
- Mario Kart 8
- New Legend of Zelda (old school og online)
- Mario Party U

Tredje år:
- Super Metroid 2
- Super Mario 128
- Racing game / F-Zero

Fjerde år:
- Super Mario Bros. 7 (for de mere avancerede brugere)
- Kid Icarus
- Nyt koncept

Femte år:
- The Legend of Zelda Wii U
- Donkey Kong Country 4

I den dur. "Nyt koncept" kan være noget innovativt. Noget for familien eller noget helt tredje. Det behøver ikke at være spil, der kræver de største udviklingsresourcer. Derudover burde Nintendo også få gang i nogle simplere 2D download-spil. Det kunne blive stort.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#177 - Skrevet 02-11-2011 00:47

Fra GoNintendo

Japan - Super Mario 3D Land instruction booklet goes digital

The Japanese version of Super Mario 3D Land is out to save some trees. There is a single paper insert in the game box that lets you know you can access the digital instruction booklet from game itself. No word on whether this is the situation with the North America/European versions.


Sådan nogle ting irriterer mig virkeligt. EA Sports gjorde det også med FIFA (og det er sikkert en generel trend nu - jeg køber bare næsten aldrig spil).

Jeg bliver bare aldrig tilfreds med, at spiludgivere FJERNER value fra det produkt, jeg køber.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#178 - Skrevet 02-11-2011 07:57

Hvem kan huske dengang manualer var en stor stak papirer I FARVE?

Good times.


PD
PD

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#179 - Skrevet 02-11-2011 08:11

Der er da stadig manualer med FARVER i... xD


L3G3ND
L3G3ND

6
Offline
Level: 12 (Fire Keese)

0
1ups givet

#180 - Skrevet 02-11-2011 12:09

Blev også noget skuffet da jeg åbnede OoT 3D. Det er bare en fold-ud-ting, der hurtigt viser controls Smiley