Skrevet 11-10-2011 16:10 - Redigeret 24-03-2013 22:09
.#31 - Skrevet 13-10-2011 00:08
Den healthbar fra SM64 er bare så klassisk.#32 - Skrevet 13-10-2011 00:11 - Redigeret 13-10-2011 00:13
Togbis skrev:
wat
Hvad har det i stedet?
Tjek YouTube-videoer. Man mister sin power-up, hvis man har én, ellers bliver man lille. Det næste skridt er vel, at man dør ligesom i 2D-Mario. Er dog ikke sikker, fordi jeg aldrig har set en video af en, der dør af en fjende, fordi spillet er så nemt.
EDIT: Her bliver Mario lille af at blive ramt af noget.
#33 - Skrevet 13-10-2011 10:20
i skal lige tænke på efter 5 død får du mulighed for at være usårlig men kan stadig dø i huller. efter 10 kan du skippe banen. i NSBW var det kun 8 død før banen kunne skippes. så det er faktisk sat op#34 - Skrevet 13-10-2011 11:57
Alexander Brock Petersen skrev:
Tjek YouTube-videoer. Man mister sin power-up, hvis man har én, ellers bliver man lille. Det næste skridt er vel, at man dør ligesom i 2D-Mario. Er dog ikke sikker, fordi jeg aldrig har set en video af en, der dør af en fjende, fordi spillet er så nemt.
#35 - Skrevet 13-10-2011 12:35
Jeg synes i øvrigt, det er en god ide at fjerne den health bar. Det ligger op til mere årvågenhed fra spillerens side. Problemet er dog, at 3D Mario-spil stadig virker som 3D Puzzle-eksperimenter og derfor er spillene stadig 2D-spillene underlegne. At 2D Mario-spil så bliver syltet, fordi Miaymoto nægter at putte nyt content i dem, er en anden diskussion.#36 - Skrevet 13-10-2011 14:00
Alex har du spillet NSMBW World 9, og hvad siger du til sværhedsgraden( hvis du har spillet dem)?#37 - Skrevet 13-10-2011 14:08 - Redigeret 13-10-2011 14:09
Jeg synes som udgangspunkt, at sværhedsgraden er balanceret i NSMBW - det ligger dog uden tvivl i den lette ende, men det er stadig interessant. Og det er fint nok, når man tænker over, at det var det første 2D Mario-spil til konsol i næsten 20 år - folk skal lige samles op igen. Hvad Nintendo kunne have gjort var, at få sværhedsgraden til at stige lidt før, fremfor det først bliver rigtig udfordrende i world 8.#38 - Skrevet 13-10-2011 14:16
Det er altså først i World 9 det bliver svært!#39 - Skrevet 20-10-2011 13:12
Et par nye videoer, der bl.a. indeholder lidt Boomerang Suit action:#40 - Skrevet 20-10-2011 14:06
Giv mig Boomerang Mario i et 2D Mario-spil, så køber jeg en 3DS på stedet.#41 - Skrevet 20-10-2011 14:27
Jeg køber det lige meget hvad! Eller... nej, jeg vil ønske mig det i julegave, da jeg ikke har pengene til det (bruger pengene på Skyward Sword istedet)#42 - Skrevet 20-10-2011 18:59 - Redigeret 20-10-2011 19:02
Lidt sjov obskur info...:#43 - Skrevet 21-10-2011 00:44
Endnu en trailer for spillet.#44 - Skrevet 24-10-2011 23:18
Edge har givet Super Mario 3D Land 8/10. Let the fanboys cry.