Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Alternative nyheder

Dingler_
Dingler_

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 27-05-2011 14:14 - Redigeret 22-03-2016 18:44

Herinde kan man dele fra sig af nyheder med relevans til Nintendo, hvis de ikke helt lever op til forsidestof! Husk at linke til den pågældende nyhed, så vi kan se, om det er faktuelt, og så vi også kan få et dybdegående billede af emnet til diskussion!


KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1756 - Skrevet 21-01-2017 14:45

Det var da også mega underligt, at den ikke blev ændret her for nogle uger siden, da den svenske, norske og finske side blev det..


KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1757 - Skrevet 26-01-2017 18:06

Square Enix og Marvel samarbejder om et Avengers-spil. De har sendt en lille teaser ud, men har ikke afsløret hvilke platforme det lander på.

<iframe width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/rq_V6WHSmQs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Avengers-spillet vil blot være det første spil i det, der skal vre et langsigtet samarbejde mellem de to parter, og flere spil vil blive annonceret næste år..


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3011
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#1758 - Skrevet 02-03-2017 20:19

Sony sænker prisen på PS4 til 199 EUR i lorgen i visse europæiske lande.

http://neogaf.com/showthread.php?t=1349203

Samtidig siger de tillykke til Nintendo (med en Horizon-reklame):





O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1759 - Skrevet 27-04-2017 15:32

Genyo Takeda går på pension efter 45 år hos Nintendo.

Han kreditteres for bl.a. at være årsagen til, at man kunne save sit spil på et NES cartridge, idéen til N64's analog stick og stod i spidsen for hardware udviklingen af Wii.

Han har været producer på en del spil, mens han kreditteres som director for Punch-out og Star Tropics, så han har en del erfaring på software-fronten.

Efter Iwatas død fik Takeda titlen som 'Technology Fellow', men nu går han så på pension, så det var en kortvarig position.

Ko Shiota vil træde i Takedas sted som Nintendo Representative Director fra Juni 2017.



https://www.nintendo.co.jp/ir/pdf/2017/170427_5e.pdf


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1760 - Skrevet 27-04-2017 16:45

På billedet ville jeg anslå ham til at være 45 år gammel. Så i mit hoved er han født ind i Nintendo. Smiley


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1761 - Skrevet 28-04-2017 08:40

Nintendo har bekræftet, at der <b>ikke</b> vil være en live konference ved E3 i år - så altså intet nyt under solen her.


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1762 - Skrevet 03-05-2017 08:58 - Redigeret 03-05-2017 09:00

<b>Darksiders III</b> er blevet annonceret. Der er en CGI-trailer for det her:

<iframe width="500" height="281" src="https://www.youtube.com/embed/Q-QgJ-EFq7A" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Det er spændende, om det lander på Swtich. De andre spil har fundet vej til Nintendos maskiner, men jeg kan godt frygte, at det er her er for teknisk til konsollen. Samtidig lister både Amazon og IGN spillet som på vej til PC, Xbox One og PS4, intet ord om Switch.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1763 - Skrevet 06-05-2017 16:50

JOEP skrev:
Det er spændende, om det lander på Swtich. De andre spil har fundet vej til Nintendos maskiner, men jeg kan godt frygte, at det er her er for teknisk til konsollen. Samtidig lister både Amazon og IGN spillet som på vej til PC, Xbox One og PS4, intet ord om Switch.



Jeg tror desværre ikke det kommer til Switch, hvis det først skulle ankomme i 2018, og de ikke har kunne bekræfte det. Genudgivelsen af 1'eren og 2'eren på Wii U har sikkert været et forsøg på at etablere grundlag for at udvikle en port, men jeg tvivler på salgene har skabt incitament for dette.

Når dét så er sagt, så kommer 3'eren måske engang om 4 år, når Switchen er ved at dø ud og Switch 2 er på vej Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1764 - Skrevet 11-05-2017 14:04



Opfordrer alle til at gribe Vanquish, som udkommer d. 25. maj på PC, hvis jeres system kan håndtere det.

Det er ét af mine favoritspil, og jeg synes ikke nogen shooters topper det.

Det udkom samtidig med Call of Duty: Black Ops II, så det blev sendt i døden men fik et kultfølge hurtigt. Platinum står bag, og det er (som oftest med deres titler) fuld af action og fantastiske mechanics, som man finder sjovere og sjovere, desto bedre greb man får om det.

Det er en kort fornøjelse; Jeg gennemførte det på lidt under 6 timer i sin tid, men fordi jeg havde det så sjovt med det, så begyndte jeg bare forfra på højere sværhedsgrad med det samme.

Køb det. Det er super tacky og historien er intet at råbe hurra for, men nøj hvor er gameplay suverænt!


JOEP
JOEP

73503
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1765 - Skrevet 17-05-2017 14:24 - Redigeret 17-05-2017 14:45

Ikke fordi det er super relevant for os, men alligevel. KnapNok Games (bl.a. Affordable Space Adventures) skifter navn til NapNok Games - som det jo udtales i udlandet. Den fulde pressemeddelelse lyder:

We are today officially changing our name from KNAPNOK GAMES to… NAPNOK GAMES!?!

Yeah, I know, you might be shocked…. or maybe not. It might seem like a small change, and to some extent it is, but the name change also reflects some organizational shifts we have been working on lately and we can now start talking about.

We have completed our mergers with HEXBLADE and LATERAL LABS, bringing super exciting competences and know-how to the studio. At the same time, we have been slowly growing since releasing AFFORDABLE SPACE ADVENTURES, now reaching 60+ employees across four offices (Copenhagen, Paris, Minneapolis and Skopje).

NAPNOK mixes KNAPNOK’s award winning social multiplayer approach, HEXBLADE’s magical computer vision technologies and LATERAL’s 360 IP and company building skills together into a big bowl and out comes…. lots of exciting projects we can’t quite tell you about yet

OUR MISSION is to create groundbreaking local/ social multiplayer experiences driven by novel interfaces and new technologies on any platform from traditional console games to connected toys.

We are thrilled to welcome George Batog (HEXBLADE) as CTO and Tim May (LATERAL) as Co-CEO and EP. Lau Korsgaard becomes our CCO and I (Dajana Dimovska) will become Co-CEO and BD.

We can’t wait to SHOW you what this means for the things we are working on now.




LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3011
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#1766 - Skrevet 24-05-2017 23:52

Har en del venner derfra og kan sige, at de arbejder på nogle meget spændende ting! Smiley

Melee fylder 15 år i dag. Som tiden dog flyver Smiley




Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1767 - Skrevet 25-05-2017 00:23 - Redigeret 25-05-2017 00:31

Yes, det er ret spøjst - ved ikke, om de 15 år mere er i den, sådan, lidt foruroligende ende, efterhånden. Smiley Husker tilfældigvis dagen ret præcist - stod i en Toys'R'Us butik, og plagede min mor til, at købe spillet til mig. Det er så 15 år siden i dag - hmm.. ! Smiley

.. Tak for at bringe min opmærksomhed til den twitter-konto, i øvrigt - den er egentlig ret spændende, på en eller anden spøjs måde. Smiley (Edit: Flappy Bird 4 år i dag, også? .. Hmm!)


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3011
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#1768 - Skrevet 25-05-2017 19:10

Købte det ikke på launch, men kan stadig huske den dag, at jeg prøvede det i Merlin for første gang. Var virkelig mind-blown. Jeg ejede aldrig N64-versionen, men elskede at spille den henne hos en ven.

Ja, den Twitter-bruger er ret sjov Smiley


Alpha sapphire
Alpha sapphire

640
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#1769 - Skrevet 29-05-2017 08:34

Jeg skriver det bare lige her så det kan komme på forsiden når i tjekket nærmere men det ser udtil at vi får virtual console smash på switch


KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1770 - Skrevet 29-05-2017 09:24

^Nu har jeg kigget alverdens steder, og der er ingen der skriver om det, så det er vist bare det nogle kalder ønsketænkning.

Fra hvad jeg kan finde frem til, så er det blot denne video, der har været årsagen til forvirringen. De har lavet den baseret på, hvad folk håber at se til E3, og så er der altså lavet et mock-up med Smash Bros. Melee på Switch.

<div style="position:relative;height:0;padding-bottom:56.35%"><iframe src="https://www.youtube.com/embed/biW-B0BR1yo?ecver=2" style="position:absolute;width:100%;height:100%;left:0" width="639" height="360" frameborder="0" allowfullscreen></iframe></div>