Rygte: Sonic Colors komme...

Nintendo eShop highlights...

Destroy All Humans! annon...

Hvad får du ud af at Nin...

Ugens Downloads: Uge 14 2...

Nintendo annoncerer Pac-M...

Miitopia modtager ny trai...

Større opdatering udgive...

E3 2021 afholdes digitalt...

Gameplay-trailer viser me...

New Pokémon Snap

Hvorfor siger man at Mari...

Nintendo Switch

Bøger

Nindie Klubben

Mario Kart Tour

Monster Hunter Rise

Annonceringer af annoncer...

Spil på vej til Switch

Dit seneste køb

K: Wii spil

S: Switch skuldertaske (g...

Tilbudstråden

K: The Legend of Zelda: M...

Zelda Collectors Edition ...

K: Wii remote plus

Tank! Tank! Tank (Wii U) ...

Vurdering af Pokemon kort

S: Diverse spil

K / B: Wii U titler

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Alternative nyheder

Dingler_
Dingler_

21
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 27-05-2011 14:14 - Redigeret 22-03-2016 18:44

Herinde kan man dele fra sig af nyheder med relevans til Nintendo, hvis de ikke helt lever op til forsidestof! Husk at linke til den pågældende nyhed, så vi kan se, om det er faktuelt, og så vi også kan få et dybdegående billede af emnet til diskussion!

Fawful
Fawful

1682
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1906 - Skrevet 05-03-2021 20:04 - Redigeret 05-03-2021 20:05

Jeg håber rygtet er sandt. For mig er en Switch Pro med 4K et sikkert køb. Det er lige, hvad jeg ønsker, da det vil gavne mit store 65" tv meget til en lækker oplevelse. Til gengæld er det helt fint med 720p håndholdt, da det er fint skarpt på så lille en skærm - også hvis den opgraderes til 7". Forstår ikke hvis mange raser over, den skal op på 1080p. Det vil jeg sagtens kunne leve uden de kommende år også.

Jeg er enig i, at FPS gør en stor forskel, så der håber jeg også på forbedringer. Til at starte med, kunne det være rart, hvis bare alle spil var 60 FPS.

Men for mig er 4K docked et kæmpe ønske!

DragonTail
DragonTail

312
Level: 5 (Cheep)

1
1ups givet

#1907 - Skrevet 07-03-2021 12:40

Når der kommer en switch Pro håber jeg virkelig at basen er den samme/passer til begge konsoller så man også kan fortsætte med at bruge sin gamle switch 😊

JOEP
JOEP

38185
Level: 47 (Boo)

2
1ups givet

#1908 - Skrevet 10-03-2021 19:05

Så er det jo den 10. marts, og det er jo også kendt som Mario Day (fordi de i USA kan skrive datoen som Mar 10). Der har ikke været megen markering af dagen her i Europa, men Nintendo har da givet rabat på Super Mario Maker 2 og Paper Mario: The Origami King på eShop.

The ultimate beast
The ultimate beast

515
Level: 20 (Moblin)

1
1ups givet

#1909 - Skrevet 10-03-2021 19:30

Jeg troede næsten ikke, at vi ville få den rabat. Jeg kunne læse, at rabatterne allerede var på den amerikanske eShop i mandags. Jeg tror faktisk, jeg vil udnytte tilbuddet og hoppe med på Mario Maker 2 Smiley

Andreas Tarding
Andreas Tarding

3667
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#1910 - Skrevet 23-03-2021 16:57 - Redigeret 23-03-2021 22:46

Siden "Switch Pro"-rygte-bålet fik lidt ny ild af Bloomberg i forrige uge, har det svirret frem og tilbage, ift. muligheden for, at dette enten er en langt mindre opgradering, end rygtet, eller slet ikke når at udkomme i år. Idéen er, at Nintendo skulle opleve de samme leveranceproblemer, som Sony og Microsoft har med PS4/XSX, og derfor simpelthen ikke ville kunne producere en "Pro"-konsol tilstrækkeligt i år, til at møde den komplet enorme efterspørgsel, den forudses at opleve.

.. Men! Bloomberg giver ikke op. De fortsætter nu, her i dag:

The new Switch iteration will support Nvidia’s Deep Learning Super Sampling, or DLSS, a novel rendering technology that uses artificial intelligence to deliver higher-fidelity graphics more efficiently. That will allow the console, which is also set for an OLED display upgrade, to reproduce game visuals at 4K quality when plugged into a TV, said the people, who asked not to be identified because the plan is not public.

The U.S. company’s new chipset will also bring a better CPU and increased memory. DLSS support will require new code to be added to games, so it’ll primarily be used to improve graphics on upcoming titles, said the people, including multiple game developers. Bloomberg News previously reported that the new Switch is likely to include a 7-inch OLED screen from Samsung Display Co. and couple the console’s release with a bounty of new games.

Analytikeren Takashi Moguchi tweeter:

@ianmking: Nvidia's DLSS for the upcoming Switch? Multiple people familiar with the plan told us yes. Expect higher price tag? @theKantoarbot says yes.

A lot of analysts say they expect new Switch will be somewhere between $399.99 and $349.99; Even with the $399.99 tag, "Nintendo can drive strong demand," our in-house analyst
@theKantoarbot
says.

Jeg forøger min bingoplade-indsats på "Switch Pro 2021" fra 25% til 75%. (Ved godt, det ikke helt er sådan, bingo fungerer ..)

Den brede konsensus begynder at være, at denne konsol er mere eller mindre stålsat nu. Angiveligt håber de også på, at pushe BotW 2 synkront med den, i en gentagelse af præcis samme synergi, de benyttede i 2017 - men dér ved vi jo, hvordan det er med Zelda-releases. Smiley