Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Amiibo Cards

Aneira
Aneira

531
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

Skrevet 24-08-2015 19:50

Selvom jeg er gået allin på figurerne, synes jeg egentlig at det er et cool alternativ. Men hvad mener I om prisen? En pakke med 3 kort fra Animal Crossing er eksempelvis sat til 49 kr. hos coolshop samt andre forhandlere. Hvis jeg har forstået det korrekt skulle der alene være 100 forskellige af disse.

Umiddelbart synes jeg, at det er en vanvittig pris. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at smash bros. kortene (hvis de kommer) sikkert vil koste mere.

Mht. Animal Crossing, så skulle der komme en samlebog til kortene. Her tænker jeg med det samme Panini og de gamle klistermærke bøger fra 80'erne/90'erne. Hvis det bliver ligeledes, så kan vi jo bruge en formue på, at købe de samme kort igen og igen, før man er heldig at få en pakke med kort man ikke har i forvejen.

Hvad tænker I omkring dette?

NNID: sideshow01

I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman!
    KJ85
    KJ85

    21409
    Online
    Level: 58 (Tektite)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 24-08-2015 20:24

    Kan oplyse, at der allerede er tre Animal Crossing kort-serier planlagt, og det er blot serie 1, der indeholder 100 forskellige kort. Pakkerne vil som du skriver det indeholde tre kort, hvoraf den ene er specielt. Pakkerne ser ud som herunder:



    49 kr. lyder som en placeholder, for den officielle Nintendo Store i UK sælger dem til, £3.49, men de kan selvfølgelig sagtens ende med at være dyrere i Danmark, ligesom de almindelige figurer er det.

    Er faktisk slet ikke sikker på, at de har tænkt sig at udgive kort som alternativ til Smash-figurer, men det må tiden jo vise. De skal nok have det testet af først med Animal Crossing-serien. Jeg ved det ikke er meningen, at folk skal eje alle kort, men i stedet låne kort af hinanden. Dog virker prisen ret voldsom, og er glad for, at Animal Crossing ikke siger mig en dyt.


    Aneira
    Aneira

    531
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 24-08-2015 20:41

    Hurtig hovedregning siger 4500 kr. for hele samlingen, hvis man er heldig nok ikke at købe de samme kort flere gange. Det er seriøst retarderet...

    ...og jeg frygter for min egen retardering, når samler-genet rører på sig Smiley


    Rockarina
    Rockarina

    152
    Offline
    Level: 31 (ChuChu)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 24-08-2015 20:55

    Jeg ville gerne ha købt et par pakker hvis de indeholdt ca det samme antal som en pakke pokemon kort, men 3 kort for 50kr (hvis man er premium medlem hos Coolshop) det er hul i hovedet Smiley det er rigtig ærgerligt for jeg elsker animal crossing, og er en af de spil serier jeg har brugt aller flest timer på i mit voksen liv !


    TheSonicolas
    TheSonicolas

    476
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 25-08-2015 00:09 - Redigeret 25-08-2015 00:36

    Jeg stopper med at samle så ambitiøst på amiibos. Det er, hvad jeg tænker omkring dette. "Trading cards" er det mest feje handelstrick på markedet. Man bliver afhængig af at få dem alle, og det kommer til at koste en formue at købe dem, da man kommer til at købe kort man har i forvejen under vejs. Det som jeg så godt kan lide ved figurerne er, at man ved, hvad man køber. Det gør man ikke med kortene.

    Det er også fejt, fordi det holder i hånd med amiibos som jeg og Aneira begge to har købt alle af indtil videre.


    JOEP
    JOEP

    74144
    Online
    Level: 50 (Torizo)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 25-08-2015 07:58

    KJ85 skrev:
    49 kr. lyder som en placeholder, for den officielle Nintendo Store i UK sælger dem til, £3.49, men de kan selvfølgelig sagtens ende med at være dyrere i Danmark


    Well, £3.49 svarer, med dagens kurs, til 35.67 kr., hvilket er omkring 40 kr. med dansk moms. Så er 49 egentlig ikke en vild pris, hvis butikken gerne vil tjene lidt mere.

    Det er dog stadig en helt igennem horribel pris i forhold til værdien af indholdet. Burde koste 15 kr. for 3, max 20 kr.! Det bliver amiibo-figur-historien om igen. Butikkerne stocker op, sætter prisen for højt ift udlandet og værdien, og så fjerner de det fra sortimentet, fordi det ikke sælger.