Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Dagens Smash-billede

Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

Skrevet 13-06-2012 01:30 - Redigeret 26-06-2014 15:05

Dette emne er blevet ændret til at folk kan komme med kommentarer og spekulationer omkring de daglige Smash-opdateringer. Vi linker altid til dagens billede øverst i tråden, men tidligere billeder kan ses på de forskellige dage gennem tråden.

Lad os få gang i de spekulationer!



JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#916 - Skrevet 03-11-2014 08:17


Here's the main menu of the Wii U Version. Colorful silhouettes of various fighters stream in the background. It looks sparkly.




stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#917 - Skrevet 03-11-2014 09:06

Damn han har valgt at bruge den samme forfærdelige menu på Wii U.


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#918 - Skrevet 04-11-2014 08:48


Here's the Fiend's Scale in Classic mode. When you raise the intensity in the 3DS version, the effects looked similar to a picture book. However, for the Wii U version, as you raise your intensity it looks like you're falling deeper into the underworld. The very bottom looks ferocious.



The field in Classic mode has five different backgrounds determined by the intensity level. On low intensity, the background looks peaceful, but on high intensity, the atmosphere gets pretty intimidating.




JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#919 - Skrevet 05-11-2014 08:53


Jackpot Opportunity is one of the Events in single-player mode where you aim to collect 1,000 Gold to pay off your loan. This scenario uses Coin Battle rules.



It's Past Your Bedtime sets up another predetermined situation for a single-player Event. In this one, Jigglypuff needs to put every fighter to sleep at the same time. There are quite a few scenarios like this that aren't simply brawls.




Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#920 - Skrevet 05-11-2014 09:29

Det lyder sgu egentlig meget sjovt - håber dog det ikke begrænser antallet af events i den stil der var i Melee. Kom aldrig rigtig ind i det i Brawl, var de gode der?


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#921 - Skrevet 06-11-2014 09:16

Ovenpå al den info fra Diercten havde jeg helt glemt dette. Men ny bane!

Here's something we didn't even announce in "Super Smash Bros. for Wii U: 50-Fact Extravaganza"(“ Super Smash Bros. for Wii U: 50 Must-See Things”)--a stage from Yoshi's Woolly World. This stage was added and developed quite near the end of development. The surfaces are soft and cushiony.



The mobiles are placed in different locations depending on the situation, and they tilt according to weight distribution. The stage also gets rearranged, so the ground may disappear temporarily during a remodel.




stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#922 - Skrevet 06-11-2014 10:20

Endnu en walk-off bane?


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#923 - Skrevet 06-11-2014 13:48

I det mindste findes den (forhåbentlig) i Omega form, men det er stadig irriterende med alle de mange nye "originale" baner der bare er kloner af hinanden.
Kunne være interessant hvis der kun var platforme og intet gulv på noget tidspunkt, så det udelukkende var en kamp oppe i skyerne fx, så det layout-mæssigt var en masse små platforme man skulle hoppe til og fra på. Ved ikke om det er kompetetivt, men det ville da være lidt anderledes.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#924 - Skrevet 06-11-2014 14:29

Er heller ikke skide meget for baner hvor man kan komme til at gå ud, føles altid som om der er for kort eller langt et område uden for ens udsyn til at det giver mening. Bryder mig heller ikke om at banen forsvinder af og til på ukendte tidspunkter - men selve designet er super lækkert! Smiley


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#925 - Skrevet 06-11-2014 15:56

Bo130 skrev:
Det lyder sgu egentlig meget sjovt - håber dog det ikke begrænser antallet af events i den stil der var i Melee. Kom aldrig rigtig ind i det i Brawl, var de gode der?

I Brawl havde samme slags events, hvor winning condition var specifik. Når du siger "den stil der var i Melee", mener du så events, hvor det kun er bestemt hvem man kæmper som/imod men at man bare skal vinde på almindelig vis? For det fandtes også i Brawl, så det er nok stadig blandet.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#926 - Skrevet 06-11-2014 15:59

Jeg ved ikke præcis hvad jeg mener, synes faktisk dem hvor figuren var valgfri var sjovest, jeg ved bare at de var vanvittigt oplagte til one-more-try og generelt konkurrence på highscore. Følte aldrig rigtig det samme om Brawl, tror ikke engang jeg prøvede dem alle der.


stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#927 - Skrevet 06-11-2014 16:21

Brawl events var aldrig helt så sjove imo. Tidels simpelthen bare fordi fysikken er kedeligere.

Og så havde den også nogle lidt skøre problemer som den tilfældige (eller meget varierende) loading tid på nye figurer (ligesom når zelda laver sig om til sheik eller omvendt i brawl) hvilket blev kortere i forhold til game timeren hvis man pausede hele tiden - rigtig dumt i forhold til high scoring.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#928 - Skrevet 07-11-2014 09:37



Here's a new stage, Wuhu Island. Flying around Wuhu Island may remind you of the Pilot Wings stage, but this time we tour famous locations on the island.





For example, here's the starting line of a power-cruising race. You may also find yourself at a mountain summit, in front of a fountain, on a suspension bridge, in a fighting arena, or riding on a boat. The stage really feels like a resort vacation.





I've been so busy with developing this game that I dreamed about tropical islands every time I saw this stage. …Beaches in the summer are great, aren't they?




stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#929 - Skrevet 07-11-2014 11:10 - Redigeret 07-11-2014 11:23

Den ser da meget fin ud (ligesom den med walk-offs), men jeg ville virkelig ønske de tilføjede lidt flere stationære/"almindelige" baner til spillet. Selv som casual var det klart dem (og hyrule temple) der var mest populære i min omgangskreds både i 64 og melee (begrænset hvor meget casual brawl jeg har spillet Smiley). Har aldrig været mit indtryk at rainbow cruise/pokefloats eller mushroom kingdom1/2 har været de mest populære baner så jeg forstår virkelig ikke at vi nu får så sindsygt mange af den slags.

3DS versionen har næsten kun battlefield og final destination (og omega stages lol). Alt andet har en eller anden form for gimmick eller i hvert fald walk-offs. Nogle gimmicks mere ødelæggende end andre, men helt ærligt.

Så igen så tror Sakurai jo tilsynladende også at 2-minute time matches er standarden selvom ingen spiller time og slet ikke 2-minutter.

Edit: That said så tror jeg at ovenstående muligvis godt kunne gå hen og blive tournament viable (som andre bevægende baner har været til nogle turneringer før i tiden), men steder som det andet billede bliver bare et camping helvede. Smiley


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#930 - Skrevet 10-11-2014 09:31


Playing Classic mode with two players means you can battle the Master-type opponents together…but your opponents will also be powered up. The foe in this picture is Master Beast.



The Wii U version-exclusive Master Fortress is only available in single-player mode. You'll need to attack its heartlike cores.