Skrevet 15-08-2012 08:44
Det er én ting at lave sine egne Top 10-lister, men der er virkelig mange der gør det og det er nærmest altid nemmere at kommentere på/kritisere andres Top 10 listen. Denne tråd er derfor lavet til at man kan skrive andre spilsiders Top 10 lister over noget og kommentere på den. Derefter er andre både tilladte at referere til nye Top 10 lister, eller diskutere den der allerede er blevet lagt.#16 - Skrevet 06-10-2012 14:27
Jeg synes eller det var virkeligt cool med GrindHouse-genren inde over. Gameplay'et er solidt og historien er som en anden dejlig B-film Om ikke andet har det fået meget opmærksomhed for sin massive brug af ordet fuck..#17 - Skrevet 06-10-2012 16:21
Jeg kan personligt ikke lide stilen i spillet, men det er måske det med B-film. Så udover det er der rigtig meget galt... Jeg begynder fra en ende af.#18 - Skrevet 06-10-2012 16:59
Det var da noget af en smøre Mr. Cheese - respekt!!#19 - Skrevet 06-10-2012 20:10
Du har nok ret med stemmeskuespillet. Det er igen det med at jeg ikke kan lide det med B film elementet. Det gør ikke spillet dårligere, men det er bare noget jeg irriterer mig over. Jeg havde faktisk også skrevet en smøre om hvad der er galt med B-film elementet, men jeg blev enig med mig selv om at det kun var noget der var galt for mig. Så kun stemmeskuespillet blev stående som et lille "problem".#20 - Skrevet 06-10-2012 20:20
Efter at have skrevet mit sidste indlæg hørte jeg også lige podcasten på NWR om spillet og deres valg, og de indrømmer også blankt, at det ikke er det mest velproducerede spil til konsollen, men de vælger det pga. dets humor og fordi det er et spil, som de får lyst til at vende tilbage til med jævne mellemrum.#21 - Skrevet 12-01-2013 12:34
EDGE har lavet en Top 10 over bedste udviklere. Hold da op jeg er uenig. Minecraft-udvikleren som nummer 2?!#22 - Skrevet 12-01-2013 12:42
Jeg er også ret uenig. Nogle af dem burde slet ikke være på listen, og den mangler i stedet andre som Retro Studios. Derudover burde Nintendo EAD og Naughty Dog være højere oppe.#23 - Skrevet 06-06-2013 17:08 - Redigeret 06-06-2013 17:09
Så har GameInformer forsøgt sig med en Top 25 over bedste Nintendo DS-titler. Hvad tænker I om deres valg?1. New Super Mario Bros.
2. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
3. Advance Wars: Dual Strike
4. Grand Theft Auto: Chinatown Wars
5. Pokemon Black & White
6. Professor Layton and the Curious Village
7. Castlevania: Dawn of Sorrow
8. Contra 4
9. Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of the Rift
10. Animal Crossing: Wild World
11. Radiant Historia
12. Kirby Canvas Curse
13. The World Ends with You
14. Super Scribblenauts
15. Mario & Luigi: Bowser's Inside Story
16. Phoenix Wright: Ace Attorney - Trials & Tribulations
17. Metroid Prime Pinball
18. Dragon Quest Heroes: Rocket Slime
19. Tetris DS
20. Trauma Center: Under the Knife
21. Okamiden
22. Picross 3D
23. Mario Kart DS
24. Ghost Trick: Phantom Detective
25. Korg DS-10 Synthesizer
Nu er det ikke alle spil på listen jeg har prøvet, men jeg synes i hvert fald ikke at NSMB er maskinens bedste spil på nogen måde. Dem jeg har haft mest sjov med på den liste er helt klart Mario Kart DS, Tetris DS og Castlevania: Dawn of Sorrow!
Og Ouendan/Elite Beat Agents mangler helt kritisk meget!
#24 - Skrevet 06-06-2013 17:14 - Redigeret 06-06-2013 17:16
Min første tanke er helt klart også at NSMB ikke på nogen måde fortjener en førsteplads. Det er simpelthen ikke ret godt.#25 - Skrevet 06-06-2013 18:16
NSMB er et fantastisk spil. Alle andre sidenhen i serien derimod; meh. Et spil der formår at sælge så mange Nintendo DS maskiner må næsten også have gjort sig fortjent til al den praise det får.#26 - Skrevet 06-06-2013 18:49
Jeg var bare ikke meget for de to første. Wii U-udgaven har klart det bedste i den serie, og så havde jeg også lettere ved at tage mig sammen til at spille NSMB 2 end jeg havde med de to første.#27 - Skrevet 28-07-2013 11:57
Lidt udenfor emne, men Kino.dk har prøvet at rangere Pixar-filmene fra bedst til værst. Hvad synes I?#28 - Skrevet 28-07-2013 12:03 - Redigeret 28-07-2013 12:04
Jeg lavede selv en lignende liste for nylig:13. Brave (bjørnetwistet var elendigt og kedeligt)
12. A Bug's Life (fandt den ved gensyn småkedelig)
11. Cars (jeg er underholdt, men den er lidt... kedeligt filosofisk)
10. Cars 2 (mere spøjs end Cars, men underholdende på en anden måde)
9. Toy Story 3 (jeg er nok blandt de få, der ikke er så tosset med denne. Flot, men ikke den bedste.)
8. Toy Story 2 (holder stilen fra 1'eren meget godt, men mindre interessant historie)
7. Wall-E (lidt kedelig i længden, men ufatteligt charmerende!)
6. Toy Story (en anelse triviel at se nu, så helt tidløs er den ikke, men stadig værd at se)
5. Monster's Inc.
4. Ratatouille (sød og charmerende, god underholdning)
3. Up (hunden gør filmen!)
2. Finding Nemo (alt, hvad en film bør være)
1. The Incredibles (suveræn!)
#29 - Skrevet 28-07-2013 12:58
Bo130 skrev:
1. Toy Story 2
2. Up
3. WALL-E
4. Monsters Inc.
5. Toy Story
6. Ratatouille
7. Finding Nemo
8. The Incredibles
9. Toy Story 3
10. Brave
11. Cars
12. A Bug's Life
13. Cars 2
Normalt er jeg ofte uenig med sådan nogle top 10-lister, men denne her er ikke helt forkert på den. Ville nok have sat både Toy Story 1 og 3 lidt højere oppe, men ellers virker det rimelig fint.
#30 - Skrevet 28-07-2013 16:13 - Redigeret 28-07-2013 16:14
#1 - det gamle Metroid til NES kunne også meget nemt være kommet med på den liste... Trial & error for alle pengene