Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3 2018

JOEP
JOEP

74144
Online
Level: 50 (Torizo)

1
1ups givet

Skrevet 29-05-2018 14:45 - Redigeret 13-06-2018 15:59

Så er vi ved at nærme os juni måned, og det betyder, at E3 er ved at være over os. Denne tråd er oprettet, således at vi har et sted at diskutere forventninger, håb, drømme, konferencer, rygter og alt andet vedrørende E3 2018, så slå jer endelig løs! Det er også helt i orden at komme ind på de øvrige konferencer, som ikke nødvendigvis omhandler Nintendo.

Tidspunkter for de store pressekonferencer:

Lørdag 9. juni
- Kl 20.00: EA Games

Søndag 10. juni
- Kl 22.00: Microsoft

Mandag 11. juni
- Kl. 03.30: Bethesda
- Kl. 19.00: Square Enix
- Kl. 21.00: Limited Run Games
- Kl. 22.00: Ubisoft

Tirsdag 12. juni
- Kl. 00.00: The PC Gaming Show
- Kl. 00:30: Splatoon 2 World Championship opening rounds
- Kl. 03:00: Sony
- Kl. 18.00: Nintendo E3 Direct
- Kl. 18:45: Nintendo Treehouse Live Day 1
- Kl. 22:00: Splatoon 2 World Championship Finals

Onsdag 13. juni
- Kl. 00:00: Super Smash Bros. Invitational 2018
- Kl. 19:00: Nintendo Treehouse Live Day 2

Torsdag 14. juni
- Kl. 19:00: Nintendo Treehouse Live Day 3


Afholdte konferencer:

EA konference:



Microsofts konference:



Bethesda konference:



Devolver Digital konference:



Square Enix konference:



Limited Run Games:



Ubisoft:



Sony:



Nintendo:



Marddos91
Marddos91

967
Online
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 11-06-2018 22:36 - Redigeret 11-06-2018 22:36

Det ville være så godt! Jeg krydser fingre for, at det er sandt. Så må de også lige få det nye Doom på listen også og så er jeg tilfreds med Bethesda Smiley


Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 12-06-2018 08:46 - Redigeret 12-06-2018 08:46

Sony havde nu også noget fedt i godteposen. Death Stranding ser stadigt meget mystisk ud, men det ser sgu også ret spændende ud. Fed dyster stemning. Smiley.

Ghosts of Tsushima så fedt ud. Fedt med nyt spil fra Remedy i form af Control. Resident Evil 2 remake WOOHOO! Og ikke mindst Spider-Man. Har desværre ikke selv en PS4, så jeg må nøjes med at spille multi plat titlerne. Men godt at RE2 kommer til Xbox One og samme regner jeg med Control gør, selvom de ikke har nævnt noget. Smiley.

Nu venter jeg spændt på Nintendo's Direct kl 18 i aften. Smiley


Nemy
Nemy

9491
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 12-06-2018 10:11 - Redigeret 12-06-2018 10:11

Er folk klar til i aften? Smiley

Jeg kom lige til at tænke på, at det også er oplagt Nintendo fremviser det næste Animal Crossing-spil Smiley


JOEP
JOEP

74144
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 12-06-2018 10:18 - Redigeret 12-06-2018 10:18

Square Enix konference:



Limited Run Games:



Ubisoft:



Sony:




JOEP
JOEP

74144
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#35 - Skrevet 12-06-2018 11:35

Jeg har fået set Ubisofts og Sonys konferencer. Ubisofts var god, ikke så fast-paced som Microsoft (som lige så godt kunne have været digital som NIntendos), men den var underholdende, og der var et godt mix af spil.

Sonys var elendig. Det der studie-snak og en 20 minutter lang demo af Last of Us II? Nej tak. TIl gengæld så Spider-Man helt fantastisk ud - det må jeg spille engang, så må jeg låne en PS4 for det. Kunne ikke gennemskue, hvem den hvide gut i traileren var, men tænker, at vi har med Sinister Six at gøre.
Control så også udmærket ud. Fedt med RE2, men det er ikke noget for mig.

Edit: Jeg er vild med, at Ubisofts lydmand ikke var hurtig nok til at afbryde mikrofoner, så vi fik et guldkorn som dette:




Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#36 - Skrevet 12-06-2018 17:06 - Redigeret 12-06-2018 17:06

Ubisoft er for mit velkommende bedst ind til videre, Starlink: Battle for Atlas, the division 2, nyt Assassin's Creed og DLC til Mario + Rabbids Smiley

glæder mig til at se hvad Nintendo kommer med, kan kun blive godt Smiley


Davir
Davir

1312
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#37 - Skrevet 12-06-2018 19:11 - Redigeret 12-06-2018 19:11

Hmm Pokemon Switch 2019 fået vi nok først at se til næste år


Sillyyy
Sillyyy

2944
Online
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#38 - Skrevet 12-06-2018 19:14 - Redigeret 12-06-2018 19:14

Kom der en release date på Fire Emblem?


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7429
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#39 - Skrevet 12-06-2018 19:18 - Redigeret 12-06-2018 19:18

Folk går vist meget op i online (eks. ResetEra), at sammenligne Nintendos show her i år, med hele deres historie af E3-shows igennem tiden - man kan læse en ret massiv konsensus lign. "værste E3 nogensinde! Værre end den med Wii Music", f.eks.

Jeg ved bare ikke, om stilen rigtigt kan sammenlignes - de har jo seriøst omlagt sig, med mindre Nintendo Direct-shows igennem året, der også kører på massiv social media-hype, osv.

Det var selvf. sjovt med en "årsfest" i tidligere tider, hvor det ligesom gik totalt amok, med store sceneshows osv. - men de har vel ret grundigt omlagt sig, til dette nogle kalder "guerrilla marketing", med social media-ildebrand med ét døgns varsel, på forskellige tidspunkter igennem året, osv.

Jeg har nok fundet dette mere underholdende, ærligt talt, end ét enkelt større show om året - men who knows, kan jo være, de skifter stil igen næste år. Nintendo er et over hundrede år gammelt, evigt-tilpassende og eksperimenterende firma - der er vel brændstof til random announcements og underholdning, i en del tid endnu, når der nu er solidt cashflow i Switch-hardwaresalget.

Jeg læner mig ubekymret tilbage, og regner med flere random Nintendo Directs igennem året - måske med Metroid, måske med noget andet. Smiley


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

481
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#40 - Skrevet 12-06-2018 19:42 - Redigeret 12-06-2018 19:42

Nej hvor er jeg skuffet og tom for ord. De sidste 2 dage har simpelthen været en vild køretur med maser af fede titler i lange baner, men turen stoppede da godt nok lige brat her til aften. Men bruger simpelthen ikke en hel E3 press til et enkelt spil, i øvrigt et spil som snildt kunne have fået sin egen Direct på et senere tidspunkt efter E3.

Efter deres E3 sidste år virkede det så lovende fremover. Det virkede virkeligt som om at Nintendo igen kunne fyre en fed præsentation af, men kæft hvor var det der en sørgelig omgang. De følger ikke engang op på deres annoncering af Metroid Prime 4 fra sidste år. Animal Crossing og et nyt Pikmin som folk virkeligt går og længes efter bliver der ikke engang snakket så meget som bare et sekund om.

Håber virkeligt at det nye Smash bliver en kæmpe fiasko, for det der lort de har lavet her til aften er simpelthen det værste nogensinde fra Nintendo.


JOEP
JOEP

74144
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#41 - Skrevet 12-06-2018 19:47

ChampionOfWhat skrev:Håber virkeligt at det nye Smash bliver en kæmpe fiasko, for det der lort de har lavet her til aften er simpelthen det værste nogensinde fra Nintendo.


Haha, det er måske lige overkill nok - det skal nok blive en succes. Men jeg er enig, at bruge mere end halvdelen af en præsentation som denne på et enkelt spil, hvor der diskuteres små ændringer til figurer og teknikker, det er lige lovligt dumt. Det er, som du siger, bedre egnet til en dedikeret Direct senere. Super ærgerligt!

Det sagt, så så det vi så godt ud.

Edit: Metroid Prime 4 var der ikke, det taler Bill Trinen om:

Is there anything you can say about Metroid Prime 4? Is there a reason it wasn’t at the show this year?

Trinen: It’s still in development.


Bihldorff: But yeah, we’re not featuring it at E3 this year.

Trinen: I think the main thing is, as people have probably realized by now – we show things when we think we’re ready to show them. And when we think we’re ready to show Metroid Prime, we’ll show Metroid Prime.

More than a logo?

Bill: [Laughs] Last year was the first year for Switch at E3, so we took a bit of a departure from our usual approach to E3, which is to focus on more near-term stuff. Last year, because it was the first year for the hardware, we looked at things that were maybe a little further out. This year, you can see pretty clearly, we’re back to focusing on the near-term. We’ll have more to share with Metroid Prime 4 when we have something we think is going to wow people.


Men hvad med Yoshi?

Nintendo announced a new Yoshi game for Switch at last year’s E3. It wasn’t present during today’s presentation, and will be skipping the expo entirely. According to Nintendo’s Bill Trinen, there will be news “later this year.”




Pieyanthikos
Pieyanthikos

2688
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#42 - Skrevet 12-06-2018 20:06

Er det ikke en mulighed, at der kommer flere annonceringer de kommende dage i Treehouse?

EDIT: Det sagt, så er det godt nok en sløj efterårskalender. Hele julesalget kommer til hænge primært på Pikachu, Smash og måske det nye Yoshi, som det ser ud lige nu.


ChampionOfWhat
ChampionOfWhat

481
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#43 - Skrevet 12-06-2018 20:28 - Redigeret 12-06-2018 20:28

Okay jeg gik måske lige lidt over gevind der, men kæft jeg var skuffet.

Synes det er synd at de ikke er længere fremme i produktionen af forskellige titler til Switch så de mener at de ikke har lige at vise. Jeg ville gerne have set noget fra Prime 4 eller Yoshi. Animal Crossing ligger i fremtiden kan vi kun håbe.

Jeg håber lidt at de kommer med en surprice Direct inden for de næste par måneder hvor de fortæller lidt mere om hvad vi kan forvente der kommer til Switch i fremtiden.


Davir
Davir

1312
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#44 - Skrevet 12-06-2018 21:12 - Redigeret 12-06-2018 21:12

ChampionOfWhat skrev:
Synes det er synd at de ikke er længere fremme i produktionen af forskellige titler til Switch så de mener at de ikke har lige at vise. Jeg ville gerne have set noget fra Prime 4 eller Yoshi. Animal Crossing ligger i fremtiden kan vi kun håbe..



Og Pokemon



Krisp
Krisp

1628
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#45 - Skrevet 13-06-2018 07:58 - Redigeret 13-06-2018 07:58

#46: Enig. Jeg synes deres Direct startede godt med nogle hyppige spil trailere og så gik det pludseligt over i Smash og jeg sad bare og tænkte.. Ja ja.. Nu har vi set det.. Er der mere? Da de så til sidst skippede over til Treehouse, var jeg virkeligt overrasket over at det bare var det..

Jeg havde forventet at se noget til Yoshi, måske noget Metroid Prime 4 og så havde jeg også håbet at Spyro Collection/Remakes ville blive annonceret til Switch'en. Og jeg havde selvfølgeligt også håbet at de ville vise en eller anden 1. party udgivelse som man ikke havde ventet. Og det ville da slet ikke gøre noget, hvis de kom på banen med en afløser til Virtual Console + remakes af OOT og Majora's Mask til Switch som der var rygtet.

Jeg synes det er ringe at de bruger så meget tid på at vise Smash frem. Det er fint for Smash fans, men for os andre er det ikke særligt interessant. De kunne have haft en decideret Smash direct senere. Smiley.

2017 var et fantastisk år for Switch ejerne, men 2018 har godt nok været noget mere sløjt med udgivelser.

Men i det mindste så viste de da Overcooked 2. Det må være det eneste lyspunkt i Nintendo's E3 Direct for mit vedkommende. Smiley