Nintendo åben for at gå ...

N-cast: E3 2018 Edition

Super Mario Party annoncer...

E3 2018: Håb og forventni...

Fortnite officielt bekræf...

Super Smash Bros. Ultimate...

Yoshi til Switch er skubbe...

Hollow Knight ude nu

Ridley kommer til Super Sm...

Tilbud uge 24 2018

Hvad spiller du nu? Hvor e...

N-clubs Streaming-kalender...

Pokémon GO

Fortnite

Fortnite: Spillere Squad/ ...

Hvilken controller bruger ...

Super Smash Bros. Ultimate...

Releasedatoer

E3 2018

Podcast: Nintendosofaen

Tilbudstråden

Solgt!

Nintendo 64 m. tilbehør s...

S: Mario kart 8 Deluxe

S: 3 stks Swicth spil

Nintendo konsoller

Bytte Zelda BOTW fra Wii U...

S: wii u og switch spil

K: Chrono Trigger til SNES

S: SNES m. 7 spil *NEDSAT*...

E3 2018

JOEP

9892
Level: 44 (Skulltula)

1
1ups givet

Skrevet 29-05-2018 14:45:22

Så er vi ved at nærme os juni måned, og det betyder, at E3 er ved at være over os. Denne tråd er oprettet, således at vi har et sted at diskutere forventninger, håb, drømme, konferencer, rygter og alt andet vedrørende E3 2018, så slå jer endelig løs! Det er også helt i orden at komme ind på de øvrige konferencer, som ikke nødvendigvis omhandler Nintendo.

Tidspunkter for de store pressekonferencer:

Lørdag 9. juni
- Kl 20.00: EA Games

Søndag 10. juni
- Kl 22.00: Microsoft

Mandag 11. juni
- Kl. 03.30: Bethesda
- Kl. 19.00: Square Enix
- Kl. 21.00: Limited Run Games
- Kl. 22.00: Ubisoft

Tirsdag 12. juni
- Kl. 00.00: The PC Gaming Show
- Kl. 00:30: Splatoon 2 World Championship opening rounds
- Kl. 03:00: Sony
- Kl. 18.00: Nintendo E3 Direct
- Kl. 18:45: Nintendo Treehouse Live Day 1
- Kl. 22:00: Splatoon 2 World Championship Finals

Onsdag 13. juni
- Kl. 00:00: Super Smash Bros. Invitational 2018
- Kl. 19:00: Nintendo Treehouse Live Day 2

Torsdag 14. juni
- Kl. 19:00: Nintendo Treehouse Live Day 3

Afholdte konferencer:

EA konference:

Microsofts konference:

Bethesda konference:

Devolver Digital konference:

Square Enix konference:

Limited Run Games:

Ubisoft:

Sony:

Nintendo:

Side: 12345Vis alle

ChampionOfWhat

141
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#46 - Skrevet 12-06-2018 20:28:52

Okay jeg gik måske lige lidt over gevind der, men kæft jeg var skuffet.

Synes det er synd at de ikke er længere fremme i produktionen af forskellige titler til Switch så de mener at de ikke har lige at vise. Jeg ville gerne have set noget fra Prime 4 eller Yoshi. Animal Crossing ligger i fremtiden kan vi kun håbe.

Jeg håber lidt at de kommer med en surprice Direct inden for de næste par måneder hvor de fortæller lidt mere om hvad vi kan forvente der kommer til Switch i fremtiden.

Retrolasse

33
Level: 14 (Inkling)

2
1ups givet

#47 - Skrevet 12-06-2018 21:08:51

Godt arbejde af JOEP med alle dagens nyheder Smiley

Davir

472
Level: 13 (Baby Dodongo)

0
1ups givet

#48 - Skrevet 12-06-2018 21:12:21

ChampionOfWhat skrev:
Synes det er synd at de ikke er længere fremme i produktionen af forskellige titler til Switch så de mener at de ikke har lige at vise. Jeg ville gerne have set noget fra Prime 4 eller Yoshi. Animal Crossing ligger i fremtiden kan vi kun håbe..

Og Pokemon

Krisp

564

0
1ups givet

#49 - Skrevet 13-06-2018 07:58:15

#46: Enig. Jeg synes deres Direct startede godt med nogle hyppige spil trailere og så gik det pludseligt over i Smash og jeg sad bare og tænkte.. Ja ja.. Nu har vi set det.. Er der mere? Da de så til sidst skippede over til Treehouse, var jeg virkeligt overrasket over at det bare var det..

Jeg havde forventet at se noget til Yoshi, måske noget Metroid Prime 4 og så havde jeg også håbet at Spyro Collection/Remakes ville blive annonceret til Switch'en. Og jeg havde selvfølgeligt også håbet at de ville vise en eller anden 1. party udgivelse som man ikke havde ventet. Og det ville da slet ikke gøre noget, hvis de kom på banen med en afløser til Virtual Console + remakes af OOT og Majora's Mask til Switch som der var rygtet.

Jeg synes det er ringe at de bruger så meget tid på at vise Smash frem. Det er fint for Smash fans, men for os andre er det ikke særligt interessant. De kunne have haft en decideret Smash direct senere. Smiley.

2017 var et fantastisk år for Switch ejerne, men 2018 har godt nok været noget mere sløjt med udgivelser.

Men i det mindste så viste de da Overcooked 2. Det må være det eneste lyspunkt i Nintendo's E3 Direct for mit vedkommende. Smiley

JOEP

9892

0
1ups givet

#50 - Skrevet 13-06-2018 09:37:26

Her er den montage, de viste inden Smash overtog:

AND

65
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#51 - Skrevet 13-06-2018 12:25:44

Bah, det var da et skidt E3 for The Great N.

Smash er fint nok, men hvor er Metroid Prime? Hvad laver Retro Studios? Det næste nye Pokémon?

Super Mario Party virker til gengæld cool.

stelzig

11
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#52 - Skrevet 13-06-2018 13:07:49

Smash fyldte helt sikkert alt for meget. Helt enig med ovenstående også omkring mario party - dejligt at de denne gang ser ud til at have fanget at folk ikke kan lide bilen.

Håber lidt at de stadig har et par overraskelser de har gemt til efter directen

Nemy

1508
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#53 - Skrevet 13-06-2018 13:42:33

Jeg var virkelig skuffet i går efter Directen, men efter at have sovet på det er det ikke så slemt igen. Synes der var nogle okay fede ting de viste. Jeg synes dog stadig ikke, at måden de fremviste Smash på var den rigtige. De skulle have vist noget "rigtig" gameplay i stedet for at gå rosteren igennem fra start til slut to gange.

Efter at have læst Trinens udtalelse om, at de fokuserede på de næste 6 måneder (og at sidste års E3 var en undtagelse fordi det var Switchens første år) giver deres tilgang bedre mening.

Jeg håber dog stadig, at Star Fox Grandprix er for real og at vi ser et Animal Crossing-spil inden alt for længe.

JOEP

9892

0
1ups givet

#54 - Skrevet 13-06-2018 13:53:35

Jeg undrer mig i øvrigt lidt over manglen på 3DS-spil. Havde forventet en annoncering eller to.

Krisp

564

0
1ups givet

#55 - Skrevet 13-06-2018 15:07:25

#54: Det er helt okay for mig at de lader den gamle maskine dø og fokuserer 100% på Switch.

Sillyyy

9

0
1ups givet

#56 - Skrevet 13-06-2018 15:36:12

Jeg forstår ikke de negative meninger. Jeg synes det var et fedt event. Det virker til vi endelig får et rigtigt Mario Party, og jeg er super glad for at se lidt til det næste Fire Emblem. Jeg var ikke interesseret i Smash før E3, men det var alligevel nice at se mange af de forbedringer, de har lavet, og jeg blev alligevel lidt hyped over spillet.

Det ville være underligt, hvis ikke de havde brugt så lang tid på at vise Smash frem under deres E3 direct. Nintendo viser sikkert deres andre spil frem til andre Directs i løbet af året.

Jonezy

63

0
1ups givet

#57 - Skrevet 13-06-2018 15:54:39

Når man nu ikke tænder helt op på Smash og Pokemon var det sgu en lidt tynd omgang. Fire Emblem så dog fedt ud og det er nok det jeg ser mest frem til.

Men en sommer med Mario Tennis, Octopath Traveller, Splatoon DLC, Mario+Rabbids DLC og nogle fede nindier er sgu egentlig ikke så tosset, men så begynder der også at være langt til det næste, hvis man ikke er på Pokemon eller Smash.

Hvorfor får de ikke portet eller remastered nogle klassikere fra deres enorme og fantastiske spilbibliotek til at fylde hullerne?

AND

65
Level: 35 (Lakitu)

1
1ups givet

#58 - Skrevet 13-06-2018 18:15:09

Jonezy skrev: Hvorfor får de ikke portet eller remastered nogle klassikere fra deres enorme og fantastiske spilbibliotek til at fylde hullerne?

Efter 3 x virtual console, NES Classic, SNES Classic og otteenhalvmilliard remasters er der vel snart ikke mere tilbage at genudgive Smiley

Retrolasse

33
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#59 - Skrevet 13-06-2018 21:48:05

Jeg var umiddelbart lidt skuffet efter gårsdagens præsentation, men her dagen derpå er jeg mere nuanceret. Se lige nedenstående liste over spil som alle udkommer i år. Der burde være noget for enhver smag. Husk også på der kommer nye Nintendo Directs i år. Så der er helt sikkert flere spilannonceringer i vente.

2018:

Super Smash Bros. Ultimate
Pokemon Lets GO Pikachu
Pokemon Lets GO Eevee
Super Mario Party
Overcooked 2
Paladins
Fortnite
Hollow Knight
Mario Tennis Aces
Ys 8
The World Ends With You
Dragon Ball FighterZ
Dark Souls
FIFA 19
Xenoblade Chronicles 2: Torna The Golden Kingdom
Splatoon 2: Octa
Captain Toad: Treasure Tracker
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Octopath Traveler
Mega Man 11
Monster Hunter Generations Ultimate
Starlink: Battle for Atlas
Wolfenstein 2: The New Colossus

2019:
Fire Emblem: Three Houses
Daemon X Machina
Yoshi (ingen officiel titel endnu)

Jonezy

63

1
1ups givet

#60 - Skrevet 13-06-2018 22:43:32

AND skrev:

Jonezy skrev: Hvorfor får de ikke portet eller remastered nogle klassikere fra deres enorme og fantastiske spilbibliotek til at fylde hullerne?

Efter 3 x virtual console, NES Classic, SNES Classic og otteenhalvmilliard remasters er der vel snart ikke mere tilbage at genudgive Smiley

Point taken. Men jeg tænkte nu mere på de større N64 og Wii titler. Lidt som de gjorde med Wind Waker på WiiU.

Side: 12345Vis alle