Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Europe kart meeting 2008 - Holland

stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

Skrevet 29-11-2007 19:14 - Redigeret 29-11-2007 19:14

Halløj derude. Nogle af jer husker måske mit emne omkring en ssbm tunering i Sverige i sidste sommer. Der var et par stykker der viste interesse for at tage med (desværre endte det med bare at blive mig og tomber) og nu er jeg så tilbage igen i god tid Smiley
Jeg planlægger selv at tage en lille tur til Holland hvor der vil afholdes et "kart meeting" i sommer. Alle de "store navne" og sågar de fleste verdensmestre i diverse mariokarts kommer. Man vil naturligvis kunne spille alle mariokarts til mødet og lur mig om der ikke også vil være et par tuneringer.
Udover det vil man også kunne spille andre spil generelt. Nogle store spil som jeg er ret sikker på vil blive spillet er ssb:m (igen) og halo. Sikkert også ssbb hvis det er udgivet i europa til den tid (måske endda også hvis det ikke er siden der skulle komme et par amerikanere).

Datoerne er ikke præcist sat endnu, men ligenu regnes det med at blive en gang i juli. Jeg meddeler her når jeg får noget mere præcist. Det bliver afholdt i byen Utrecht som ligger 30 minutter med tog fra Amsterdam lufthavn.

Læs eventuelt tråden på mariokarts players pages

Selvom man måske ikke er den bedste til mariokart er jeg sikker på at det vil blive sjovt (og vi vil jo som sagt også spille andre spil Smiley) og det ville blive ekstra fedt hvis der var flere danskere så jeg håber at der igen vil være interesse for dette Smiley