Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

MMOexp - Madden 25 Relea...

MMOexp - EA FC 24 TOTS Wa...

MMOexp - Hotfix 25 for Da...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#1501 - Skrevet 06-06-2014 17:13

Kom op på 76 stjerner i går inklusiv gennemført spil. Der er nogle ret fede idéer hist og her og musikken er fascinerende, men jeg synes nu stadig spillet er overvurderet. De resterende stjerner virkede ikke sjove, så hopper videre til et andet spil.

Er det kun mig der synes at kameraet i spillet er sådan virkelig ringe? Gik mig virkelig meget på meget af tiden.

Næste spil jeg skal på bliver nok Disaster: Day of Crisis Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#1502 - Skrevet 06-06-2014 17:15

Michael skrev:

chessr skrev:

Dennis Suhr skrev:
er lige gået i gang med WildStar (MMO) i går.

kun i level 7 men det er fordi jeg jo også spiller Mario Kart 8 Smiley



Wildstar er så gudsjammerlig kedelig Smiley



De første femten levels er til dels kedelige, men så begynder det også at tage fart derfra. Adventures, dungeons og sidenhen lækre leveling områder og for ikke at glemme det forrygende combat.

WildStar lader til at blive et af de bedre MMO'er vi har set i flere år.



Så har du tydeligvis ikke spillet FF XIV Smiley ?


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1503 - Skrevet 06-06-2014 17:15

Afventer Pullblox World anmeldereksemplar, men indtil da så har jeg Batman Arkham Origins i øjet. Med eksaminer kan jeg ikke lige begynde på noget stort, så Tomodachi Life og Pullblox har stadigvæk det meste af min opmærksomhed, når jeg gamer.


Michael
Michael

5406
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1504 - Skrevet 06-06-2014 19:10

chessr skrev:

Michael skrev:

chessr skrev:

Dennis Suhr skrev:
er lige gået i gang med WildStar (MMO) i går.

kun i level 7 men det er fordi jeg jo også spiller Mario Kart 8 Smiley



Wildstar er så gudsjammerlig kedelig Smiley



De første femten levels er til dels kedelige, men så begynder det også at tage fart derfra. Adventures, dungeons og sidenhen lækre leveling områder og for ikke at glemme det forrygende combat.

WildStar lader til at blive et af de bedre MMO'er vi har set i flere år.



Så har du tydeligvis ikke spillet FF XIV Smiley ?



Jo, det har jeg. Jeg tør næsten love jeg nåede længere i FF end du gjorde i Wildstar.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#1505 - Skrevet 07-06-2014 09:20

Så fik jeg spillet en god del Disaster: Day of Crisis.

Spillets musik og historie virker okay, men det er for det meste noget ret tamt gameplay i lavt tempo og der er langt flere cutscene end der burde være i forhold til hvor meget man faktisk spiller selv. Havde potentiale, men er ikke lige noget for mig Smiley


BamBamthePyro
BamBamthePyro

12
Offline
Level: 17 (Deku Baba)

0
1ups givet

#1506 - Skrevet 07-06-2014 11:40

Jeg spiller også Kirby Triple Deluxe.


Bobby8210
Bobby8210

95
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#1507 - Skrevet 07-06-2014 13:46

Retrolasse skrev:
Jeg har lige gennemført Wind Waker HD for første gang nogensinde. Virkelig et godt spil i alle henseender. Ellers står den på lidt Mario Kart 8 og GTA V.



Det spil gad jeg virkelig godt prøve ! Men er historien god i det zelda spil?


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1508 - Skrevet 07-06-2014 14:31

Er nået til Motherbrain i Super Metroid og er ved at være komfy på 100 cc i MK8 - elsker Kart-spillene, men har godt nok aldrig været genial til dem! XD


AND
AND

557
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1509 - Skrevet 07-06-2014 15:59

^Det skal helt klart prøves, men synes nu langt fra at det er i samme klasse som OoT og MM.. Der er for få dungeons og great sea er alt for tom - også i HD versionen.


Bobby8210
Bobby8210

95
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#1510 - Skrevet 07-06-2014 16:22

Retrolasse skrev:

Bobby8210 skrev:

Retrolasse skrev:
Jeg har lige gennemført Wind Waker HD for første gang nogensinde. Virkelig et godt spil i alle henseender. Ellers står den på lidt Mario Kart 8 og GTA V.



Det spil gad jeg virkelig godt prøve ! Men er historien god i det zelda spil?



Ja, den er ikke så ringe endda. Lidt simpel men den holder. Jeg synes Wind Waker HD er det bedste 3D Zelda-spil, jeg har spillet til dato. Du skylder dig selv at prøve det.




Jeg gennemførte Majoras Mask for 2 måneder siden, og har kigget lidt efter et andet spil, så det kan da sagtens blive wind walker Smiley


JOEP
JOEP

74256
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1511 - Skrevet 07-06-2014 16:48

Wind Waker er et godt spil, husker jeg det som. Har bestilt det gennem MK8-dealen, glæder mig til at spille det igen, tro da det at jeg har gennemført det mindst tre gange. Medmindre Majoras Mask 3D bliver en realitet, bliver WW det næste Zelda-spil, der skal spilles for mit vedkommende.

Pt. spiller jeg ikke noget. Efter 19 t MK8 lægger jeg det lidt på hylden, trods Mirror Mode stadig mangler guld over hele linien. Og efter mastodonten Etrian Odyssey orker jeg ikke noget historietungt eller langvarigt. Så jeg holder mig fra gaming den næste tid og læser Game of Thrones færdig. Så må vi se, hvilket spil der bliver påbegyndt. Batman AO står højt på listen, ditto for Super Luigi U.


Fawful
Fawful

2363
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1512 - Skrevet 07-06-2014 18:57

Her står den mest på Mario Kart 8, hvor jeg dig stadig har til gode, at prøve online. Fatter ikke jeg ikke har gjort det endnu Smiley

Udover dette, er jeg løbende i gang med at samle alt i 3D World og Tropical Freeze.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#1513 - Skrevet 08-06-2014 18:15

Så kom jeg igennem Metal Gear Solid: Twin Snakes. Meget i stil med Disaster: Day of Crisis, så synes jeg det er et fint spil, men forholdet mellem cutscenes og gameplay er stadig alt for højt. Historien er dog rigtig god og gameplayet er også bedre end i Disaster, så alt i alt et bedre spil, men jeg synes igen det ødelagde flowet.

Jeg elsker meta-referancerne dog, det er fuldstændig genialt fundet på (Reference til coveret, memory card læsning, skift controller port)


6Pac
6Pac

285
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1514 - Skrevet 08-06-2014 21:53

Wolfenstein The New Order PS4

Vil mene jeg er lidt over halvvejs i spillet. Er på vej ind efter en ubåd.

Er faktisk en overraskende solid single player oplevelse. Er meget positivt overrasket. Så til alle der har savnet et FPS med en god historie kan jeg kun sige køb Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#1515 - Skrevet 08-06-2014 23:54

Ja, Wolfenstein: The New Order er faktisk ret fedt, for det er præcist hvad det giver sig ud for at være - et dumt FPS med en masse fede og lidt quirky elementer Smiley