Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?

Hassus
Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

4
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]
Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#1576 - Skrevet 07-07-2014 23:34

Walking Dead-spillene er kanon... må lige få dem hentet til PS4 og få dem spillet igennem - har kun spillet dem til Xbox Smiley

Arkham Origins er desuden ganske udemærket, men det er for meget af det samme, og der er for mange ligegyldige collectibles (der overhovedet ikke er svære at finde, da man, hvis man gør lidt hurlumhej først, kan se dem alle på mini-mappet). Men det var jo også en anden udvikler, så mon ikke det bliver godt med Arkham Knight, nu hvor Rocksteady er ved roret igen Smiley


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#1577 - Skrevet 08-07-2014 00:23

Er igang med pikmin 3. Det er faktisk ganske fængende for en som ikke har prøvet nogle af de tidligere spil i serien Smiley
Er kommet til dag 31 tror jeg nok Smiley


Lorvald
Lorvald

200
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#1578 - Skrevet 08-07-2014 01:18

Rockarina skrev:
Er igang med pikmin 3. Det er faktisk ganske fængende for en som ikke har prøvet nogle af de tidligere spil i serien Smiley
Er kommet til dag 31 tror jeg nok Smiley


Hehe Yeah Smiley


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1579 - Skrevet 08-07-2014 10:34

Michael skrev:
Jeg tror måske også mit forhold til Brothers havde lige så meget med prisen at gøre for mig. Jeg kastede knap 10 kroner efter det (på noget Steam sale her sidste jul), så jeg var måske lige så meget blown away over den bang for buck jeg fik!


Jeg ville være en anelse bitter, hvis jeg havde betalt fuld pris, men mener jeg fik det til et udsalgs med 75 % rabat, så jeg er også fint tilfreds ift prisen. Smiley

Walking Dead-serien gav jeg op på efter 1.5 sæsoner, og derfor har jeg ikke haft den store lyst til at spille spillet, selvom folk siger, at det er godt. Men nu har jeg jo købt det, så jeg bør få det spillet!


Michael
Michael

5316
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#1580 - Skrevet 08-07-2014 10:47

Misforstå mig endelig heller ikke, når jeg siger at Walking Dead er godt. Serien er noget makværk, og har været helt horribelt lige siden sæson to.

Tegneserien derimod har altid været "on track" og er altid en fornøjelse at læse. Spillene (både sæson 1 og 2) ligger rigtig meget op af tegneserien i forhold til hvad den vil med sin historie.

Jeg vil stadig sige du bør prøve Walking Dead spillene. De vil på ingen måde minde dig om den åndede TV-serie Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#1581 - Skrevet 10-07-2014 00:43 - Redigeret 10-07-2014 21:20

Som opfordret til i "Hvad skal jeg spille"-tråden er jeg gået i gang med Super Mario Galaxy 2. 5 stjerner inde og der er allerede både nogle rigtige gode ting at sige og lidt mindre godt. Glæder mig til at spille videre.

Flip-Swap Galaxy er klart den bedste hidtil, men er også de baner (der ikke helt bruger tyndgekraften så meget), som jeg elsker mest. Det var det samme i Galaxy 1 og egentlig også i Sunshine (de der knipsebaner Smiley)

Update 10-07-2014: Nået til World 3 nu, 22 stjerner. Det er godt, de fleste baner er fine og dejlig korte, og man ved hvor man skal hen. Kameraet irriterer mig stadig en smule, men alt i alt er det bedre end 1'eren - synes bare ikke helt der er noget der har slået fødderne væk under mig endnu.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1582 - Skrevet 13-07-2014 17:33

Alright. "Hvad skal jeg spille"-tråden hjalp ikke meget haha. Jeg har været rimelig rastløs, hvad der angår gaming. Her er hvad jeg har spillet og hvor lang tid jeg har lagt i det over de sidste par dage (ifølge Steam)

- 3 timer Spec Ops: The Line
- 3 timer Sleeping Dogs
- 1 time Bindings of Isaac (efter 14 timer sammenlagt, har jeg endelig klaret spillet! Så stolt haha, elsker virkelig det spil!)
- 45 minutte Spelunky

Jeg ville virkelig gerne igang med Psychonauts og Fallout 3, som var to spil jeg købte under Summer Sales, men desværre er begge møg-buggy, og jeg har ikke haft overskud til at fikse det.

Vil også gerne igang med Dark Souls, selvom det skræmmer mig. Desværre er det forfærdelig grimt, og har ikke kunne få det fikset vha. DSFix mod, selvom jeg har fulgt hvert skridt. Det irriterer mig grænseløst, da jeg har gode spil som bare ligger og ubrugelige.


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#1583 - Skrevet 13-07-2014 17:38 - Redigeret 13-07-2014 17:42

Hvordan buggy? Der findes ikke opdateringer på Steam til det måske?

Hvis det er fordi det er lidt større spil, du ikke kan tage dig sammen, så kender jeg det udmærket. Måske prøv med et lidt kortere spil, der også er godt først. Kan varmt anbefale VVVVVV, hvis du har adgang til det Smiley

Er selv på 30 stjerner og World 4 i Super Mario Galaxy 2 nu. Det er godt, varierende baner og i hvert fald bedre end originalen, men har stadig ikke fået slået fødderne væk under mig endnu og ser ingen grund til at beholde det replay value når det er gennemført - men det kan jo være det ændrer sig Smiley



O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1584 - Skrevet 13-07-2014 18:33

Nej det altsammen noget der skal håndteres manuelt. Nu har jeg sat mig for at ordne Dark Souls for good, men både Fallout 3 og Psychonauts har åbenbart rigtig mange problemer med multi-core support, og jeg ved ikke meget om sådan noget, men jeg ved, at jeg har en quad-core i7 processorer, så der er jo nok snak om multi-core problemer.

Ærgerligt at du har det sådan med Galaxy 2, synes selv det er et mesterværk MEN jeg må faktisk indrømme, at jeg ikke synes det er ligeså godt nu, efter at jeg har (næsten) gennemført 3D World på Wii U Smiley Håber virkelig inderligt på, at de på én eller anden måde kan bringe noget free-roaming eller overworld tilbage til Mario spillene ala delfino plaza, men bevare 3D Worlds' ekstremt poleret banedesign.


Dennis Høj-Suhr
Dennis Høj-Suhr

68
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#1585 - Skrevet 15-07-2014 14:51

Så fik jeg gennemført sidste bane i Lego Marvel Super Heroes.

alt i alt et fedt og underholdende spil og typisk dansk/Lego humør i spillet, bare synd spillet til tider er lidt buggy sad fast 2-3 gange, hvor jeg skulle startet forfra på banen.


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1586 - Skrevet 15-07-2014 15:17

Lagt omkring 2 timer i Dark Souls. Det var lidt skræmmende til at starte med, men det er nu ikke helt så svært, som man læser på nettet


Rockarina
Rockarina

152
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#1587 - Skrevet 15-07-2014 16:00

Er startet på Lego Chima Smiley har endnu ikke siddet fast som i lords of the rings, hvor jeg skulle starte forfra. Og kan meget bedre lide Chima da det hele ser lidt mere lyst og indbydende ud, end det mørke og lidt dystre LotR.

Så det skal nok blive gennemført før det andet Smiley


KJ85
KJ85

21311
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1588 - Skrevet 16-07-2014 23:11

Har spillet en masse Squids Odyssey på 3DS de seneste dage, så jeg kan få gjort min anmeldelse af spillet færdig. Lige nu er jeg i gang med de sidste bonusbaner i spillet, men hold op hvor har det en del mere indhold end jeg havde forventet..

Håber på at kunne skrive teksten i morgen, så vil ikke skrive så meget nu Smiley


O-train
O-train

326
Offline
Level: 35 (Lakitu)

0
1ups givet

#1589 - Skrevet 16-07-2014 23:47

^ Godt at høre Smiley Glæder mig til at læse den.

Pakket et par ekstra timer i Dark Souls. Det en oplevelse for sig selv, det må jeg indrømme, og jeg er faktisk ret imponeret over spillets visuelle præsentation. Ikke så meget grafikken, men mere atmosfæren der formes af spillets lys og farver. Meget imponerende art direction, alting er frygtindgydende og man bevæger sig virkelig forsigtigt.


JOEP
JOEP

73504
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1590 - Skrevet 17-07-2014 08:54

Fik kværnet en time mere i Minish Cap i forgårs. Er nået til bjerg-delen, men sidder lidt fast, for kan se, at jeg skal være lille, men kan ikke se, hvor jeg bliver det. Kan desuden ikke lide, at man ikke kan se, at man skal smide en bombe ved en væg, og det er irriterende, at man hele tiden skal skifte mellem våben, fordi der reelt set kun er ét slot åbent til våben, hvis man beholder sværdet. (Jeg ved ikke, om dette er anderledes på Wii U, er det det?)