Vi streamer Dark Souls Re...

Moonlighter udkommer 5. n...

Se lanceringstraileren fo...

Dark Souls Remastered er ...

Se lidt til de bedste tr...

Live action-trailer udsen...

Ugens Downloads: Uge 42 2...

FIFA 19 (Switch)

Ny trailer for Pokémon L...

Switch-bundle med Diablo ...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon GO

Dit seneste køb

Feedback på ny side

Fortnite hedset mic

Switch - spilrygter og sp...

Releasedatoer

Nintendo Labo

Spil på vej til Switch

Patenter og søgsmål

K: Mario Kart Wii

K: Billig 2ds / 3ds

Tilbudstråden

S: Klonoa (Wii), Dragon Q...

SOLGT

S: Pokemon Soul Silver

N64 Ultra HDMI

S: Mario Tennis Aces

S: Wolfenstein II (Switch...

Sælger en masse 3DS, Wii...

Madden 10 (Wii)

Celebrity Sports Showdown (Wii)

Hvad spiller du nu? Hvor er du? Hvad synes du?


Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

Skrevet 09-12-2010 23:21 - Redigeret 30-05-2018 11:08


Her kan du dele din oplevelser med det spil, som på nuværende tidspunkt optager alt din opmærksomhed! Del din glæde eller frustration. Søg om svar eller giv et godt råd!

Du bedes:

1) Skrive hvad du spiller nu.
2) Skrive hvor du er i spillet (inkluder gerne spoiler-alerts)
3) Skrive hvad du synes om spillet i givende tidspunkt.




[i]Which best describes your opinion about games
I. Mountain Climbing-beyond the hardships lies accomplishment
II. Hiking-the destination can be reached rather comfortably[/i]

Moysen

20
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 14-12-2010 21:08

Hassus skrev:
@DryBones
Spirit Tracks er fantastisk Smiley


100% enig. Mega godt. Smiley Rigtig god underholdning hele vejen igennem. Især syntes jeg det er godt til en lang biltur. Smiley



Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 14-12-2010 21:23

Skuffede mig meget i forhold til PH. Hvis det var udgivet lidt tidligere efter PH var jeg måske i stand til at acceptere de små forbedringer i forhold til nedgraderingerne: toget.
Klik her for at læse min personlige anmeldelse...



Nikra

32
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 14-12-2010 21:46

Jeg spiller Goldeneye Wii

Jeg er nået til sidste level (Cradle) i Agent mode.

Jeg spiller spillet med en Gamecube controller, som jeg synes fungerer virkelig godt.





Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 14-12-2010 22:06

@Tomas Korsgaard
Ok. Jeg er rigtig glad for spillet og har spillet det meget også efter jeg fik det gennemført for at samle togdele. For mig har det en rigtig fin balance mellem streamlinet gameplay og komplet frihed. Sværhedsgraden er nærmest et mesterværk på den måde den ikke afviger voldsomt hos nye og gamle spillere, synes jeg.

Det afhænger nok af ens præferencer hvad man synes, men ud fra mine er det et rigtig godt Zelda-spil.



Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 14-12-2010 22:17

Okay, det synspunkt kan jeg sagtens stå inde for, men helt ærligt: hvad er så din holdning til de nye transportmiddel? For mig blev det en trættende gimmick.



Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 14-12-2010 22:44 - Redigeret 14-12-2010 23:06

Jeg elsker det, hehe. Det skal nok aldrig udskifte Epona eller båden, men som det er brugt i det her spil synes jeg det er super. Det er faktisk et godt spørgsmål, for nu du spørger så tror jeg næppe det er noget jeg vil se dem gøre igen, men i Spirit Tracks som en enkel titel synes jeg det fungerer godt.

De har reddet friheden i spillet ved at give en tilpas med muligheder for at ændre rute og de har reddet opdagelsesglæden ved at udelade visse skinner indtil man løser en opgave. Det synes jeg er godt gameplay Smiley

Edit: Min teori er at måden toget er brugt på i spillet er et af Nintendos forsøg på at koge Zelda ned til dets essentielle bestanddele.

F.eks: Hvad er det gode ved Zelda?
Eventyr? Ja.
Udforskning? Ja.
Hovedappel til hardcore spillere? Nej, egentlig ikke.
At fare vild og lede efter næste vigtige punkt? Nej, egentlig ikke.
osv..
Det har så ført til et tog på skinner, der altid kan føre en lige derhen man skal, uden store problemer - Zelda Skyward Sword tror jeg bliver lidt på samme måde sammen med et gameplay ingen rigtigt er bekendt med, som derfor vil kunne formå at være udfordrende for både nye og gamle spillere.



Moysen

20
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 15-12-2010 14:07

Nikra skrev:
Jeg spiller Goldeneye Wii

Jeg er nået til sidste level (Cradle) i Agent mode.

Jeg spiller spillet med en Gamecube controller, som jeg synes fungerer virkelig godt.



Kan du anbefale det? Smiley



Nikra

32
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 15-12-2010 14:33 - Redigeret 15-12-2010 15:26

Moysen skrev:

Nikra skrev:
Jeg spiller Goldeneye Wii

Jeg er nået til sidste level (Cradle) i Agent mode.

Jeg spiller spillet med en Gamecube controller, som jeg synes fungerer virkelig godt.



Kan du anbefale det? Smiley



Ja det er et rigtig godt fps spil. Det har dog ikke meget tilfælles med det originale spil til N64.
Grafikken er god efter Wii forhold og enemy AI synes jeg er rigtig god.
Der er 14 levels i singleplayerdelen. Og 5 sværhedsgrader:
Operative
Agent
007
007 Classic
Time Trial

Jeg er som skrevet kun lige blevet færdig med Agent.

Online delen har jeg ikke spillet ret meget endnu, da jeg forsøger at få gennemført singleplayer delen først.
Men der er flere forskellige muligheder for at spille online Multiplayer: Man kan spille alene mod andre eller man kan danne teams og så kæmpe mod andre teams. Hvis man vil spille alene kan man bare logge sig på og så finde et gamerum hvor der er plads til en og så kæmpe alle mod alle.
Der er ialt 9 forskellige online multiplayer game modes man kan vælge imellem.
Når man spiller online kan man tjene noget der hedder "Experience Points" ved at eliminere fjender og fuldføre opgaver. Jo flere Points man optjener, jo højere rang får man. Og man får så adgang til kraftigere våben.



Fawful

195
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 15-12-2010 16:57 - Redigeret 15-12-2010 16:58

Tomas Korsgaard skrev:
Skuffede mig meget i forhold til PH. Hvis det var udgivet lidt tidligere efter PH var jeg måske i stand til at acceptere de små forbedringer i forhold til nedgraderingerne: toget.
Klik her for at læse min personlige anmeldelse...



Jeg synes ikke togturene er kedeligere end båden, så er ikke skuffet på nogen måde. Men derimod kan jeg meget bedre lide Spirit Tower i stedet for det Ocean King Temple, der var i PH.

Så indtil videre kan jeg bedre lide Spirit Tracks, men er også kun nået forbi de første 2 dungeons Smiley



Moysen

20
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 15-12-2010 18:58

Tak for det, Nikra. Nu er det da helt 100 at jeg bare MÅ have det spil. Smiley



Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 15-12-2010 19:03

@Hassus og DryBones

Jeg får helt lyst til at spille spillet igen, nu hvor I nævner de synspunkter.
Jeg så togskinnerne som en begrænsning af den frit indtegnede sti fra PH, og derfor forstod jeg ikke, hvordan man, som DryBones, ligefrem kunne synes bedre om toget end båden.
Men jeg har aldrig set på det sådan, at det måske simplificerede gameplayet positivt. Og jeg vil give Hassus ret i, at det til dels er bedre at unlocke ruterne, end at have dem fra starten af - selvom sidstnævnte åbne tilgængelige verden nok havde været resultatet, hvis spillet blev udgivet i N64-tiden, i stil med de relativt åbne OoT og MM.

Noget andet, jeg kritiserer spillet for, som jeg gerne vil høre jeres mening om, er al den, i mine øjne, ligegyldige dialog, hvor især prinsesse Zelda fremstår som en "blondine" grundet hendes trivielle papegøje-snak.

Jeg håber, I vil læse min anmeldelse, selvom den er lidt hård. Jeg har været tæt på at give spillet 7, men det var lige så meget for at afvige fra alle de lallede anmeldelser derude, at jeg stemplede det "rimeligt".



Hassus

0
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 15-12-2010 23:48

@Tomas Korsgaard
Så har jeg læst din anmeldelse som jeg kun lige fik skimtet sidst.
Synes først og fremmest den er velskrevet, underholdende og den virker ærlig.

Jeg kan gode følge dine perspektiver for det meste. Man kan godt få for meget af havet, selvom jeg ikke mærkede noget ved det i Spirit Tracks når der ikke var mere af det. Jeg kan godt lide de gule delfiner, der følger efter en. Det er også en selvfølgelighed at der i hver fald ikke er for mange dungeons i spillet Smiley

Så var der også nogle ting jeg var mindre enig i:
- Det med at Zelda snakker for meget og for ligegyldigt er ikke noget jeg har tænkt over, så kan ikke sige så meget til det. Jeg tror måske det hører lidt ind under spillene med Wind Waker-grafik at Zelda er lidt rap i kæften. Jeg synes det var sjovt nok at hun var meget piget og søsteragtig overfor Link. F.eks. når hun er i phantomrustning med styrke nok til at gøre næsten hvad som helst, og hun stadig er hunderæd for rotter.
- At sværhedsgraden var for let kan jeg ikke leve mig ind i. Jeg spiller stadig boss rush mode engang i mellem og der er bosser som torneblæksprutten, der gang på gang får mig ned i helbred. Der er også en hemmelig station ved navn Slippery "something", hvor man skal løbe igennem en glat bane på tid - det sidste checkpoint kan jeg huske var rigtig svært at nå for mig. Og jeg har stadig langtfra fået 900 slag hos træneren i slottet. Men jeg kan nok godt leve mig ind i at det ikke er et spil man sidder fast i i årevis på grund af sværhedsgraden.
- For mig var toget stortset aldrig kedeligt at køre. Jeg har aldrig haft en drøm om at køre et tog, men Spirit Tracks fik mig alligevel til at holde af det, det skyldes nok dels musikken, de farverige landskaber og toget, tudehornet(ja, det synes jeg var sjovt, hehe), at man hele tiden ved hvor man er på vej hen og fjenderne er også gode og godt fordelt synes jeg - de er ikke voldsomt krævende, men hvis man ikke er opmærksom bliver man ramt.
Jeg tror bare jeg åbnede mig op og lod det blive en del af eventyret.

Jeg kan også lave en liste over ting jeg personligt synes, der kunne forbedres:
- Flere vedvarende aktiviteter. Flere folk man kan give et lift efter spillet er færdigt og dyrere skatte/togdele(gerne med flere funtioner) der kræver at man spiller i lang tid for at få råd til. Så kunne jeg nemlig spille det vedvarende som en slags Animal Crossing efter spillet er gennemført, hvilket man nemlig allerede kan i en vis grad, men lidt flere aktiviteter ville give det større underholdningsværdi.
- En anelse flere aktiviteter på togskinnerne ville ikke være dårligt. Noget man kan være på udkig efter når kaninerne er fanget.

Så kan jeg ikke komme på mere, men det er muligt jeg glemmer noget.
Jeg ville ikke sige det før, men personligt er det et af mine yndlings Zelda-spil, hehe.



Jonas

183
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 16-12-2010 00:14

Jeg har ikke spillet ST endnu (dengang det udkom, sad jeg i en hel masse ugennemførte spil, og havde ikke lyst til at købe et nyt... det gør jeg sådan set stadig Smiley), så jeg har ikke så meget at tilføje. Jeg vil dog sige, at toget ikke er noget, der afskrækker mig. Jeg synes ikke, det nødvendigvis er noget, der går ud over opdagelsesdelen, da opdagelse i Zelda, for mig, ikke handler om, hvor jeg skal gå på den store, grønne græsmark, men snarere de steder, jeg kommer hen. Synes kun det er sjovt at rende rundt på Hyrule Field og finde huller i jorden i starten, og jeg kunne da sikkert blive lige så spændt over, hvor skinnerne fører mig hen (:



aidbit

1626
Offline
Level: 27 (Beetle)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 16-12-2010 01:03

Jeg gamer Super Mario Bros. Pauser lidt over Level 4, fordi jeg ikke kan huske hvor warp-rørene er. Anyway, så er Super Mario Bros. altid det vildeste pis og speed run en sikker vinder at sove på Smiley



Fawful

195
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 16-12-2010 23:38

Tomas Korsgaard skrev:


Noget andet, jeg kritiserer spillet for, som jeg gerne vil høre jeres mening om, er al den, i mine øjne, ligegyldige dialog, hvor især prinsesse Zelda fremstår som en "blondine" grundet hendes trivielle papegøje-snak.



Jeg har heller ikke noget imod Zelda's dialoger. Føler hun er, hvad Ciela er i PH. Det er som om, der bare skal være en sammen med Link, der taler, for at kunne give spilleren information, når nu Link jo altid har valgt at være så stille Smiley